Quote:
Originally Posted by THX-1
Uofff!!!!
Bugatti Veyron 16.4-8000cmc W16(2xV8 unite printr-un arbore cotit) cu 4 turbocompresoare! puterea dezvoltata de motor este 3000de cai putere!!..din care o treime este transmisa rotilor,restul devine caldura care este eliminata de sistemul de esapament si de cei 40L de apa din cele 10 radiatoare ale sistemului de racire!..bla-bla-bla...O masina ca asta nu o sa mai apara nici peste 10 ani de zile,va avea un loc asigurat in istoria automobilistica,asa ca numai comparati orice model modificat de o firma de tuning cu Bugatti Veyron.Cat despre depasirea vitezei de 400km\h,e cale lunga,de ani de zile se chinuie supercaruri cu traditie modificate si cu coeficienti de frecare al aerului mult mai mici decat al Porsche-lui"911" si nu reusesc,cu atat mai putin un 997 cabrio!!!......
|
ete ca nu stiam ca bugatti are 3000CP...si oricum nu cred...dak e asa inseamna ca randamentul motorului astuia este printre cele mai jalnice frate...repet...nu cred...si nu diviniza asa masina asta pentru ca desi este super stilata si super performanta...consuma 125 litri la suta cu pedala la pamant...asea k autonomia nu este deloc printre cele mai bune...de emisiile de noxe nu a pomenit nimeni nimic...de ce oare?!
...fiindca e o locomotiva pe interior...
sincer...motorul lui veyron il consider jalnic frate...si motive exista: consumul, capacitatea cilindrica mare, ideea de W16 (ai dreptate, sunt de fapt 2 V8-uri acolo)...
adevarata munca a fost aerodinamica...orice tunner poate sa faca motoare de 1000CP...aerodinamica a tinut modelul asta atat de mult timp in fabrica...si asta si pentru ca audi nu a renuntat la ideea de a rotunji spatele masinii (care se stie ca duce la instabilitate la viteze mari)...
concluzia e una...de bugatti veyron nu se atinge nimeni in momentul asta...insa are si el punctele lui slabe...
oricum cadem de acord intr-o privinta...nu se poate compara creatia unui tunner cu munca unei firme cu traditie...