Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 04-04-17, 18:49   #106
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Eu ti-am zis de cānd am vazut masina ca pare facuta din bucati (adica nu e tot pe ea de 1983). Sunt lucruri pe ea de pe Porsche 944 mai nou. E normal sa nu se potriveasca multe piese. Ca look arata mai bine asa - dar e cosmar sa cumperi piese.

Eu am comandat zeci de piese (nu toate - dar 90% de la epiesa) si s-au potrivit. Un singur rulment nu s-a potrivit si acolo era o eroare in programul de echivalente.

La tine e mai dificil ca nu ai de unde sa stii ce piesa e de 944 1983 si ce piesa e de 944 »1987.

Eu cu tot ce spui tu - placute, discuri, furtune de frana am rezolvat rapid deși am o mașină mai veche.

Bucșele de la bara antiruliu sunt cam vechi si la mine dar īncă bune si nu le-am schimbat.

In cazul tau ar fi bine sa dai codul de pe piesa. Sau te duci la amicul tau cu piesele direct si stie el ce are de facut mai departe.
Ei pot sa vada pe langa echivalente si dimensiunile pieselor (devine aproape imposibil sa vina gresit).
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 04-04-17, 18:58   #107
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
In rest cu mestereala stam bine, am curatat si vopsit suportii amortizoarelor, discurile antipraf, fuzetele.
Nu mai da cu vopsea pe filet. Am facut si eu asta la prima tura (la mine au fost vopsite electrostatic si a fost jeale maxima). Dupa asta am invatat lectia si le izolam inainte de vopsire.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 04-04-17, 21:45   #108
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Ok, am invatat lectia, am o gramada de piese de Porsche dar nu stiu de care, cind termin cu montajel o sa fac ordine.
Acum am constata ca nici setul pentru etrieri nu este ce trebuie.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 05-04-17, 16:22   #109
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Ok, am invatat lectia, am o gramada de piese de Porsche dar nu stiu de care, cind termin cu montajel o sa fac ordine.
Acum am constatat ca nici setul pentru etrieri nu este ce trebuie, are diametrul 50.
Asa ca am comandat altul, are diametru 54 este ATE ca si sistemul de frinare original, acum sint gata cu etrierii, astept discurile si rulmentii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P4050259.JPG
Views:	11
Size:	504.7 KB
ID:	3181400   Click image for larger version

Name:	P4050254.JPG
Views:	12
Size:	550.9 KB
ID:	3181401   Click image for larger version

Name:	P3300253.JPG
Views:	11
Size:	563.8 KB
ID:	3181402  

bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 06-04-17, 15:31   #110
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Asa ca am comandat altul, are diametru 54 este ATE ca si sistemul de frinare original, acum sint gata cu etrierii, astept discurile si rulmentii.
Acum si cu discuri, furtune, rulmenti noi, toate 1.570 lei, in continuare nu reusesc sa gasesc bucsele de la bieletele antirului sau cu totul.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P4060261.JPG
Views:	12
Size:	570.0 KB
ID:	3181447   Click image for larger version

Name:	P4060260.JPG
Views:	9
Size:	563.6 KB
ID:	3181448   Click image for larger version

Name:	P4060259.JPG
Views:	9
Size:	512.2 KB
ID:	3181449  

bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 06-04-17, 22:00   #111
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Chiar fac componente de calitate cei de la Ate. Sunt ele mai scumpe un pic comparativ cu alte branduri dar tin de te plictisești.

Eu la frānele pe care le avea masina (924) nu aveam nicio pierdere pe nicaieri. Frana excelent masina.
Am schimbat garniturile din pompa din motive de siguranta - si racordurile ca erau imbatranite (dar chiar si asa nu supurau deloc). Am zis sa nu gaseasca cusur vreodata la ITP.

La franele de 944 am pus garnituri noi si placute noi (discurile au ramas). Si un pistonas de pe spate care avea rugina a fost schimbat.

Am bagat din burta o masina 944 1983 si le-am comandat de pe epiesa si au venit bine toate.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 06-04-17, 22:15   #112
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
nu reusesc sa gasesc bucsele de la bieletele antirului sau cu totul.
Incearca la dealerul Porsche din Bucuresti. Vad ca sunt 6$ bucata pe Autoatlanta. Nu trebuie sa fie musai dealerul Porsche - aduc multe firme piese originale. La noi la dealer or fi 8$ - dar scapi de grija. Vad ca pe ebay sunt mai scumpe comparativ cu cele originale. Si mai pui si transportul si nu merita.

Macar cere o oferta. Eu am comandat de curānd o garnitura de pompa de benzina si s-au miscat repede si bine. Vor costa 160-200 lei.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 09-04-17, 08:47   #113
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Acum si cu discuri, furtune, rulmenti noi, toate 1.570 lei, in continuare nu reusesc sa gasesc bucsele de la bieletele antirului sau cu totul.
Gata fata, lipseste doar bara stabilizatoare, nu am bieletele antiruliu, urmeaza spatele.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P8.jpg
Views:	28
Size:	1.88 MB
ID:	3181626   Click image for larger version

Name:	P7.jpg
Views:	14
Size:	1.77 MB
ID:	3181627  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 09-04-17, 18:06   #114
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Avem aceeasi suspensie acum (ca si eu am 944 si fata si spate).
Doar ca tu ai etrierii vopsiti mai frumos. Mie nu imi plac ca forma si de asta nu vreau sa-i scot in evidenta. Cei de 944 turbo sau S arata bine de tot.

Eu daca ar fi sa ii vopsesc - ori negrii ori gri metalizat ii fac.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 12-04-17, 07:35   #115
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Avem aceeasi suspensie acum (ca si eu am 944 si fata si spate).
Doar ca tu ai etrierii vopsiti mai frumos. Mie nu imi plac ca forma si de asta nu vreau sa-i scot in evidenta. Cei de 944 turbo sau S arata bine de tot.

Eu daca ar fi sa ii vopsesc - ori negrii ori gri metalizat ii fac.
Inteleg ce zici, vrei din aia moderni, cu partea frontala lata si cu scris.
Daca ai aceeasi suspensie spune-mi de unde iau 2 bucse sau 2 bielete antiruliu.
Nu merge vopsea gri, nu mai este in contrast cu jantele, rosu da.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 12-04-17, 22:40   #116
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Am inceput sa montez, frinele refacute, curatat, spalat, vopsit, inlocuit garnituri.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P9.jpg
Views:	10
Size:	2.31 MB
ID:	3181879   Click image for larger version

Name:	P10.jpg
Views:	12
Size:	2.90 MB
ID:	3181880   Click image for larger version

Name:	P11.jpg
Views:	12
Size:	1.96 MB
ID:	3181881  

Click image for larger version

Name:	P12.jpg
Views:	12
Size:	1.79 MB
ID:	3181882  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 16-04-17, 22:41   #117
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Sa nu dai cu vopsea unde se aseaza janta pe disc. Tatal meu nu stia de ce ii tot bate o roata echilibrata si de acolo era (ca nu poti sa vopsesti cu aceeasi grosime fix).

Pentru o chestie minora dai in alte probleme. A curatat vopseaua de acolo si a disparut bataia instant. Si nu facea la toate - probabil doar acolo unde a fost o diferenta mai mare in grosimea stratului.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	0e452466eb40835427.jpg
Views:	11
Size:	3.08 MB
ID:	3182106  

Last edited by Motanul; 16-04-17 at 22:49.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 17-04-17, 20:40   #118
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Sint sigur ca nu din cauza vopselei, oricit de groasa a fost nu putea influenta roata, alta a fost cauza.
Am vorbit cu cei de la Porsche, foarte amabili si documentati, o sa comand saptamina asta, am fost plecat, cu moto la Nisipuri, ne-a prins ploaia, vintul, am abandonat lupta la Calarasi, continuam miine, dupa ce uscam hainele.
Program incarcat saptamina asta, vineri SMAEB, simbata Retroparada, duminica iesire cu moto, pentru refacere.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 17-04-17, 22:50   #119
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Nu e chiar asa.
1 mm acolo inseamna 2-3 mm la anvelopa si asta e enorm. Iti bate roata rau. La o vulcanizare p-rofi din Bucuresti curata de rugina cu o bormasina cu perie in varf si discul si locul in care janta se aseaza pe disc. Sa nu fie o pietricica sau o rugina acolo.
Tatal meu nu a schimbat plumbi - nu a echilibrat roata. Doar a curatat vopseaua si bataia a disparut. Doar partea cu prezoanele - in rest poti sa pui ce culoare vrei.

Poate la tine e stratul uniform si nu o sa ai probleme. Nu e motiv de panica.

Last edited by Motanul; 17-04-17 at 22:52.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 21-04-17, 12:06   #120
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Am nevoie de putin ajutor, nu stiu sa montez bara stabilizatoare, ma puteti indruma sau trimite o poza cu pozitia suportilor si a bieletelor antiruliu?
E drept ca nu am studiat aprofundat problema dar la prima incercare nu am reusit. Este posibil ca tot din cauza asta mecanicul la care a fost masina sa nu mai fi pus-o la loc.
bmwvio is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -