toate acestea fac parte din sistemul de pornire la rece si toate trebuie sa conlucreze.
-la tine 90% problema vine de la 9( conducta aceea a fost anulata fiindca 9 nu mai inchide circuitul de benzina) ori are mizerie inauntru care blocheaza supapa(daca este asta este simplu)ori bimetalul este dus( atunci trebuie cumparata alta) .
-referitor la 25 ( este socul care deschide si inchide circuitul de aer care ocoleste clapeta de acceleratie) sunt sanse mici sa fie defect fiindca se defecteaza destul de greu.
-17 daca era defect nu iti pornea sau iti pornea foarte greu dupa minute multe de dat la automat
deci:
pasul 1
-da jos prima data piesa 9 dupa care incarca sa o desfaci si sa o cureti (mai mult ca sigur ca inauntru este foarte multa mizerie care blocheaza supapa)dupa aceea monteaza 9 la loc si cupleaza cele doua conducte .ca sa o verifici daca functioneaza trebuie sa vezi daca la rece iti vine benzina pe conducta care iasa din ea si merge la distribuitori iar cand motorul sa incalzit trebuie sa inchida circuitul si sa nu mai vina benzina.
pasul 2
-daca 9 functioneaza asa cum ti-am scris trebuie sa dai jos piesa 25 si sa o verifici. in manualul de reparatii pe care ti l-am trimis este explicata procedura prin care se verifica piesa 25.
rezolva prima data acesti doi pasi si daca tot iti mai face probleme ( desi nu cred ca va mai face) imi spui si iti voi scrie ce ar mai trebui sa reglezi