04-04-17, 18:49
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Eu ti-am zis de cānd am vazut masina ca pare facuta din bucati (adica nu e tot pe ea de 1983). Sunt lucruri pe ea de pe Porsche 944 mai nou. E normal sa nu se potriveasca multe piese. Ca look arata mai bine asa - dar e cosmar sa cumperi piese.
Eu am comandat zeci de piese (nu toate - dar 90% de la epiesa) si s-au potrivit. Un singur rulment nu s-a potrivit si acolo era o eroare in programul de echivalente.
La tine e mai dificil ca nu ai de unde sa stii ce piesa e de 944 1983 si ce piesa e de 944 »1987.
Eu cu tot ce spui tu - placute, discuri, furtune de frana am rezolvat rapid deși am o mașină mai veche.
Bucșele de la bara antiruliu sunt cam vechi si la mine dar īncă bune si nu le-am schimbat.
In cazul tau ar fi bine sa dai codul de pe piesa. Sau te duci la amicul tau cu piesele direct si stie el ce are de facut mai departe.
Ei pot sa vada pe langa echivalente si dimensiunile pieselor (devine aproape imposibil sa vina gresit).
|
|
|
04-04-17, 18:58
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
In rest cu mestereala stam bine, am curatat si vopsit suportii amortizoarelor, discurile antipraf, fuzetele.
|
Nu mai da cu vopsea pe filet. Am facut si eu asta la prima tura (la mine au fost vopsite electrostatic si a fost jeale maxima). Dupa asta am invatat lectia si le izolam inainte de vopsire.
|
|
|
04-04-17, 21:45
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Ok, am invatat lectia, am o gramada de piese de Porsche dar nu stiu de care, cind termin cu montajel o sa fac ordine.
Acum am constata ca nici setul pentru etrieri nu este ce trebuie.
|
|
|
05-04-17, 16:22
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Ok, am invatat lectia, am o gramada de piese de Porsche dar nu stiu de care, cind termin cu montajel o sa fac ordine.
Acum am constatat ca nici setul pentru etrieri nu este ce trebuie, are diametrul 50.
|
Asa ca am comandat altul, are diametru 54 este ATE ca si sistemul de frinare original, acum sint gata cu etrierii, astept discurile si rulmentii.
|
|
|
06-04-17, 15:31
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Asa ca am comandat altul, are diametru 54 este ATE ca si sistemul de frinare original, acum sint gata cu etrierii, astept discurile si rulmentii.
|
Acum si cu discuri, furtune, rulmenti noi, toate 1.570 lei, in continuare nu reusesc sa gasesc bucsele de la bieletele antirului sau cu totul.
|
|
|
06-04-17, 22:00
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Chiar fac componente de calitate cei de la Ate. Sunt ele mai scumpe un pic comparativ cu alte branduri dar tin de te plictisești.
Eu la frānele pe care le avea masina (924) nu aveam nicio pierdere pe nicaieri. Frana excelent masina.
Am schimbat garniturile din pompa din motive de siguranta - si racordurile ca erau imbatranite (dar chiar si asa nu supurau deloc). Am zis sa nu gaseasca cusur vreodata la ITP.
La franele de 944 am pus garnituri noi si placute noi (discurile au ramas). Si un pistonas de pe spate care avea rugina a fost schimbat.
Am bagat din burta o masina 944 1983 si le-am comandat de pe epiesa si au venit bine toate.
|
|
|
06-04-17, 22:15
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
nu reusesc sa gasesc bucsele de la bieletele antirului sau cu totul.
|
Incearca la dealerul Porsche din Bucuresti. Vad ca sunt 6$ bucata pe Autoatlanta. Nu trebuie sa fie musai dealerul Porsche - aduc multe firme piese originale. La noi la dealer or fi 8$ - dar scapi de grija. Vad ca pe ebay sunt mai scumpe comparativ cu cele originale. Si mai pui si transportul si nu merita.
Macar cere o oferta. Eu am comandat de curānd o garnitura de pompa de benzina si s-au miscat repede si bine. Vor costa 160-200 lei.
|
|
|
09-04-17, 08:47
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Acum si cu discuri, furtune, rulmenti noi, toate 1.570 lei, in continuare nu reusesc sa gasesc bucsele de la bieletele antirului sau cu totul.
|
Gata fata, lipseste doar bara stabilizatoare, nu am bieletele antiruliu, urmeaza spatele.
|
|
|
09-04-17, 18:06
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Avem aceeasi suspensie acum (ca si eu am 944 si fata si spate).
Doar ca tu ai etrierii vopsiti mai frumos. Mie nu imi plac ca forma si de asta nu vreau sa-i scot in evidenta. Cei de 944 turbo sau S arata bine de tot.
Eu daca ar fi sa ii vopsesc - ori negrii ori gri metalizat ii fac.
|
|
|
12-04-17, 07:35
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by Motanul
Avem aceeasi suspensie acum (ca si eu am 944 si fata si spate).
Doar ca tu ai etrierii vopsiti mai frumos. Mie nu imi plac ca forma si de asta nu vreau sa-i scot in evidenta. Cei de 944 turbo sau S arata bine de tot.
Eu daca ar fi sa ii vopsesc - ori negrii ori gri metalizat ii fac.
|
Inteleg ce zici, vrei din aia moderni, cu partea frontala lata si cu scris.
Daca ai aceeasi suspensie spune-mi de unde iau 2 bucse sau 2 bielete antiruliu.
Nu merge vopsea gri, nu mai este in contrast cu jantele, rosu da.
|
|
|
12-04-17, 22:40
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Am inceput sa montez, frinele refacute, curatat, spalat, vopsit, inlocuit garnituri.
|
|
|
16-04-17, 22:41
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Sa nu dai cu vopsea unde se aseaza janta pe disc. Tatal meu nu stia de ce ii tot bate o roata echilibrata si de acolo era (ca nu poti sa vopsesti cu aceeasi grosime fix).
Pentru o chestie minora dai in alte probleme. A curatat vopseaua de acolo si a disparut bataia instant. Si nu facea la toate - probabil doar acolo unde a fost o diferenta mai mare in grosimea stratului.
Last edited by Motanul; 16-04-17 at 22:49.
|
|
|
17-04-17, 20:40
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Sint sigur ca nu din cauza vopselei, oricit de groasa a fost nu putea influenta roata, alta a fost cauza.
Am vorbit cu cei de la Porsche, foarte amabili si documentati, o sa comand saptamina asta, am fost plecat, cu moto la Nisipuri, ne-a prins ploaia, vintul, am abandonat lupta la Calarasi, continuam miine, dupa ce uscam hainele.
Program incarcat saptamina asta, vineri SMAEB, simbata Retroparada, duminica iesire cu moto, pentru refacere.
|
|
|
17-04-17, 22:50
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Nu e chiar asa.
1 mm acolo inseamna 2-3 mm la anvelopa si asta e enorm. Iti bate roata rau. La o vulcanizare p-rofi din Bucuresti curata de rugina cu o bormasina cu perie in varf si discul si locul in care janta se aseaza pe disc. Sa nu fie o pietricica sau o rugina acolo.
Tatal meu nu a schimbat plumbi - nu a echilibrat roata. Doar a curatat vopseaua si bataia a disparut. Doar partea cu prezoanele - in rest poti sa pui ce culoare vrei.
Poate la tine e stratul uniform si nu o sa ai probleme. Nu e motiv de panica.
Last edited by Motanul; 17-04-17 at 22:52.
|
|
|
21-04-17, 12:06
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Am nevoie de putin ajutor, nu stiu sa montez bara stabilizatoare, ma puteti indruma sau trimite o poza cu pozitia suportilor si a bieletelor antiruliu?
E drept ca nu am studiat aprofundat problema dar la prima incercare nu am reusit. Este posibil ca tot din cauza asta mecanicul la care a fost masina sa nu mai fi pus-o la loc.
|
|
|
|
|