Quote:
Originally Posted by khamsin
faci cum vrei ,puteam sa-ti spun de prima data sa umbli la reglajul cantarului dar asta nu este o solutie ok atata timp cat la tine injectia nu-ti functioneaza cum trebuie. in primul rand iti va creste consumul.
iti mai spun inca o data rezolva prima data problema circuitului de mers la rece. lasa la o parte toate artificiile si improvizatiile si ia-o treptat, mai ales ca nu este atat de complicat sa dai jos piesa 9 sa o cureti si sa o verifici.
acesta este sfatul meu.
|
Piesa 9 imi va ajuta motorul sa mearga bine la rece. Ca sa vad ca merge bine la rece trebuie sa ma intorc la momentul in care mergea prost la rece si bine la cald. Nu mai demontez si nu mai schimb nimic cu degetelele mele. Am apucat sa schimb si vreo 2 coliere la restul ca atatea cumparasem.
Atat vreau sa fac - sa ajung la situatia dinainte (cu amendamentul ca sunt convins 100% ca motorul va merge acum mult mai rotund si la rece si la cald).
Problema este ca asa cum este reglat acum are
1100 de ture minim (in secunda imediat urmatoare de cand pornesc motorul la rece) fara sa ating acceleratia. Si urca destul de repede catre 1600 rpm; nu am cum sa-mi dau seama daca am rezolvat ceva sau nu la piesa 9. Eu asta incerc sa zic.
Nu vreau eu de nebun sa ma ocup de niciun artificiu. Pot sa nici nu-i montez aprinderea pana nu demontez piesa 9. Eu vreau sa aduc motorul sa mearga bine la cald (un 1000 rpm cum scrie in carte). Nu 1600 cum merge acum.
@ morghen; Furtunele alea chiar mi-am propus sa le verific; Unele se misca usor. Am uitat sa precizez ca cel de avans vacuumatic tragea aer fals. Si am inlocuit cele 2 capete cu furtun nou.
Doar ca asta am facut de vineri. Inainte sa se umble la delcou / ralanti / cantar (astea s-au facut la sfarsit in ultimile 5-10 minute ca sunt reglaje). Si masina nu mergea rotund la sfarsit. Acum ca am schimbat bujiile si fisa nu doar ca merge rotund - merge mult prea turata. (fara sa se mai umble la delcou / ralanti /cantar de atunci).
Pot sa-i fac iar filmulet - dar toata lumea stie ce este o masina prea turata la ralanti. Diferenta fata de primul filmulet este ca acum nu mai tremura motorul.