Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Coltul Incepatorului

Coltul Incepatorului Cititi aici despre cum sa postati, inregistrati, cum sa faceti mail, sau intrebati despre orice nu va descurcati.

Old 02-03-12, 00:57   #1
flow87

Stage 5

Default Un strain interesat de masina mea real sau teapa?

Am un golf 5 la vanzare pe tocmai.ro am primit mail pe privat in limba engleza ca este interesat de masina, eu totusi cred ca e teapa mai ales ca un coleg zicea ca nu ai sa vezi niciodata sa cumpere cineva o masina prin paypal...mailurile sunt cam asa....

primu mail de la el

"is your car is still available for sale if yes get back to me on....id lui

EU

yes it's available

EL

Hello Friend,
Thanks so much for your email,am quite okay with your car and am really interested in the immediate purchase of it i will like to know how long have you owned it?? and i would like to know the best price you want for it,I would also like to know the last time of service of the car and how neat is the body condition of the car.

EU

i owned the car for 2 years,the last price is 5500e. whitout the alloy wheels(rims)the alloy wheels whit tires cost me 1200e new, and i can't sell them in that price i hope you understand. The last time in service was at 122000km and i have changed the distribution and all the belts from the engine...and on 135000 i have change the oil and all the filtres,i have all the invoices to prove the changes.The body condition is good...

EL

Ok i will like to buy the alloy rims with it, let me know the total cost you want for it

EU

I have 5 alloy wheels not 4, and if you whant to buy the car whit the wheel the price is 6500e or 5500e whit normal wheels.

El

Hello Friend,

Thanks for your response,I think am satisfied with the condition and i
will take it with the wheels for 6500e since i am interested in the
immediate purchase. So I need you to understand that i am willing and
ready to purchase it right away, put it off the AD site, consider me
as your favorite buyer, and Please note that i live in England but
right now am in Astor on the sea (I am a marine Engineer (Heerema
Marine Contractors) and due to my work as a marine engineer,I will not
be able to come to view the merchandise or come for the pick up but i
have a shipper/mover who handles my shipping arrangement anywhere in
the world and i will make all transportation preparations for it to be
transported to my home in England. If possible can you send me some
recent picture?,My shipper will be coming for the pickup, after you
have received payment, which would be through PayPal,So do you have a
PayPal account for the payment? If yes i will be needing your email
with PayPal for payment or you could send me an invoice(ill handle the
PayPal surcharge) and if you don't have an account, you can easily
create an account fast and easy at www.paypal.com

I need to let you know that the shipping agent will be coming for the
pick up as soon as the payment has been complete and approved by
PayPal and the shipping agent will be the ones to help me handle all
other necessary details to complete the deal when they get to your
home address for the pick up.

Awaiting your response.

Regards.

Deci sper sa ma lamureasca cineva ...eu oricum nu ma risc cu paypal sau alte prostii online daca e sa fie cash e altceva asa nu...

Golf V 2004 1.6 102hp Ex:sold

Audi A3 2006 2.0tdi 140hp Ex:sold

To be continued.....

Last edited by flow87; 02-03-12 at 01:24.
flow87 is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 08:40   #2
franz34sm
Banned

Stage 5

Default Re: Un strain interesat de masina mea real sau teapa?

e foarte simplu. daca-l intereseaza de masina ta. sa vina personal in orasul tau, cu banii bineinteles. altfel i-l trimi-ti la gara. scurt. asa se fac afacerile in ziua de azi. eu asa a-s face. te intereseaza de masina mea ? vi in orasul meu, cu banii, si gata. daca vezi ca vorbeste prea mult, i-l ignori, si a-i terminat. nu ne place vorbaria multa. scurt si la subiect.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 09:21   #3
Dany.bilan628
VW Driver

Stage 5

Member of:
[4Rally]
[VW]
[Toyota]

Quote:
Originally Posted by flow87 View Post
Am un golf 5 la vanzare pe tocmai.ro am primit mail pe privat in limba engleza ca este interesat de masina, eu totusi cred ca e teapa mai ales ca un coleg zicea ca nu ai sa vezi niciodata sa cumpere cineva o masina prin paypal...mailurile sunt cam asa....

primu mail de la el

"is your car is still available for sale if yes get back to me on....id lui

EU

yes it's available

EL

Hello Friend,
Thanks so much for your email,am quite okay with your car and am really interested in the immediate purchase of it i will like to know how long have you owned it?? and i would like to know the best price you want for it,I would also like to know the last time of service of the car and how neat is the body condition of the car.

EU

i owned the car for 2 years,the last price is 5500e. whitout the alloy wheels(rims)the alloy wheels whit tires cost me 1200e new, and i can't sell them in that price i hope you understand. The last time in service was at 122000km and i have changed the distribution and all the belts from the engine...and on 135000 i have change the oil and all the filtres,i have all the invoices to prove the changes.The body condition is good...

EL

Ok i will like to buy the alloy rims with it, let me know the total cost you want for it

EU

I have 5 alloy wheels not 4, and if you whant to buy the car whit the wheel the price is 6500e or 5500e whit normal wheels.

El

Hello Friend,

Thanks for your response,I think am satisfied with the condition and i
will take it with the wheels for 6500e since i am interested in the
immediate purchase. So I need you to understand that i am willing and
ready to purchase it right away, put it off the AD site, consider me
as your favorite buyer, and Please note that i live in England but
right now am in Astor on the sea (I am a marine Engineer (Heerema
Marine Contractors) and due to my work as a marine engineer,I will not
be able to come to view the merchandise or come for the pick up but i
have a shipper/mover who handles my shipping arrangement anywhere in
the world and i will make all transportation preparations for it to be
transported to my home in England. If possible can you send me some
recent picture?,My shipper will be coming for the pickup, after you
have received payment, which would be through PayPal,So do you have a
PayPal account for the payment? If yes i will be needing your email
with PayPal for payment or you could send me an invoice(ill handle the
PayPal surcharge) and if you don't have an account, you can easily
create an account fast and easy at www.paypal.com

I need to let you know that the shipping agent will be coming for the
pick up as soon as the payment has been complete and approved by
PayPal and the shipping agent will be the ones to help me handle all
other necessary details to complete the deal when they get to your
home address for the pick up.

Awaiting your response.

Regards.

Deci sper sa ma lamureasca cineva ...eu oricum nu ma risc cu paypal sau alte prostii online daca e sa fie cash e altceva asa nu...
din punctul meu de vedere e teapa.procedezi cum consideri,insa:
In Anglia o masina similara cu a ta are cu siguranta pret mai mic si cu volanul pe partea dreapta(asa cum le este mai la indemana).
Ce te face sa crezi ca vine el exact in Romania sa cumpere o masina mai scumpa si cu volanul pe "partea gresita"?
Cel mai simplu ii spui "cash on collection" si aia e. Nu cred ca daca il intereseaza nu are pe cineva sa ii aduca masina. Bafta
Dany.bilan628 is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 12:14   #4
flow87

Stage 5

Quote:
Originally Posted by Dany.bilan628 View Post
din punctul meu de vedere e teapa.procedezi cum consideri,insa:
In Anglia o masina similara cu a ta are cu siguranta pret mai mic si cu volanul pe partea dreapta(asa cum le este mai la indemana).
Ce te face sa crezi ca vine el exact in Romania sa cumpere o masina mai scumpa si cu volanul pe "partea gresita"?
Cel mai simplu ii spui "cash on collection" si aia e. Nu cred ca daca il intereseaza nu are pe cineva sa ii aduca masina. Bafta
tocmai asta ziceam si eu ca la ei e la jumate de pret fata de masina mea si are volanul normal pentru ei adica pe dreapta

update

raspunsul meu

To not get fooled whit online payment i accept only the cash in my hands ....when your man comes to take the car he pays cash and we will do the pappers face to face whit him...if not i can't risk...

El

Well I can understand you but you need to know that I am at work right now .I can only pay through pay pal at the moment as i do not have access to my bank account online,but i have it attached to my pay pal account, and this is why i insisted on using pay pal to pay,all i will need is your pay pal email address to make the payments,and if you do not have a pay pal account yet,its pretty easy to set up a PayPal account at www.paypal.com,i will be expecting your email.I have a pick up agent that will come for the pick up after payments has been sorted.

Thanks and regards
Old 02-03-12, 18:11   #5
3SGE

Stage 5

Member of:
[4Tuning International]

http://www.aboutpaypal.org/buyers_us...o_scam_sellers
simplu si eficient. Este un scam care circula de mult timp in alte tari.

Last edited by 3SGE; 02-03-12 at 18:14.
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 18:19   #6
RIcKO
BMW Driver

Stage 5

Member of:
[BMW]

E teapa , am primit si eu un asemenea mail acum un an cand aveam o masina la vanzare , aceeasi poveste , de nu stiu unde dar lucra in Africa and shit ....tzeapa suta la suta , m-am prins repede de shmecherie si i-am zis ca nu tine .

RIcKO is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 18:25   #7
KAY_

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]

Si eu am primit un astfel de mail , masina era la vanzare pe mobile . I am trimis reply cu injuraturi ,m a injurat si el , apoi i am dat d alea grele romanesti traduse in engleza si nu mi a mai raspuns
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 18:27   #8
RIcKO
BMW Driver

Stage 5

Member of:
[BMW]

Quote:
Originally Posted by KAY_ View Post
Si eu am primit un astfel de mail , masina era la vanzare pe mobile . I am trimis reply cu injuraturi ,m a injurat si el , apoi i am dat d alea grele romanesti traduse in engleza si nu mi a mai raspuns
Dinastea?

In puii mei -----> What my chikenīs ???)))))))))
RIcKO is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 20:58   #9
flow87

Stage 5

multumesc tuturor pentru raspuns ...pai eu cand am deschis topicul am zis ca sar putea sa fie teapa ) dar am vrut parerea unor colegi de pe forum,poate uni dintre voi a patit la fel....

se poate inchide.

stima
Old 02-03-12, 22:14   #10
giubau_v8

Stage 5

Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]

Sau poti sa o iei si asa : tu ai cumpara o masina doar din poze asa? Ai fi dispus sa platesti 6500 de euro unui strain pentru poze ?

Asa iti raspunzi la intrebarea din primul post
giubau_v8 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-12, 14:43   #11
flow87

Stage 5

Quote:
Originally Posted by giubau_v8 View Post
Sau poti sa o iei si asa : tu ai cumpara o masina doar din poze asa? Ai fi dispus sa platesti 6500 de euro unui strain pentru poze ?

Asa iti raspunzi la intrebarea din primul post
iti dai seama ca nu...oricum la ultimul mail trimis de mine catre el am zis ca nu accept decat bani cash,si de atunci nu am mai primit raspuns inapoi )

se poate inchide topicul,multumesc.
Old 20-03-12, 18:05   #12
paulito

Stage 2

Banii de pe Paypal is cei mai usor de recuperat dupa ce i-ai dat la cineva, de aia se folosesc scamerii de paypal.
paulito is offline   Reply With Quote
Old 27-03-12, 20:39   #13
Cristiansen09

Stage 5

Este teapa 100%... povesti de genul asta am primit si eu pe mail, insa sa va spun o astfel de teapa la noi, pe autovit... era vorba de o Octavia 2.0 tdi, piele, xenon, 90.000 km cu nr de Giurgiu...
am dat mail persoanei si aceasta dupa patru cinci zile mi a transmis urmatorul mesaj:

"Numele meu este Burcioiu Ion Marian.

Scuze pentru raspunsul intarziat dar nu am avut acces la internet pana acum.Lucrez aproape toata ziua si nu pot primi telefoane in incinta unde lucrez.

Pretul final este 5500 Euro. Masina este in Grecia.
Lucrez la o companie din Grecia si aici este foarte dificil sa conduc aici o masina inmatriculata in Romania deoarece taxele sunt foarte mari si sincer va spun nu imi mai permit deoarece utilizez masina firmei si masina mea stagneaza in garaj. Pentru aceasta masina eu platesc taxe foarte mari precum si asigurarea care sincer le platesc degeaba.

Acesta este motivul pentru care vand masina .Masina este inmatriculata in Romania si are toate actele de Romania , iar aici nu o cumpara nimeni(in Grecia).Toate documentele sunt in regula.Motorul este perfect,masina nu a fost lovita niciodata.
Am gasit aici un apartament si eu cum sunt definitiv mutat aici vreau sa mi-l cumpar pentru a nu mai plati chirie.Am gasit un apartament am dat avansul urmand sa dau diferenta si proprietarul se cam grabeste....Toate documentele sunt in regula.Motorul este perfect,masina nu a fost lovita niciodata.Masina am cumparat-o cu banii jos.Nu este luata in leasing

Deoarece eu lucrez si nu pot pleca,voi trimite masina cu o companie de transport masini si motociclete in toata Europa(Europe Auto Transport ).
Cu aceasta companie,dumneavoastra puteti proba masina inainte de a o cumpara..
VOI FACE O PROCURA PE NUMELE UNUI AGENT DE LA ACEASTA COMPANIE IAR EL SE VA OCUPA DE TOATE ACTELE SI MA VA SCOATE DE LA FISC(CU DREPT DE SEMNATURA).NU AM NICI O DATORIE LA FISC.

Impreuna cu acest agent puteti merge la un mecanic si sa o bagati pe un tester ca sa vedeti km si starea motorului.Se accepta orice test.
Cum se face:
Dupa ce imi dati numele si adresa unde doriti sa vina masina,duc masina la companie.Compania verifica toate actele masinii la politie inainte de a face contractul pentru a vedea daca totul este in regula.
Dupa aceasta verificare si daca nu exista nici o problema compania ia legatura cu dumneavoastra ca sa va instiineteze,apoi se face transportul.
Transportul il platesc eu.Dumneavoastra nu platiti nimic in plus in afara de pretul masinii.Daca masina nu o sa va placa,compania imi va returna masina,urmand ca eu sa platesc si acest transport pentru returnare.

De accea va rog sa va ganditi bine inainte.Masina este asa cum va spun si nu am nimic de ascuns.
Daca sunteti interesat,va rog sa completati si sa imi trimiteti urmatoarele date pentru ca eu sa iau legatura cu compania:
Nume :
Prenume :
Adresa :
Oras si Judet :
Numar telefon :
Imediat ce am aceste date voi merge la companie si voi lasa masina in custodia lor.

O zi buna si astept un raspuns.
e veche, am gasit aici acelasi text....
https://forum.4tuning.ro/305-discutii...-2-2-0tdi.html

Last edited by Cristiansen09; 27-03-12 at 20:44.
Cristiansen09 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-12, 16:09   #14
calutzu_20

Stock

Thanks for mail, i will like to inform you that i agree with the cost of the car and the condition but presently am not in the country am on a sea working and taking a little time to check this advert and i will be paying you through PayPal because its fast and secure and the only method for me to make the payment to you and i will be arranging for the pick up of the auto at your house door step and all the paper documents,hope you have a PayPal Account kindly send me your PayPal Email and Your Full Name or you can create one at www.PayPal.com
I am waiting for your reply now
steven

cam asa ceva am primit si eu
calutzu_20 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -