Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Zona tehnica Porsche

Zona tehnica Porsche Zona tehnica, secrete, tips&tricks Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 10-11-08, 20:53   #1
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default 951 bucuresti

Are cineva un 944 turbo prin bucuresti care ar putea sa imi imprumute un debitmetru sa dau o tura cu el. Al meu cred ca are ceva probleme dar nu sunt sigur.
Multumesc.
__________________
87' 944 Turbo
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 21:11   #2
Mariacu
Porsche Driver

Stage 3
 
Mariacu's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 951 bucuresti

Am eu un 944 turbo s. Ce probleme crezi ca ai cu debitmetru?

Al tau are 220cp?
Mariacu is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 21:18   #3
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: 951 bucuresti

dap 220 cp. debimetrele sunt identice. Problema e ca imi intra in protectie pe la ~5000 rpm si debimetrul a fost schimbat de curand. Fie e de la debitmetru fie e de la ecu. Ce zici crezi ca ma poti ajuta?
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 21:39   #4
Mariacu
Porsche Driver

Stage 3
 
Mariacu's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 951 bucuresti

Da, cunosc problema. Intreruperea are loc la exact 4,800 rpm si intervine numai cand o accelerezi de la turatii joase, gen 2,500-3,000 rpm, iar cand ajungi la 4,800 iti taie alimentarea, iar la ralanti, cand apesi acceleratia se opreste motorul. Cand o calci de la treapta 1 pana in a 5-a sa zicem, in turatii maxime, nu se mai intrerupe. Asa se intampla la tine?

Si eu mai am problema asta, am verificat tot ce se putea verifica, inclusiv cu alte deibitmetre si tot persista. Mecanicul mi-a gasit niste erori la ECU, le-a rezolvat si nu a mai facut o perioada, dar in ultima vreme iar a inceput....probabil ceva legat de polaritatea la ECU, pentru ca aceeasi problema cu polaritatea am avut-o la calculatorul de ABS, si am rezolvat-o.

Da-mi un telefon la 0722 97 72 97, poate gasim o rezolvare la chestia asta.

Valeriu
Mariacu is offline   Reply With Quote
Old 10-11-08, 21:56   #5
Mariacu
Porsche Driver

Stage 3
 
Mariacu's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 951 bucuresti

Tu ai marit cumva puterea la masina? Pentru ca eu i-am facut diverse si am crezut ca din cauza asta am intreruperile astea.

In cazul in care nu i-ai facut nimic, cred ca ar putea sa fie de la ECU.

De unde ai luat debitmetru? E nou?
Mariacu is offline   Reply With Quote
Old 12-11-08, 16:00   #6
agentulsecret2

Stage 1
 
agentulsecret2's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 12
Default Re: 951 bucuresti

salut mariacu.. pot sa iti dau niste detalii.. debitmetrul l-am luat eu pt el de pe ebay si are 60 mii de km . din ANGLIA ..dupa o masina care mergea bine...si alex nu are nimic modificat la ea e stock stock..salutari
agentulsecret2 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-08, 16:18   #7
Mariacu
Porsche Driver

Stage 3
 
Mariacu's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 951 bucuresti

Salut!

In cazul asta, daca nu este modificata si zici ca debitmetru e bun (dupa 60,000km nu are asa un grad mare de uzura) inseamna ca problema este sigur de la ECU. Initial am crezut ca la mine problema este de la modificari, e bine de stiut.

Sper sa ajung saptamana viitoare sa-mi rezolv problemele la ECU, precis mai e vreo mica hiba pe acolo....dar se rezolva, avem baieti priceputi!
Mariacu is offline   Reply With Quote
Old 01-12-08, 10:48   #8
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: 951 bucuresti

[QUOTE=Mariacu;1856035]Da, cunosc problema. Intreruperea are loc la exact 4,800 rpm si intervine numai cand o accelerezi de la turatii joase, gen 2,500-3,000 rpm, iar cand ajungi la 4,800 iti taie alimentarea, iar la ralanti, cand apesi acceleratia se opreste motorul. Cand o calci de la treapta 1 pana in a 5-a sa zicem, in turatii maxime, nu se mai intrerupe. Asa se intampla la tine?


...problema e putin diferita . Nu moare cand apesi pedala la relanti. Iar cand o calci din 1-a pana in a 5-a tot se intrerupe.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 02-12-08, 23:01   #9
Mariacu
Porsche Driver

Stage 3
 
Mariacu's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 951 bucuresti

Atunci poate sa fie de la debitmetru, sau chiar niste vaccumuri....
Mariacu is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 21:07   #10
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: 951 bucuresti

.....poate ca da ...poate ca nu
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 08-12-08, 14:14   #11
Mariacu
Porsche Driver

Stage 3
 
Mariacu's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 951 bucuresti

Si, pana la urma, i-ai dat de cap sau tot persista problema?
Mariacu is offline   Reply With Quote
Old 09-12-08, 20:23   #12
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: 951 bucuresti

nu prea am mai insistat. Daca o rezolv va anunt.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 15-12-08, 21:52   #13
Mariacu
Porsche Driver

Stage 3
 
Mariacu's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 951 bucuresti

La mine i-au dat de cap, este o piesa la calculatorul masinii care imi incalzeste excesiv nu stiu ce microcip, din cauza ca nu limiteaza curentul la valorile prestabilite, si cand o calc il arde. Au gasit niste piese compatibile de la alte calculatoare, asa ca sper ca maine, sau cel tarziu poimaine sa fie gata.
Mariacu is offline   Reply With Quote
Old 12-03-09, 21:01   #14
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: 951 bucuresti

Am rezolvat problema. Aveam un futun cu fisuri intre debitmetru si turbina. L-am schimbat cu unul nou si merge perfect.

Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 12-03-09, 21:05   #15
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: 951 bucuresti

Si ca o paranteza inca o chestie care mi se pare incredibila, desi masina nu se mai fabrica de cca 18 ani furtunul este fabricat in noembrie 2008. Nu stiu cati producatori mai fabrica piese pentru masini care au iesit din fabricatie de 18 ani avand in vedere ca piesa respectiva nu este facuta si pentru alte modele sau de alti producatori.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -