03-07-16, 13:47
|
#391
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Am fost foarte pe fuga si m-am gandit tarziu sa-i cer camera video de pus in parpriz a lui Alex. Eu apar doar cateva secunde intr-un filmulet.
https://www.facebook.com/TCMturbo/vi...8987094136318/
M-am dat impreuna cu masini foarte puternice (Golf GTI serie 7, Golf R, un Polo preagatit de curse, etc) Daca te uitai pe hartie ajungeai la concluzia ca o sa fiu cu 2-3 ture in urma lor la sfarsit. M-am bucurat sa vad ca batranica mea nu e usor de lepadat pe un traseu de viteza mica extrem de virajat (fara linii drepte lungi in care puterea motorului si frânele sa atarne greu). Sunt convins ca pe un traseu de viteza mare eram mai mult spectator. Golful R are 300 CP stock.
Masina mea e stock (putere motor / cutie) si singura modificare (jante + anvelope late) a fost neinspirata total (masina avea un comportament mult mai bun in curbe cu jantele mai inguste si geometria veche).
Parca singurul plus acum ar fi frânarea (opreste mai bine acum o idee).
Am intrat in viraje la limita când aveam jantele subtiri si nu scartaia deloc - nu subvira deloc. Acum scartaiau anvelopele in aproape toate virajele (si in cele medii sau largi) si in cele stranse mai si subvira pe deasupra.
Am fost putin stresat sa nu lovesc masina - sau sa nu imi loveasca cineva masina (cum vedeam pe cineva in oglinda preferam sa merg incet pana ma depasea). Si pe linia dreapta preferam sa franez intentionat cu 5-10 metrii ininte de punctul limita. Acolo castiga tot timpul teren GTI-ul din fata si eu pe viraje ma apropiam din nou si ajungeam in spatele lui pana la linia dreapta.
Masinile cu care am fost pe pista nu erau stock (si nu vorbesc aici doar de Polo-ul de competitie).
Evacuarea la alfa Romeo gri metalizat a fost preferata mea (si cea de pe Alfa rosie suna interesant).
https://www.youtube.com/watch?v=svbwqVGhdyE
https://www.youtube.com/watch?v=r3quVrxzzdE
|
|
|
06-07-16, 17:34
|
#392
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Am gasit aici jantele / anvelopele indicate de producator pentru Porsche 924 Turbo si aspirat.
Din ce am verificat unghiurile sunt identice la Porsche 2.0 aspirat / turbo1979 si turbo 1980 (cu o f. mica diferenta enuntata mai jos).
Ce am eu acum pe masina (D90) sunt mai mult de design. (7J si 8J latime ies din discutie daca doresti un comportament neutru si precis al directiei in viraje).
Pe Porsche 924 Turbo 1979 trebuia sa am jante de maxim 6J latime si anvelope de 205/55 fata - spate.
Datele sunt luate din Brosura originala de Porsche 924 Turbo 1979.
Am verificat si Pentru Porsche Turbo 1980 - doar camberul (caderea) e mai drastica un pic 200 +/- 10' in loc de 15'.
|
|
|
07-07-16, 18:50
|
#393
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Salut motanel, miine sau simbata vii la ATA? eu ma duc simbata dimineata
|
|
|
08-07-16, 19:47
|
#394
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
As fi venit doar ca sa ne vedem - dar din pacate maine dimineata nu pot. (am ceva programat pana la 12.00). De mers cu masina la regularitate oricum nu veneam. Poate cu alta ocazie sa mergem amândoi. Inteleg ca este gata masina?
|
|
|
09-07-16, 19:51
|
#395
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Am fost azi, ne-am dat de 5 ori pentru antrenament, miine are loc concursul, masina merge foarte bine fata de 924, are stabilitate mult mai buna, forta superioara, am depasit 4 din cele 6 masini, am fost depasit de un BMW 316 Rechin care mergea ca nebunul. Am scos 6,42 pe 5 tururi de 1,2 km, cred ca schimb tactica si o las mai moale.
Miine conteaza doar constanta, sa vedem ce reusim, anul trecut am fost pe 5.
|
|
|
10-07-16, 14:18
|
#396
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Arata bine masina ta. Imi pare mie din poze sau au venit destul de putini participanti?
|
|
|
10-07-16, 15:22
|
#397
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Au fost inscrise aproape 70 de masini, fara cele de la 4x4, in poze nu s-au prins toate, mai erau si pe pista cite 6, alte 6 asteptau sa intre.
Am fost si azi, mai putini spectatori ca ieri din pacate, probabil lumea are abonament la Mall. Inca 5 ture, nu am avut un cronometru bun, pe cel de pe ceas nu l-am putut porni pentru ca s-a blocat ecranul, am mers mai usor ca ieri, am facut 7 min, dar sigur nu am pastrat constanta fara ceas.
|
|
|
11-07-16, 00:25
|
#398
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Sunt niste programe care te ajuta facute special pentru raliu de regularitate. Unele gratis - altele platite. Gasisem unul platit care iti arata cu ce viteza trebuie sa mergi constant si daca erai in urma sau inainte iti arata sa accelerezi un pic sau sa mai ridici piciorul de pe acceleratie. Cu programul ala iti dai seama ca obtii abateri sub 1 secunda garantat. Mai ales cum e la ATA linia start-finish in acelasi loc de fiecare data. Si mai este si linie dreapta (adica usor de redresat).
|
|
|
12-07-16, 23:15
|
#399
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Pina la urma conteaza sa participam, nu sa cistigam, eventual doar experienta si amicitia unor colegi cu care sa ne para bine sa ne intilnim si conversam. Asa a fost si acum, multi cunoscuti, multi ne, ce ne-a impresionat, pasiunea comuna pentru niste vechituri, ambitia sa le facem vedete, cu care nu te faci de ris in competitii, sau chiar pe drum,placerea de a asculta povestile si experientelor altora, curiozitatea si schimbul de inpresii si colaborarea.
Astept cu nerabdare urmatorul eveniment, am devenit dependent.
Ca sa vedeti o evolutie fata de anul trecut vizualizati asta,
https://www.retromobilfest.ro/contact
|
|
|
02-08-16, 19:11
|
#400
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Am fost azi si am refacut toate unghiurile - pe fata toate 3 au iesit bine de data asta - dar le-am suflat in ceafa la fiecare pas.
Pe spate e bine caderea - dar convergenta/paralelismul e bine doar pe o parte.
Am nevoie de inca o vizita si o scula speciala sa fie bine si convergenta pe spate. De la minutul 4:21 incepe sa vorbeasca de excentricele de reglaj. (toe si camber)
https://www.youtube.com/watch?v=0AMRpVCeBes
Last edited by Motanul; 02-08-16 at 19:14.
|
|
|
14-09-16, 17:12
|
#401
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Din a 3-a incercare a iesit totul pe verde la direcție. Nu știam ca după ce fac spatele trebuie refăcută fata. (au intrat pe roșu niște parametrii care erau pe verde înainte sa modifice spatele).
Am forțat mașina un pic pe viraje si nu mai scârțâie aproape deloc.
Doar daca accelerez prea tare intr-o curba stransa pleacă un pic spatele.
La anul vreau sa-i vopsesc etrierii, sa-i pun apărătorile de noroi pe spate (oricum tin masina in garaj 340 de zile pe an), kilometrajul, maneta pentru ștergătoare, etc.
In rest masina merge ceas. I-am lasat rotile de vara ca nu intentionez sa mai ies cu ea.
Last edited by Motanul; 14-09-16 at 17:15.
|
|
|
14-09-16, 18:35
|
#402
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 216
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Quote:
Originally Posted by Motanul
Din a 3-a incercare a iesit totul pe verde la direcție. Nu știam ca după ce fac spatele trebuie refăcută fata. (au intrat pe roșu niște parametrii care erau pe verde înainte sa modifice spatele).
Am forțat mașina un pic pe viraje si nu mai scârțâie aproape deloc.
Doar daca accelerez prea tare intr-o curba stransa pleacă un pic spatele.
La anul vreau sa-i vopsesc etrierii, sa-i pun apărătorile de noroi pe spate (oricum tin masina in garaj 340 de zile pe an), kilometrajul, maneta pentru ștergătoare, etc.
In rest masina merge ceas. I-am lasat rotile de vara ca nu intentionez sa mai ies cu ea.
|
bravo motane
|
|
|
14-09-16, 22:17
|
#403
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Bravo, dar nu este prea devreme sa o bagi la garaj? mai sint zile minunate, aproape mai frumoase ca vara si inca o luna plina de evenimente RCR.
Eu nu pot merge la raliul Giurgiu de saptamina viitoare, dar vineri sintem in Brasov, apoi TF si neaparat Parada Toamnei.
|
|
|
16-09-16, 17:30
|
#404
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Stai ca nu am batut-o in cuie acolo in garaj
In 10-15 minute ajung la ea daca imi propun. O mai scot ca nu imi place sa se puna praful pe ea. Spune si tu din timp cand mai mergi la evenimente RCR. Ca de obicei spui doar cu o zi inainte si eu citesc cu 1 zi dupa eveniment.
Toate raliurile la care ai participat sunt de regularitate? Nu e niciunul cronometrat?
Au si cele de regularitate farmecul lor - dar si din cele cronometrate inveti una-alta . Nu sunt multe masini atat de bine echilibrate in curbe din perioada respectiva. Eu vad doar 3-4 rivali maxim la 2000 cmc aspirat pana in 1980. Chiar sunt curios unde e porschele 924 intre ele.
|
|
|
16-09-16, 23:29
|
#405
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 924 1980 125 CP
Nu trebuie sa astepti sa anunt eu, programul este pe RCR, eu le pun ca sa va mobilizez in plus si nu cu o zi, ci in aceeasi zi in care primesc pe mail, adica cel putin 7 zile, pentru ca apoi hotarasc daca mergem sau nu.
Cit priveste masina, ea se pastreaza mai bine daca este folosita, decit sa stea, mai putin iarna pe zapada.
Te astept la TF,
cele bune.
|
|
|
|
|