Quote:
Originally Posted by khamsin
1-din poza si din ceea ce ai spus am inteles ca nu ai decat o conducta care iti vine la piesa 9.
2-diferenta aceasta de turatie nu o ai de la soc ci de la faptul ca iti este dereglat cantarul si surubul de aer.
3-ca sa verifici daca iti este infundata conducta care vine de la piesa 9( daca intr-adevar o ai legata la distribuitor)trebuie doar sa destrangi surubul de la distribuitor cand motorul este rece si sa vezi daca iti vine benzina. daca iti vine este ok.daca nu :conducta este infundata (daca la surubul unde este legata la piesa 9 iti vine benzina),supapa de la piesa 9 este infundata sau bimetalul din piesa 9 este defect si atunci piesa 9 trebuie schimbata.
4-daca supapele nu sunt reglate cum trebuie motorul trebuie sa mearga neregulat si la cald si la rece plus rateuri .
5- mirosul de benzina il ai ,in primul rand din cauza ca iti este dereglat debitul
( surubul de la cantar la care sa umblat plus surubul de aer )
|
1. Asa am spus prima oara (ca este o conducta anulata). Ulterior am facut mai multe sapaturi si am ajuns la alta concluzie;
Conducta originala (rigida) este inlocuita de o conducat imbracata in plasa metalica.
Aceasta pleaca de la pompa de injectie si merge pana la piesa 9 (daca este infundata sau nu; este alta discutie - nu am apucat sa umblu acolo).
Dupa verificarile la care am facut referire mai sus am ajus la concluzia ca alte conducte ar putea sa lipseasca; la partea dinspre pompa de injectie.
Aici am facut poze cu ce arata diferit pe masina versus carte:
https://forum.4tuning.ro/288-zona-teh...ml#post5409920
2. Este foarte probabil pentru ca la ambele s-a umblat
3. Acum am inteles; Verific in documentatie care din cele 2 conductele care ajung in piesa 9 este returul desfac capatul dinspre distribuitor si la rece trebuie sa dea benzina si la cald banuiesc ca trebuie sa se opreasca.
4. Rateuri pe esapament da indiferent de cum las delcoul (da mai rau sau mai putin rau). Nu exista o pozitie in care sa nu dea. Pus delcoul sa dea scanteie in punctul maxim superior al pistonului - masina nici nu porneste. Pare ca motorul vrea sa invarta invers sensului in care electromotorul vrea sa invarta.
5. Cat se poate de adevarat. Ideea este ca motorul sare in ture cand desfac reglajul de aer rau de tot (2000 e la un moment dat - daca desfac mai mult se duce si mai mult); Si daca il strang mult incepe sa mearga prost cum ajung sub 1300 rpm. Adica intru in impas orice as face. O sa fac procedura din carte pentru reglaj cantar ca sa sparg cercul vicios.
Am si facut o prima tentativa - dar nu am montat cei 2 pini in scurt (electrical safety circuit) si nu am putut sa duc procedura la bun sfarsit.
Trebuie sa duc ceva la capat cu nu se mai poate asa... Imi pun cenusa in cap si ma las de meserie.
Vreau neaparat sa fac si un test de compresie. (ma lamuresc daca inchid supapele sau bat campii).