Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-16, 13:47   #391
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am fost foarte pe fuga si m-am gandit tarziu sa-i cer camera video de pus in parpriz a lui Alex. Eu apar doar cateva secunde intr-un filmulet.
https://www.facebook.com/TCMturbo/vi...8987094136318/

M-am dat impreuna cu masini foarte puternice (Golf GTI serie 7, Golf R, un Polo preagatit de curse, etc) Daca te uitai pe hartie ajungeai la concluzia ca o sa fiu cu 2-3 ture in urma lor la sfarsit. M-am bucurat sa vad ca batranica mea nu e usor de lepadat pe un traseu de viteza mica extrem de virajat (fara linii drepte lungi in care puterea motorului si frânele sa atarne greu). Sunt convins ca pe un traseu de viteza mare eram mai mult spectator. Golful R are 300 CP stock.
Masina mea e stock (putere motor / cutie) si singura modificare (jante + anvelope late) a fost neinspirata total (masina avea un comportament mult mai bun in curbe cu jantele mai inguste si geometria veche).
Parca singurul plus acum ar fi frânarea (opreste mai bine acum o idee).
Am intrat in viraje la limita când aveam jantele subtiri si nu scartaia deloc - nu subvira deloc. Acum scartaiau anvelopele in aproape toate virajele (si in cele medii sau largi) si in cele stranse mai si subvira pe deasupra.

Am fost putin stresat sa nu lovesc masina - sau sa nu imi loveasca cineva masina (cum vedeam pe cineva in oglinda preferam sa merg incet pana ma depasea). Si pe linia dreapta preferam sa franez intentionat cu 5-10 metrii ininte de punctul limita. Acolo castiga tot timpul teren GTI-ul din fata si eu pe viraje ma apropiam din nou si ajungeam in spatele lui pana la linia dreapta.

Masinile cu care am fost pe pista nu erau stock (si nu vorbesc aici doar de Polo-ul de competitie).

Evacuarea la alfa Romeo gri metalizat a fost preferata mea (si cea de pe Alfa rosie suna interesant).

https://www.youtube.com/watch?v=svbwqVGhdyE

https://www.youtube.com/watch?v=r3quVrxzzdE
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 06-07-16, 17:34   #392
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am gasit aici jantele / anvelopele indicate de producator pentru Porsche 924 Turbo si aspirat.
Din ce am verificat unghiurile sunt identice la Porsche 2.0 aspirat / turbo1979 si turbo 1980 (cu o f. mica diferenta enuntata mai jos).

Ce am eu acum pe masina (D90) sunt mai mult de design. (7J si 8J latime ies din discutie daca doresti un comportament neutru si precis al directiei in viraje).

Pe Porsche 924 Turbo 1979 trebuia sa am jante de maxim 6J latime si anvelope de 205/55 fata - spate.
Datele sunt luate din Brosura originala de Porsche 924 Turbo 1979.
Am verificat si Pentru Porsche Turbo 1980 - doar camberul (caderea) e mai drastica un pic 200 +/- 10' in loc de 15'.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Clipboard01.jpg
Views:	32
Size:	47.9 KB
ID:	3161725  
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 07-07-16, 18:50   #393
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Salut motanel, miine sau simbata vii la ATA? eu ma duc simbata dimineata
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 08-07-16, 19:47   #394
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

As fi venit doar ca sa ne vedem - dar din pacate maine dimineata nu pot. (am ceva programat pana la 12.00). De mers cu masina la regularitate oricum nu veneam. Poate cu alta ocazie sa mergem amândoi. Inteleg ca este gata masina?
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 09-07-16, 19:51   #395
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am fost azi, ne-am dat de 5 ori pentru antrenament, miine are loc concursul, masina merge foarte bine fata de 924, are stabilitate mult mai buna, forta superioara, am depasit 4 din cele 6 masini, am fost depasit de un BMW 316 Rechin care mergea ca nebunul. Am scos 6,42 pe 5 tururi de 1,2 km, cred ca schimb tactica si o las mai moale.
Miine conteaza doar constanta, sa vedem ce reusim, anul trecut am fost pe 5.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P7092239.JPG
Views:	31
Size:	513.6 KB
ID:	3161965   Click image for larger version

Name:	P7092240.JPG
Views:	31
Size:	497.0 KB
ID:	3161966   Click image for larger version

Name:	P7092241.JPG
Views:	28
Size:	469.9 KB
ID:	3161967  

Click image for larger version

Name:	P7092242.JPG
Views:	25
Size:	509.5 KB
ID:	3161968   Click image for larger version

Name:	P7092243.JPG
Views:	44
Size:	470.2 KB
ID:	3161969   Click image for larger version

Name:	P7092244.JPG
Views:	25
Size:	501.7 KB
ID:	3161970  

Click image for larger version

Name:	P7092245.JPG
Views:	34
Size:	544.4 KB
ID:	3161971  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 10-07-16, 14:18   #396
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Arata bine masina ta. Imi pare mie din poze sau au venit destul de putini participanti?
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 10-07-16, 15:22   #397
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Au fost inscrise aproape 70 de masini, fara cele de la 4x4, in poze nu s-au prins toate, mai erau si pe pista cite 6, alte 6 asteptau sa intre.
Am fost si azi, mai putini spectatori ca ieri din pacate, probabil lumea are abonament la Mall. Inca 5 ture, nu am avut un cronometru bun, pe cel de pe ceas nu l-am putut porni pentru ca s-a blocat ecranul, am mers mai usor ca ieri, am facut 7 min, dar sigur nu am pastrat constanta fara ceas.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P7102251.JPG
Views:	24
Size:	542.5 KB
ID:	3162046   Click image for larger version

Name:	P7102252.JPG
Views:	35
Size:	531.9 KB
ID:	3162047   Click image for larger version

Name:	P7102253.JPG
Views:	23
Size:	469.5 KB
ID:	3162048  

Click image for larger version

Name:	P7102254.JPG
Views:	27
Size:	498.7 KB
ID:	3162049   Click image for larger version

Name:	P7102255.JPG
Views:	28
Size:	502.3 KB
ID:	3162050   Click image for larger version

Name:	P7102256.JPG
Views:	23
Size:	555.5 KB
ID:	3162051  

Click image for larger version

Name:	P7102257.JPG
Views:	32
Size:	547.9 KB
ID:	3162052  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 11-07-16, 00:25   #398
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Sunt niste programe care te ajuta facute special pentru raliu de regularitate. Unele gratis - altele platite. Gasisem unul platit care iti arata cu ce viteza trebuie sa mergi constant si daca erai in urma sau inainte iti arata sa accelerezi un pic sau sa mai ridici piciorul de pe acceleratie. Cu programul ala iti dai seama ca obtii abateri sub 1 secunda garantat. Mai ales cum e la ATA linia start-finish in acelasi loc de fiecare data. Si mai este si linie dreapta (adica usor de redresat).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 12-07-16, 23:15   #399
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Pina la urma conteaza sa participam, nu sa cistigam, eventual doar experienta si amicitia unor colegi cu care sa ne para bine sa ne intilnim si conversam. Asa a fost si acum, multi cunoscuti, multi ne, ce ne-a impresionat, pasiunea comuna pentru niste vechituri, ambitia sa le facem vedete, cu care nu te faci de ris in competitii, sau chiar pe drum,placerea de a asculta povestile si experientelor altora, curiozitatea si schimbul de inpresii si colaborarea.
Astept cu nerabdare urmatorul eveniment, am devenit dependent.
Ca sa vedeti o evolutie fata de anul trecut vizualizati asta,

https://www.retromobilfest.ro/contact
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 02-08-16, 19:11   #400
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am fost azi si am refacut toate unghiurile - pe fata toate 3 au iesit bine de data asta - dar le-am suflat in ceafa la fiecare pas.
Pe spate e bine caderea - dar convergenta/paralelismul e bine doar pe o parte.

Am nevoie de inca o vizita si o scula speciala sa fie bine si convergenta pe spate. De la minutul 4:21 incepe sa vorbeasca de excentricele de reglaj. (toe si camber)

https://www.youtube.com/watch?v=0AMRpVCeBes

Last edited by Motanul; 02-08-16 at 19:14.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 14-09-16, 17:12   #401
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Din a 3-a incercare a iesit totul pe verde la direcție. Nu știam ca după ce fac spatele trebuie refăcută fata. (au intrat pe roșu niște parametrii care erau pe verde înainte sa modifice spatele).
Am forțat mașina un pic pe viraje si nu mai scârțâie aproape deloc.

Doar daca accelerez prea tare intr-o curba stransa pleacă un pic spatele.

La anul vreau sa-i vopsesc etrierii, sa-i pun apărătorile de noroi pe spate (oricum tin masina in garaj 340 de zile pe an), kilometrajul, maneta pentru ștergătoare, etc.

In rest masina merge ceas. I-am lasat rotile de vara ca nu intentionez sa mai ies cu ea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160914_130937.jpg
Views:	36
Size:	335.5 KB
ID:	3167161   Click image for larger version

Name:	20160914_131020.jpg
Views:	34
Size:	270.7 KB
ID:	3167162   Click image for larger version

Name:	20160914_135248.jpg
Views:	52
Size:	372.6 KB
ID:	3167163  


Last edited by Motanul; 14-09-16 at 17:15.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 14-09-16, 18:35   #402
cristian boy

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 216
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Din a 3-a incercare a iesit totul pe verde la direcție. Nu știam ca după ce fac spatele trebuie refăcută fata. (au intrat pe roșu niște parametrii care erau pe verde înainte sa modifice spatele).
Am forțat mașina un pic pe viraje si nu mai scârțâie aproape deloc.

Doar daca accelerez prea tare intr-o curba stransa pleacă un pic spatele.

La anul vreau sa-i vopsesc etrierii, sa-i pun apărătorile de noroi pe spate (oricum tin masina in garaj 340 de zile pe an), kilometrajul, maneta pentru ștergătoare, etc.

In rest masina merge ceas. I-am lasat rotile de vara ca nu intentionez sa mai ies cu ea.
bravo motane
cristian boy is offline   Reply With Quote
Old 14-09-16, 22:17   #403
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Bravo, dar nu este prea devreme sa o bagi la garaj? mai sint zile minunate, aproape mai frumoase ca vara si inca o luna plina de evenimente RCR.
Eu nu pot merge la raliul Giurgiu de saptamina viitoare, dar vineri sintem in Brasov, apoi TF si neaparat Parada Toamnei.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 16-09-16, 17:30   #404
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Stai ca nu am batut-o in cuie acolo in garaj
In 10-15 minute ajung la ea daca imi propun. O mai scot ca nu imi place sa se puna praful pe ea. Spune si tu din timp cand mai mergi la evenimente RCR. Ca de obicei spui doar cu o zi inainte si eu citesc cu 1 zi dupa eveniment.

Toate raliurile la care ai participat sunt de regularitate? Nu e niciunul cronometrat?
Au si cele de regularitate farmecul lor - dar si din cele cronometrate inveti una-alta . Nu sunt multe masini atat de bine echilibrate in curbe din perioada respectiva. Eu vad doar 3-4 rivali maxim la 2000 cmc aspirat pana in 1980. Chiar sunt curios unde e porschele 924 intre ele.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 16-09-16, 23:29   #405
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Nu trebuie sa astepti sa anunt eu, programul este pe RCR, eu le pun ca sa va mobilizez in plus si nu cu o zi, ci in aceeasi zi in care primesc pe mail, adica cel putin 7 zile, pentru ca apoi hotarasc daca mergem sau nu.
Cit priveste masina, ea se pastreaza mai bine daca este folosita, decit sa stea, mai putin iarna pe zapada.
Te astept la TF,
cele bune.
bmwvio is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -