Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 13-05-13, 12:13   #151
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Au venit toate piesele - unele sunt deja montate (capac delcou; distribuitor delcou; protectie praf delcou) altele nu (tamburi si pistonas frana Bosh);



Am comandat si altele:
- fise bujii (motorul este undeva la 96% pe partea de aprindere - are rar o intrerupere si vreau sa elimin singurul lucru care a mai ramas; respectiv fisele de bujii)
- releu combustibil (il ridic azi)
- astept un verdict pentru rulmentii spate de la tambur (daca sa ii schimb si pe astia sau nu). Am gasit pret destul de bun pe original (doar un pic mai mare comparativ cu aftermarketul).

Am facut si geometria - pe fata totul a iesit ok; pe spate e un pic in afara roata din dreapta (undeva la limita; a zis mesterica a zis ca nu este nimic reglabil si ca nu are rost sa fac ceva in acest sens - abaterea e sub 5% din normal).

Last edited by Motanul; 13-05-13 at 12:17.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 18:38   #152
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am spart gheata
Am facut prima cumparatura pe ebay. Am vrut sa cumpar fisele de bujii originale si de ce nu la un pret mai bun ca in romania. Daca Haynesul a venit in 15 zile din UK - fisele din state vor veni probabil intr-o luna.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 20-05-13, 14:34   #153
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Toate piesele au ajuns pe masina si am ramas fara obiect de activitate

Glumesc evident ca abia acum incepe greul... Kit ambreiaj / cardan / cutie de viteze.
La kit de ambreiaj - discul de ambreiaj se vede prin fereastra de vizitare ca este foarte recent schimbat. Ar fi de verificat placa de presiune si rulmentul.
La cardan am spus deja - se aude o uruiala de rulment/rulmenti dusi.
La cutia de viteze - e cel mai greu de spus... (simeringurile de la planetare sunt duse si arunca ulei; intre corpul din fata si cel din mijloc al cutiei pierde ulei). Asta pe afara - pe dinauntru ramane sa ma duc la o constatare mai avizata.

Am inteles ca rulmentii de la cardan se pot schimba - intrebarea este de unde ii procur pe cei noi si ce caracteristici specificatii trebuie sa aiba?
Sau ii dau jos pe cei vechi si ma duc la un magazin auto si ii comand pe dimensiune?
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 21-05-13, 17:52   #154
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Ref. la cutie o sa merg cel mai probabil pe varianta SH. Am mers la o constatare si la a mea vitezele intra ok - dar in grup exista o huruiala clara (pe elevator se aude cel mai clar). Si setul de pinioane costa 628 $ in america. Ar fi si cativa rulmenti (~ 100$) si manopera pentru facut bucati si asamblat cutia la loc (100 euro). Vreo 500-700 euro sigur.
Au zis ca nu au cum sa-mi garanteze ce gasesc inauntru. Si ca au refacut de curand o cutie de 911 din '67 cu 4000$.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 22-05-13, 10:33   #155
frost_dani
Observator 4tuning

Stage 5
 
frost_dani's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,704
Member of:
[Observator 4tuning]
[Virtual Tuning 3D]
[Virtual Tuning]
[Echipa de sprijin]
[Nissan]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

esti dispus sa dai atat de multi bani pe reparatie? cu banii aia nu poti lua o cutie noua?
frost_dani is offline   Reply With Quote
Old 23-05-13, 12:42   #156
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Teoretic ar merita pentru ca una noua cum am eu costa $11,207
http://www.autoatlanta.com/porsche-p...-85/302-05.php
Una fara diferential limitat ar fi pomana doar 9400$

Am scris deja ca merg pe varianta SH cel mai probabil. E un centru de dezmembrari din anglia care are 9 cutii pe stoc. Si abia asteapta sa scape macar de una.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 24-05-13, 14:48   #157
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am fost azi la un centru specializat in injectoare. Au spus ca la o masina care trage atat de bine, merge atat de rotund si pleaca la sfert nu vede niciun motiv sa dea injectoarele jos sa le verifice pe stand; doar daca impotriva experientei lui vreau sa le dau jos sa le verific el imi ia banii

Scula de verificat presiunea au zis ca nu au si nici nu crede ca gasesc la alt centru. Eu mai mult asta as fi vrut sa testez.(ei au manometre - dar nu au mufe pentru injectia mea).

Avand in vedere cele de mai sus am decis sa renunt la verificare.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 24-05-13, 19:45   #158
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Am fost azi la un centru specializat in injectoare. Au spus ca la o masina care trage atat de bine, merge atat de rotund si pleaca la sfert nu vede niciun motiv sa dea injectoarele jos sa le verifice pe stand; doar daca impotriva experientei lui vreau sa le dau jos sa le verific el imi ia banii

Scula de verificat presiunea au zis ca nu au si nici nu crede ca gasesc la alt centru. Eu mai mult asta as fi vrut sa testez.(ei au manometre - dar nu au mufe pentru injectia mea).

Avand in vedere cele de mai sus am decis sa renunt la verificare.
cei de la bosch au asa ceva . dar pretul este mare
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 24-05-13, 21:46   #159
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Fix la un centru Bosh am fost. Si tipul asta de mufa nu il aveau si nici nu au mai avut cereri in acest sens. Probabil nu este rentabil sa il aduca pentru o cerere la 5 ani... Au si zis ca daca insist sa fac verificarea pot sa sune la alt centru Bosch la care este posibil sa aiba. Asa cum am spus - am renuntat la idee.


Cand voi ajunge la fine tuning la motor dau o tura prin vestul tarii unde este adunat know how-ul pentru aceasta masina.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 25-05-13, 08:27   #160
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

da,probabil ca le trimiteau aici . caci eu am verificat acum cativa la bosch timisoara.
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 26-05-13, 20:01   #161
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Pai asta a fost alt argument pentru care am renuntat. Ca ei doar le scoteau de pe masina si le trimiteau in alta parte (evident nu au zis unde). Si am zis ca daca ma decid vreodata sa pun injectoarele pe banc sa ii caut pe internet pe cei care au si banc de probe si scule pentru verificat presiunile de pe conducte.
Omul mi-a demonstrat destul de clar ca injectoarele nu au nimic.

Ramane acum sa mai dau verdict doar la oglinda (pe care nu reusesc sa o demontez singur) si la maneta de stergator (pana in ziua de azi nu am avut timp sa umblu acolo nici macar sa fac o prima constatare).

Vreau sa comand tot ce o fi nevoie daca tot platesc un mini europalet (in afara de cutia de viteze evident).
Lasand la o parte cutia pe care o comand: Am primit promisiunea de la un prieten ca imi va repara si cutia de pe masina; o va face ca noua.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 01-06-13, 19:50   #162
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Un scurt update:
3 pasi inainte si unul inapoi
1. Au venit fisele originale din SUA (si repede si ieftin)
2. Cu ajutor am reusit sa dau oglinda jos (am vorbit deja cu un strungar ce are de facut (se rezolva 100% - este ceva simplu de reparat)
3. Tot cu ajutor am facut yala dreapta sa mearga cu cheia de contact (care mergea peste tot mai putin aici)

Panoul de siguranta si relee este dat jos de pe masina si pe masina am ramas cu multe biletele in loc de panou
Am cumparat releu de combustibil si vreau sa identific:
1. de ce nu sunt alimentate WUR-ul si piesa aia care reguleaza aerul prin bypass,
2sa vad de ce face contact cand nu trebuie stergatorul,
3 de ce se arde una din sigurante (aceeasi) tot timpul,
s.a.m.d

Motanul is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 21:53   #163
cristian boy

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 216
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Succes si te aștept pe la școala sa vad ce ai realizat. ....eu merg zilnic cu al meu...totul funcționează perfect,azi am verificat freonul.este ok....am pus un filtru de aer sport ,...săptămāna viitoare vin bursele de la bascula ......poate o īntīlnire cu băieții. Măcar cei din București....
cristian boy is offline   Reply With Quote
Old 06-06-13, 14:12   #164
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Diferenta este mare fata de cum mergea ultima oara cand ai vazut masina. Si eu propun sa ne mai vedem din cand in cand.

Revenind la tabloul de sigurante - am scapat ieri de doua din improvizatiile facute .
Aveam un fir adus in releul de claxon si unul in cel de combustibil. Cu cel de claxon am mutat firul la conductorul corespunzator din spatele tabloului; Am inlocuit releul improvizat cu releul original.

Si spre surprinderea si norocul meu a mers din prima cu releul original . Acum, cand pun contactul merge vreo 2-3 secunde pompa de combustibil dupa care se opreste. Odata ajuns la presiune poti sa mai pui contactul de 5 ori ca nu mai porneste pompa. Imi prindeam urechile daca nu mergea.
Pe schema apare un senzor de presiune prin care se da contact la masa si porneste pompa de combustibil - dar altceva era daca era senzorul sau cablajul defect (nici macar nu stiu unde era ca pozitie pe masina).


Last edited by Motanul; 06-06-13 at 14:17.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 06-06-13, 14:38   #165
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Ia vezi daca nu te-ai uitat la schema pt 924S
pana la urma de unde si cu cat ai luat releul 3.300.300 ?

Last edited by morghen; 06-06-13 at 14:41.
morghen is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -