Caut de 3 luni sa inlocuiesc ultima Porsche, am cautat pe autoscout24, mobile si gumtree, am vorbit cu multi, altii nu au raspuns intrebarilor, au fost si citiva tepari, umblau cu vrajala.
Miercuri 30 ianuarie era sarbatoare, un amic care are service si nu lucreaza in aceste zile a venit sa bea o cafea, ne uitam pe site-uri, vedem masina, dau mesaj, ne conversam, primesc copii dupa acte si factura iar vineri 1 februarie dimineata fac plata online, apoi contactez firma Intertrans SRL pentru transport, marti 5.02 o incarca si joi dupa amiaza este la poarta.
Masina arata super, este curata, vopseaua in stare foarte buna, pentru ca a stat din 2010 a trebuit ca de simbata sa intre in revizie, schimbam:
- uleiuri si filtre
- lichide
- placute
- cauciucuri si jante
A primit si numere provizorii pe 3 luni, abia astept sa-i fac proba.
Adusa in curte 8.000 euro. jantele si cauciucurile 1.000 lei, materialele pentru revizie tot cam atit, am mai comandat de la www.partworks.de filtru de aer, releu incarcare(de rezerva) si ecranul ceasului, care acum este mort.
Am cumparat de-a lungul timpului o multime de piese pentru acest model, inclusiv un motor complet, asa ca daca mai apar probleme apelez la rezerva.
Ieri am facut RAR, CI vine saptamina viitoare, totul in regula, gazele au iesit ca la o masina noua, asa mi-au zis.
Cu rotile de 15 arata mai bine, doar ca nu sint in lista agreata, vor cauciucuri 195/65/15 eu am 205/50/15, s-ar putea sa ma puna sa le schimb.
Arata senzatie masina,iar la banii astia chiar ai facut o alegere potrivita. Sa ne tii la curent cu ce urmeaza sa faci cu masina. Spor la treaba si sa te bucuri de ea.
Mare lucru nu fac, acum am schimbat rotita de la jurnalier, boala lor generala si am inlocuit ecranul de la ceas, tot un minus al masinii.
Tot saptamina aceasta am schimbat rotile, sint cu 2 dimensiuni, am pus 205/55/16 fata si 225/50/16 spate.
Iar saptamina trecuta am vopsit butucii si etrieri dupa ce am schimbat bucsele la bara stabilizatoare si la bieletele antiruliu, ne pregatim pentru Moldova Classic Rally.
Intre timp am fost la Piatra Neamt la MCR, dar cele mai frumoase deplasari au fost la Retromobil Fest pe circuitul din Cerchid Transilvania Motor Ring, apoi in Maramures la Ocna Sugatag si Sighetul Marmatiei.
A urmat Memorialul Raliu Giurgiu, nu spectaculos dar relaxant, incheiat cu masa de la Perla cu meniul traditional cu peste in toate felurile.
Inchidera nu a fost la RPT ci pe circuitul MotorPark Romania la Adincata, 2 zile pline pe pista, vreme buna, multi concurenti, lume multa, viteza si adrenalina, este concursul care ne place maxim.
Masina aceasta are o tinuta pe circuit foate buna, suspensia sport si bara stabilizatoare isi face treaba, motorul are nerv si reprize bune, doar ca nu am invatat inca sa scot ce poate, am si copilotul care ma stopeaza.
Masina este atestata ca autoturism istoric, mentiune inscrisa in CI, asta inseamna taxa rovigneta si impozit=0, asigurare 100 lei/an.