21-04-17, 15:38
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Eu ti-am zis sa ai mare grija cu basculele - exact prinderea de bara stabilizatoare difera. Sunt 2 variante - poate ai noroc sa fie ce trebuie la tine.
Eu la mine am sablat si vopsit electrostatic basculele vechi - am pus bucșe si pivoți noi. (la cele de 924 din otel se pot schimba usor).
Nu am gasit decat bascule SH si aratau mai prost ca ale mele.
Eu am bara stabilizatoare altfel si mai mult te incurc daca pun poza cu 924.
Vezi aici la 944. (ai si varianta turbo si simplu). Spor la montaj - daca ai ce trebuie merge repede.
http://www.autoatlanta.com/porsche-p..._944_parts.php
Last edited by Motanul; 21-04-17 at 15:54.
|
|
|
21-04-17, 20:53
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Multumesc, am inteles ce gresesc, incercam sa o pun pe sus, de aia nu mergea, incerc luni.
|
|
|
29-04-17, 08:39
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Multumesc, am inteles ce gresesc, incercam sa o pun pe sus, de aia nu mergea, incerc luni.
|
Am rezolvat si bara, mai am sa reglez directia, a meritat o luna de munca dupa serviciu, peste 2,500 lei, dar cu rezultate minunate, masina are alt mers, o sa facem rezultate la ATA in iulie. Pina atunci sper sa prindem citeva raliuri.
|
|
|
13-05-17, 20:40
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Am rezolvat si bara, mai am sa reglez directia, a meritat o luna de munca dupa serviciu, peste 2,500 lei, dar cu rezultate minunate, masina are alt mers, o sa facem rezultate la ATA in iulie. Pina atunci sper sa prindem citeva raliuri.
|
Pozele cu suspensia fata complet refacuta.
|
|
|
13-05-17, 22:30
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,115
Member of: [VW] [BMW]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Cat de impecabil arata pe sub ea,chiar de colectie masina.
|
|
|
13-05-17, 22:40
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by NTZ03
Cat de impecabil arata pe sub ea,chiar de colectie masina.
|
Nu ai vazut decit o mica parte, gasesti mai multe poze pe Masina mea, iar aceasta este iubirea mea, nu pot sa o las neingrijita, bine glumesc una dintre ele.
|
|
|
01-07-17, 08:56
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Problema cu ceasul de kilometraj, nu merge partea care inregistreaza km parcursi si jurnalierul, am demontat si am gasit o rotita din plastic sparta. Este cea antrenata de motoras.
Se poate cumpara de undeva sau confectioneaza cineva?
|
|
|
02-07-17, 21:14
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Pentru ca ma plictiseam, dupa ce am facut curat in M 190 si P 944, am demontat toate furtunele de la istalatia de racite, am curatat, spalat si uns colierele, debitmetrul, clapeta de acceleratie. De miine incep sa curat filtrul din rezervorul de benzina, am vazut pe youtube niste filtre de speriat iar lucrearea nu este grea, apoi o sa incerc sa repar bordul, are citeva crapaturi.
Simbata sper sa fim prezenti la ATA si sa ne vedem pe pista.
|
|
|
02-07-17, 22:03
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Tu la ce clasa te-ai inscris sau intentionezi sa te înscrii?
Am văzut ca te poți înscrie pana vineri inclusiv. Sper sa pot sa vin si eu.
Eu zic ca o sa mai fie inca 1-2 Porsche 924 in afara de masinile noastre.
Last edited by Motanul; 02-07-17 at 22:14.
|
|
|
02-07-17, 23:44
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
La clasic, la ce altceva? mergem sa ne dam, nu sa facem performanta. A trecut vremea aia, acum ma uitam la niste curse pe circuit cu masinile noastre, doar ca acum 20 de ani in urma.
Si eu sint presat de timp, vin dimineata, dupa prinz am o nunta, apoi duminica devreme sint prezent, nu pot rata asa eveniment. Sa vii devreme sa ne aranjam stikerele.
|
|
|
03-07-17, 18:51
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
La experti/performanta nu poti ca ai nevoie de rollcage si omologare FIA, casca etc.
Dar de data asta sunt mai multe clase la care poti sa te inscrii fara sa ai toate cele de mai sus.
|
|
|
26-07-17, 15:02
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Am inlocuit rotita, dar am ramas fara baterie, a decedat peste noapte si nu am facut proba. Am inlocuit si afisajul la ceas (am gasit in Germania la 38 euro pe ebay) dar cind am facut proba am vazut ca becul lumineaza cind nu am farurile aprinse si se stinge cind aprind lumina, este corect? sa nu montez si sa mai desfac inca odata.
|
|
|
27-08-17, 09:56
|
#134
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
este aprins in apbele situatii. cand ai farurile aprinse lumineaza la fel de tare ca becurile de la instrumente si cand le stingi lumineaza mai tare(probabil ca sa il vezi ziua). Verifica sa ai becul potrivit.
__________________
87' 944 Turbo
|
|
|
05-09-17, 16:41
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Rezolvate, ceasul si jurnalierul de km, schimbat ulei si adaugat Protect Motor de la Liqui Moly. De data asta am pus 20W50 si vad ca are presiune mai mare, peste 4. Are cauciucuri noi de vara inca dinainte de Titi Aur, 205/55 fata si 215/55/16 spate, sta foarte bine pe sosea.
|
|
|
|
|