Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 18-05-16, 12:33   #61
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Si eu care ziceam ca a durat prea mult, la fel si mecanicul, s-a plictisit, a zis ca nu-i mai trebuie vechituri prin curte. Pe ce am pus mina era stricat sau s-a stricat atunci, inclusiv ieri furtunul de la racire intre chiulasa si radiator, cel gros, superior care a inceput sa supureze. L-am taiat, am pus o teava si am prins-o cu 2 coliere.
Trebui sa cumpar unul daca are cineva.
Masina asta m-a albit, o sa ma faca sa urasc sportul asta, am luat de la Catalin axa volanului, in afara ca are acelasi joc ca si axa mea, (asta am descoperit dupa ce am spalat crucile si le-am gresat) nici nu s-a potrivit la caneluri, gaurile sint mai mici, cred ca este de 924.
De miine o bag la vopsit, sper sa nu mai apara si altceva.
Am comandat si parbrizul, am gasit cu parasolar si antena la 1.000 lei, soseste pina la sfirsitul lunii.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 18-05-16, 15:03   #62
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Este un facut, cind am pornit avea un miriit, un zgomot care vine din zona distriburiei, banuim ca este vorba de pompa de apa, a stat mult fara lichid, cu solutiile de spalat si timpul scurs, s-a uscat presetupa, altfel nu se explica.
In plus nu mai functioneaza indicatorul Economizor din bord, indicatorul de presiune de ulei are fluctuatii inexplicabile(a fost lovita sonda la demontare si s-a rupt un surubel), in rest s-a schimbat mersul complet, schimba vitezele foarte usor, are nerv, se tureaza, are alta forta.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P5181606.JPG
Views:	60
Size:	590.9 KB
ID:	3156489   Click image for larger version

Name:	P5181607.JPG
Views:	53
Size:	538.3 KB
ID:	3156490   Click image for larger version

Name:	P5181608.JPG
Views:	52
Size:	527.3 KB
ID:	3156491  

Click image for larger version

Name:	P5181609.JPG
Views:	65
Size:	557.4 KB
ID:	3156492  

Last edited by bmwvio; 18-05-16 at 15:09.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 18-05-16, 20:03   #63
ionut924

Stage 3
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 99
Default Re: Porsche 944, M44-1983

bravo, arata bine. pompa de apa nu cred ca are cum sa faca zgomot decat daca are rulmentii dusi, verifica cureaua de distributie sa nu frece cumva. eu am patit-o la mine, am pus din greseala pinionul distributiei de pe vibrochen invers si freca in capacul de axei cu came din fata.
ionut924 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-16, 22:04   #64
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Ai dreptate poate fi, sau semeringurile au fost montate fara sa fie unse. O duc la cel mai mare mecanic miine, cu el am lucrat si la 924, am facut motorul, lucreaza la BMW si a fost pe la marile reprezentante.
Oricum merge super daca nu auzi mieunatul, dar mai sint multe de rezolvat, axa volanului, discurile, plecutele si etrieri fata, flanse amortizoare fata, furtun superior racire, furtun alimentare benzina, sonda ulei, rulmenti fata de spalat si gresat, caseta de directie de revizuit, prea multe ca nici nu le mai stiu acum.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 31-05-16, 17:07   #65
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Si eu am avut probleme de la cureaua de distributie. Cānd am adus-o din Olanda nu avea zgomot deloc (ma refer la curea). Dupa ce am schimbat cureaua si rola a inceput sa faca zgomot (adica cu piesele noi).
Vreo 2-3 mecanici mi-au spus ca au intins exagerat de tare cureaua (pe latura lunga ar fi trebuit sa pot sa o intorc la 90 de grade). Nu e bine nici pentru motor, nici pentru curea sa stea asa intinsa, nici pentru pompa de apa. Am tot zis ca o slabesc si poate luna viitoare chiar o sa fac aceasta operatiune.
E greu sa iasa totul la semn si de asta s-a grabit sa o stranga si sa o lase asa cānd a vazut ca sunt toate aliniate. Daca o slabesti un pic se decaleaza semnul de la pozitie.
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 31-05-16, 17:14   #66
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Si eu care ziceam ca a durat prea mult, la fel si mecanicul, s-a plictisit, a zis ca nu-i mai trebuie vechituri prin curte.
Stai linistit ca eu m-am saturat de placa asta. Nici la geometrie nu au vrut sa ma primeasca ca e masina veche si daca se rupe ceva - mai bine nu mai umbla la ea.
Sunt doar 2 serviceuri in care sunt primit cu brațele deschise in tot Bucureștiul. Restul incep sa se vaite sau sa debiteze prostii...
Habar nu au cu ce se mananca masina asta.
Vorba lui Alex - asta e Porschele ala cu motor de Audi...

Last edited by Motanul; 31-05-16 at 17:19.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 31-05-16, 21:02   #67
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Aseara am rezolvat stergatoarele, au montat bratele de actionare eronat.
In seara asta am inceput sa lucram la distributie, o desfacem toata, multe lucruri au fost facute de mintuiala, suruburi lipsa sau slabe la carcasa, curerele prea intinse cum ziceai si tu. Continuam miine sa desfacem.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 01-06-16, 23:34   #68
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

In seara asta am scos cureaua dublu canelata si nu mai miauna. Am gasit decalaje de la semne la arbori de echilibrare, o sa dam pinioanele jos sa ungem semeringurile sau sa le inlocuim si sa vedem care este cauza pentru care nu se ung.
Cit a desfacut mesterul la curea si a facut probe, eu am desfacut, curatat, gresat si remontat inchiderile de la capacul portbagajului, schimbat etansarea de la ventilatoarele de la climatizare si curatat cavitatea de praf, iar acum cind scriu imi dau seama ca am uitat sa montez furtunul de vacum, asa ca miine am de lucru iar.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 02-06-16, 11:30   #69
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

salut. hai ca nu am mai intrat de ceva vreme aici. Mieunatul este de la cureaua arborilor de balans - daca o intinzi cum trebuie o sa se auda foarte putin si sa dispara zgomotul intre 1000 si 3000 de km.
Daca scoti pinioanele de la arbori trebuie sa ai mare grija cum le pui la loc. Ar trebuii sa consulti manualul pentru ca se pot monta si gresit.
articulatia coloanei de directie ti-o pot reface cu rulmenti noi ( daca nu te grabesti .
__________________
87' 944 Turbo
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 06-06-16, 10:36   #70
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

In wk-end am fost plecat si n u mai stiu ce s-a facut la masina, eu am propus schimbarea semeringurilor, azi vad ce a fost, dar ai dreptate, dupa ce am dat jos cureaua nu mai facea zgomot, iar arborele de sus se invirtea destul de usor fata de cel de jos, cred ca ala este cu problema.
In legatura cu axa volanului cum propui sa facem? eu nu am alta, ai tu una sa o repari si sa o aduc apoi pe a mea la schimb? sau sa vin cu masima pina acolo?
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 07-06-16, 13:13   #71
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

cred ca cel mai bine imi trimiti axa (cuplajul coloanei) sau vii cu ea. eu am sa ma interesez de rulmenti intre timp.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 07-06-16, 13:22   #72
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Eu am facut-o asa pe a mea. Iti recomand sa o repari pe a ta sau sa gasesti una identica. Ele sunt vreo 5 modele in total si se pot incurca usor.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130514_161003.jpg
Views:	47
Size:	1.38 MB
ID:	3158465   Click image for larger version

Name:	20130520_113329.jpg
Views:	43
Size:	1.31 MB
ID:	3158466  
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 08-06-16, 21:42   #73
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Arata ca noua, asa facem, vin la tine saptamina viitoare sau in wk-end daca ma primesti, tu sa ma programezi, sint mai multe de rezolvat, nu merge economizorul, uleiul, radioul.
In plus nu am frina de mina si nu am gasit sabotii, daca ai o sursa cauta-mi si mie si o pompa de apa
multumesc frumos.

Last edited by bmwvio; 08-06-16 at 21:47.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 10-06-16, 17:52   #74
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Am scapat de mieunat, am inlocuit semeringurile de la axele de echilibrare. Acum curge radiatorul, am cumparat si un buson de la vasul de expansiune nou, cel vechi nu etansa, o sonda de ulei noua, dupa montarea motorului functiona cind isi aducea aminte, aleatoriu.
O sa inlocuim si pompa, cred ca si sonda care comanda ventilatorul.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 12-06-16, 19:32   #75
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Nu am schimbat nici pompa, nici sonda, fostul proprietar imi cere 325 euro pentru pompa, plus citeva vechituri, in total 440, in conditiile in care masina este un gunoi dupa 1,500 euro cheltuiti pina acum si nu merita sa dau banii.
Alta, curgea putin radiatorul, am pus 10 l antigel, 10l apa, 1 flacon solutie de stopare, s-a oprit scurgeream dar acum merge ventilatorul aproape 50% din timp, radiatorul este rece, dar ventilatorul functioneaza fara rost. A fost schimbat termostatul la montarea motorului cu unul de 83gr, in locul celui de pe masina, distrus.
In plus ploua pe linga trapa, mecanismul este incomplet, daca vreau sa inchid complet, pirghiile ies din capac, ceva este defect. Pina acum nu prea a stat afara si nu am avut aceasta problema.
Sint foarte suparat ca nu reusesc sa o readuc in parametri de functionare, nu mai gasesc nici meseriasi care sa lucreze la ea, toti vor masini moderne, sa schimbe piese cu unele noi fara complicatii si implicare, asta este trendul din pacate.
bmwvio is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -