25-09-16, 14:04
|
#406
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Am mers ieri cu masina la raliul memorial Giurgiu.
Prima participare si pentru mine si pentru copilot (el nu este nici macar in clubul retromobil). Am zis ca e vreme frumoasa si sa ne bucuram de o plimbare.
Restul detaliilor le dau la evenimente retromobil.
|
|
|
07-10-16, 17:42
|
#407
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Aici poze doar cu masina mea.
|
|
|
10-11-16, 21:19
|
#408
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Mi s-a pata sa fac WUR-ul sa arate 3.6 bar la cald (ideal nu in marja de 3,4-3, si 1.1 bar la 10 grade (valoarea ideala).
E o incantare sa vezi motorul cum toarce la 3,6 bar.
El merge relativ bine pe toata plaja 3,4-4,0 bar - dar se simte diferenta la 3,6 (merge cel mai rotund acolo).
Mai am putine modificari de facut la WUR sa obtin aceste valori.
Dupa care va lua o pauza binemeritata.
|
|
|
11-11-16, 07:30
|
#409
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Minitehnicus, spor la treaba, vezi ca am gasit kit de reparatie pentru distribuitoare, am comandat pentru Mercedes 190, 100 $, contine inelele, membrana, saibele de cupru.
Dupa asta sper ca si a mea sa mearga ca noua.
|
|
|
11-11-16, 16:27
|
#410
|
Stock
Join Date: Nov 2016
Posts: 2
|
Bună ziua/ bună Seara, Doamnelor și Domnilor
Nevoie de un impuls financiar pentru orice astfel de activitate?
Vă rugăm să siplement contactați-mă pentru mai multe informații dacă aveți nevoie de finanțare
Multumesc
|
|
|
21-11-16, 16:18
|
#411
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
As minti daca as spune ca a fost usor - dar am ajuns la rezultatul scontat.
WUR la 3,6 bar la cald.
E nevoie de multa rabdare sa pici cu WUR-ul pe valori.
|
|
|
23-11-16, 01:41
|
#412
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
Originally Posted by bmwvio
... am comandat pentru Mercedes 190, 100 $, contine inelele, membrana, saibele de cupru.
Dupa asta sper ca si a mea sa mearga ca noua.
|
Exista si pentru Porsche 924 - la un pret similar.
La 924 se potriveste si capul de distribuitor de golf care are toate conductele ajustabile (nu este exclus ca in primavara sa imi montez si eu desi am 2 distribuitoare de Porsche 924).
Daca ai un injector care da mai devreme sau mai târziu decât celelalte 3 îl ajustezi pana pleacă in tandem cu celelalte. Si il reglezi pana dau benzina egal. E foarte simplu cu un astfel de distribuitor.
Vreau sa apuc ziua in care masina nu o sa mai dea miros de benzina si toate bujiile o sa fie cărămizii (acum sunt doar doua). Nu mai este mult pana departe
|
|
|
25-03-17, 22:44
|
#413
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Am scos masina din garaj. Am mers de mai multe ori cu ea toata săptămâna. Am curățat rezervorul (din fericire era f. curat - nu a fost mare lucru de făcut).
Mai am alte mărunțișuri de făcut.
|
|
|
03-04-17, 11:21
|
#414
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Motanel, stii ce dimensiune are bieleta antiruliu de la 924? am una de 34.5 cm, cred ca a ramas de la al meu, seamnana cu cea de 944 dar este mai scurta, cod 4513 cred.
|
|
|
03-04-17, 21:46
|
#415
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Motanel, stii ce dimensiune are bieleta antiruliu de la 924? am una de 34.5 cm, cred ca a ramas de la al meu, seamnana cu cea de 944 dar este mai scurta, cod 4513 cred.
|
Cred ca si setul de rulmenti fata din pacate este de 924, sint putin mai mici, o sa pun codurile miine, a trebuit sa comand altele.
Last edited by bmwvio; 03-04-17 at 21:50.
|
|
|
09-04-17, 18:13
|
#416
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Motanel, stii ce dimensiune are bieleta antiruliu de la 924? am una de 34.5 cm, cred ca a ramas de la al meu, seamnana cu cea de 944 dar este mai scurta, cod 4513 cred.
|
La 924 e mai mica la aspirat si mai mare la turbo.
Eu am bara si bascula de 924 - dar fuzeta, rulmentii, discul, frânele de 944.
Stabilizer 23mm - Genuine Porsche G477411309L
|
|
|
09-04-17, 18:15
|
#417
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Cred ca si setul de rulmenti fata din pacate este de 924, sint putin mai mici, o sa pun codurile miine, a trebuit sa comand altele.
|
Sunt mai mari la 944. Si eu am comandat altii ca huruiau cei de pe fuzetele de 944.
Nu am stat sa ii masor dar ochiometric pari mai mari (nu merg cei de 924 pe 944).
|
|
|
09-04-17, 18:26
|
#418
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
Originally Posted by Motanul
Vreau sa apuc ziua in care masina nu o sa mai dea miros de benzina si toate bujiile o sa fie cărămizii (acum sunt doar doua). Nu mai este mult pana departe
|
In sfârșit bujia cu nr. 3 (care o tot gaseam uda cu benzina si neagra in 2016) arata impecabil. Mașina nu mai miroase a benzina nearsa in nicio poziție. Am cumparat un WUR nedesfacut, neumblat - fix ca in carte presiunile (ideala chiar la cald). Acceptabil ar fi intre 3,4-3,8 si eu am 3,6 la cald.
Am multe lasate in urma de vreo 3 ani (sa reglez manerul de deschis usile, sa schimb rola de la distributie, sa pun protectii la rotile din spate, sa pun kilometrajul, sa fac ceva sa nu mai scartiie aeroterma, sa schimb comutatorul de stergatoare, etc).
Nu exclud sa vopsesc etrierii si sa vopsesc electrostatic si jantele de 15'' ca arata urat.
|
|
|
22-04-17, 17:59
|
#419
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
La retroparada primaverii
|
|
|
30-04-17, 14:51
|
#420
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Inca un eveniment la care am participat prima oara: OLD CARS RALLY PRAHOVA
Masina a fost la inaltime. Cele 2 zile de raliu au trecut extrem de repede. Organizatorul a ales de data asta un traseu pitoresc si cu asfalt mai bun. In mare traseul a trecut prin: Filipestii de Targ, Campina, Slanic Prahova, Maneciu, cu sosire in Cheia (Prahova).Valenii de Munte si Urlati, crama Budureasca (cu degustare de vinuri) si o pauza de regrupare la CRAMA CASA SECIU, inainte de sosirea de la PLOIESTI SHOPPING CITY). Drumurile nu erau cele pe care se circula uzual (pe multe am trecut in premiera si au fost cu atat mai interesante).
|
|
|
|
|