31-03-16, 19:20
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Nici Unixul nu e fara greseala - dar si masina aia are piese de pe mai multe 944 (se confirma prima mea impresie). O sa fie greu cu piesele.
Trebuie mare atentie si rabdare.
Avantajul la masina mea a fost ca aproape toate piesele erau originale. Cred ca 1 releu si pompa de benzina erau singurele piese aftermarket.
|
|
|
03-04-16, 19:51
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Ultima belea descoperita este carcasa ambreiajului sparta, de aceea nu debraia corect, trebuie sa dau jos motorul, oricum vreau sa vopsesc cavitatea, sa opresc scurgerile de ulei de la motor, sa inlocuiesc rulmentii fata, o fa am de lucru mult.
Caut sa cumpar carcasa ambreiaj, chedere usi si portbagaj pentru ca sint strivite. Cel pe care l-ai luat tu pentru 924, asemanator cu cel de la portbagajul Daciei, nu se potriveste, asta are fixarea la 45 grade nu verticala.
De asemenea caut arcuri si suporti superiori amortizoare fata, saboti frina mina, parbriz, motoras si buton pentru deschiderea haionului, ansamblu stergator haion, ceasuri de bord pentru ca nu functioneaza jurnalierul km.
In rest toate sint la un nivel superior lui 924, stabilitate, putere, confort, manevrabilitate, chiar si consum pentru ca merge pe gaz, am facut deja peste 1,000 km si sint multumit.
|
|
|
03-04-16, 21:17
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
jurnalierul trebuie sa-l desfaci si cu mare grija sa numeri dintii rotitei de acolo pentru ca sunt mai multe feluri de rotite dupa care iti poti comanda rotita respectiva. Ceasuri gasesti, cred ca am si eu unul functional, dar iti recomand sa iti iei rotita respectiva pentru ca la varsta lor toate pica. rotita e facuta din uretan parca si e facuta sa fie mai moale decat celelalte rotite in cazul in care se blocheaza ceva asta sa pice prima.
Spor la treaba!
__________________
87' 944 Turbo
|
|
|
03-04-16, 21:28
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Am inteles, dar de unde sa comand? de exemplu la Unix am comandat pe original, bucse si bieletele bara stabilizatoare si am primit bucsele din fata si alte bucse aiurea.
|
|
|
03-04-16, 22:50
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Au gresit piese ca nu cunosc programele originale si lucreaza din programul ala tampit al lor. Cauta un magazin de piese care lucreaza cu mai multi furnizori si au program de origine Porsche .La masini mai vechi nu da mura-n gura ca la cele de dupa 2000- dar cu putina atentie nu ai cum sa gresesti .
|
|
|
04-04-16, 10:04
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Am inteles, dar de unde sa comand? de exemplu la Unix am comandat pe original, bucse si bieletele bara stabilizatoare si am primit bucsele din fata si alte bucse aiurea.
|
In primul rand la bara stabilizatoare trebuie sa vezi ce grosime are ca sa comanzi bucsile. Cred ca e de 24 dar mai bine o masori inainte.
La bara stabilizatoare ai nevoie de 4 buc: 951 343 795 01 si inca 4 care vin pe bara dar la alea iti pot spune codul doar daca imi dai dimensiunea.
Rotita de kilometraj o iei de la odometergears.com
|
|
|
04-04-16, 12:33
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Poate iti sunt de ajutor sunt din programul de origine au si coduri de piese, 944 | 1982 - 1985 .
|
|
|
05-04-16, 12:43
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
in cazul lui ii trebuiesc dupa 85. 85-89 difera prinderea la bara de stabilizare.
|
|
|
05-04-16, 21:51
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Da acesta este modelul, cel pus de Alex, bucsele primite sint cele bune pentru suportii centrali, pentru bielete asimilez, sint multe modele asemanatoare, bara are 22.
Probleme mai mari sint cu basculele fata, au pivotii turnati, iar bucsele din fata, cele din 2 bucati nu le gasesc.
Insa cea mai grea este schimbarea carcasei ambreiajului, sper sa o gasesc sau o sedez pe asta, joi sau vineri dau jos motorul.
|
|
|
05-04-16, 21:58
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by KAY_
Poate iti sunt de ajutor sunt din programul de origine au si coduri de piese, 944 | 1982 - 1985 .
|
Nu este aceste sistem, este cel cu bascule din Al, pivoti turnati si bucsele din fata din 2 bucati.
|
|
|
06-04-16, 10:05
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Eu am citit doar primele posturi unde ai zis ca e an 1983 .Vad ca vine doar completa cu bucsi pivot, doar pe origine si pretul e pe masura .
|
|
|
06-04-16, 10:54
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
, bara are 22.
Probleme mai mari sint cu basculele fata, au pivotii turnati, iar bucsele din fata, cele din 2 bucati nu le gasesc.
.
|
Daca bara de stabilizare are diamtrul de 22 sau 21.5 codurile sunt urmatoare:
pozitia 4 - 951 343 794 07 - 32 lei/buc x 2 buc
pozitia 7 - 951 343 793 00 - 95 lei/buc x 2 buc
pozitia 8 - 951 343 793 30 - 49 lei/buc x 4 buc
si cam atat ar trebui sa dai pe ele originale
Bucsele de la bratul oscilant daca le vrei pe cele din fata nu se mai livreaza separat iti poti lua powerflex si costa in jur de 100 euro nu stiu exact acum.
|
|
|
07-04-16, 08:53
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Multumesc mult pentru schite si sfaturi, o sa va rog sa-mi vindeti si mie manualul.
Din ce vad eu in schita de la Kay, bucsele din fata unde intra surubul 6 nu sint ca si piese de schimb, iar 7 este saiba si 8 piulita.
Deocamdata am rezolvat problema bucselor, am pus unele de 924, dar caut in continuare ca cele originale, apoi o sa verific si caseta de directie sau coloana volanului, poate de acolo este un mic joc.
Stie sau are cineva un parbriz, al meu este fisurat.
Last edited by bmwvio; 07-04-16 at 09:15.
|
|
|
07-04-16, 16:16
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
sabotii sa nu-i murdaresti prea tare ca s-ar putea sa-i faci retur.
|
|
|
17-04-16, 07:01
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by Alex_cristocea
sabotii sa nu-i murdaresti prea tare ca s-ar putea sa-i faci retur.
|
I-am returnat din aceeasi zi, erau tot de 924, eu voiam saboti de la frina de mina, nici pe acestia nu-i gasesc.
Saptamina asta dau jos motorul sa rezolv cu ambreiajul si scurgerile de ulei, vreau sa schimb cuzinetii palier si biela, aveti o sursa pentru achizitie? sau codurile sa le caut la alti furnizori decit Unix?
multumesc.
|
|
|
|
|