Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-13, 11:04   #136
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

"In alta ordine de idei - as dori sa pun faruri/proiectoare in locul lampilor de pozitie. Ce se potriveste mai bine? (Vreau sa nu alterez cu nimic aspectul original - proiectorul sa intre plug and play daca este cu putinta).

Altfel trebuie sa escamotez farurile in extraurban sau pe autostrada si pe timpul zile. Lampile originale le voi pastra cu sfintenie. Dar ca si functionare de zi cu zi as prefera sa am acolo faruri sau proiectoare ca asa este legea acum (sa ai faza scurta aprinsa ziua)"

asa aveam inainte la 928
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 15-04-13, 10:50   #137
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Azi incepe operatiunea intitulata ''puntea fata''.
Dau toata puntea fata jos; trimit la sablat tot ce are vopseaua compromisa (puntea in sine, bascule, protectii disc, fuzete, etc) repar caseta de directie (bara arata foarte bine si doar una din bucsele din teflon este compromisa); reconditionez amortizoarele daca se pot reconditiona evident. (unii care sunt echipati pana in dinti pentru asa ceva - fac si amortizoare pentru competitii sau custom au si au si stand de testare).
Sachsurile (amortizoare noi) le tin doar ca rezerva. Daca nu merg astea originale reconditionate cumpar sachs. Schimb si pivotul original capsat(desi nu are joc) doar ca sa scap de capsele alea. Daca tot demontez basculele schimb si bucsele din spate.




In alta ordine de idei am primit Haynesul (am gasit chiar unul nou reeditat); Il consider un pic supraevaluat. Fata de K-Jetronic fuel control in Haynes e foarte pe scurt (acolo am sectiuni prin pesa nr. 9 - jumatate de pagina de explicatii etc). La delcouri nici macar nu apare delcoul cu condensator (sunt prezentate 2 modele amandoua cu aprindere tranzistorizata etc). Si ce ma durea pe mine cel mai tare: oglinda dreapta. Am data fata de usa jos fara nici un manual pana la oglinda. Dar la cablul de la oglinda m-am blocat. Din ce am apucat sa ma uit sambata avea poze pentru toate prostiile care se rezolvau intuitiv fara nici un manual si de oglinda nu iti da niciun detaliu
Adica sunt cateva lucruri prezentate mai bine decat in manualul producatorului - dar sunt si altele insuficient prezentate. In nici un caz nu regret ca l-am luat.

Last edited by Motanul; 15-04-13 at 11:00.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 15-04-13, 18:30   #138
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Operatiunea puntea jos+demontat tot de pe ea s-a terminat.
Am decis sa schimb cu piese noi urmatoarele:
-bascule; se puteau monta si astea - dar prefer unele noi; cu bucse noi; pivoti noi
-amortizoare
-bieletele de la bara antiruliu

Ar trebui schimbata si una din flanse (rulmentul are un pic de joc; pe partea cealalta nu sunt probleme). Nu am gasit ca piesa noua - nici macar pe ebay.
Deci o montez tot pe cea veche.

Cu caseta de directie aflu maine; tot maine schimb si cureaua de la baia de ulei.
Masina pleaca in continuare la sfert de cheie (are 1050 rpm la rece si tot atat la cald). Se pare ca problema cu diferenta de 500 rpm in minus si apoi in plus a disparut fara sa modific ceva la piesa 9
Filtrul de benzina era foarte vechi si plin de mizerie. Piesa 9 era destul de curata.



Ce visam eu ca o sa schimb doar 2 bucse si un pivot nu s-a potrivit

Last edited by Motanul; 15-04-13 at 18:37.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 19:08   #139
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Bula de sapun numita magazine online s-a spart. Desi erau afisate o grada de bascule si de amortizoare cand am facut comanda m-am ales cu nimic
Nici unul nu avea ceva pe stoc sau ceva sa poata fi adus in 4-5 zile.

Am luat decizia sa cumpar niste amortizoare SH (ale mele aveau jamba prea ruginita) si sa sablez basculele mele - eu doream pana ieri sa cumpar noi (bucse si pivoti am gasit lejer pentru ele);

O parte din piese sunt deja sablate si o sa revin cu poze ; Am achizitionat si niste piese originale (maruntisuri care nu imi dadeau pace) - lucrarea deja a intrat in linie dreapta. Luni-marti sper sa fie gata.

PS: La 2-3 ore dupa ce am dat banii pe amortizoarele originale SH si am si lasat insertiile la sablat am primit pe email singura oferta concreta de amortizoare noi - Monroe.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 20:45   #140
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am descarcat si pozele:

Before:


After:
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 20:51   #141
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

frumos lucrat. bravo!
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 08:50   #142
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

intradevar frumos lucrat, dar ai sablat si axele fuzetelor?
in plus, acuma trebuie sa cureti filetele si zonele montare a pivotilor.

Last edited by morghen; 18-04-13 at 08:54.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 12:34   #143
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

La vopsire au izolat zona extrem de bine (axul). La sablare au fost neglijenti si au scapat putin si pe ax. Am observat si eu. Este superficiala sablarea. Daca ar fi sa imi bat capul ar iesi la polish. Dar nu merita efortul.

Pentru filet: au tarod acolo unde fac montajul. Filetul din capatul amortizorului o sa fie mai greu de refacut (pe diametrul ala ma indoiesc ca gasesc ceva).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 14:56   #144
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Filetul din capatul amortizorului o sa fie mai greu de refacut (pe diametrul ala ma indoiesc ca gasesc ceva).
bagi surubelnita in actiune
morghen is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 22:03   #145
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Avand in vedere ca i-am rugat sa fie mai atenti de acum in colo la detalii - azi am gasit piesele si mai ingrijit lucrate. (toate filetele au fost izolate la vopsire -inclusiv cel de la amortizor). Au spus ca au indesat carpe noi in amortizor inainte de sablare ca nu cumva sa ramana nisip in corpul amortizorului; au suflat si cu aer ca masura de siguranta etc. Nu am mai desfacut toate piesele din folie - am pozat doar cateva.

Deci surubelnita scapa de data asta.

Motanul is offline   Reply With Quote
Old 21-04-13, 12:13   #146
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Multumita lui Chelie am acum si centuri de siguranta spate.


Am si un bloc de stergatoare; Sigur nu merge la mine direct ca l-am vazut si fizic si in documentatie cum arata. (la mine sunt 2 blocuri diferite). Dar este exact ce-mi doream - o piesa de testare. Nu este exclus sa mearga sa scot blocurile mele si sa il pun pe asta cu totul.

Dar pana nu demontez acolo - nu stiu exact care este situatia.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 22-04-13, 19:39   #147
ionut924

Stage 3
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 99
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

am eu un bloc de lumini pentru model 79, e posibil sa mearga la tine. daca te intereseaza iti fac niste poze la el. a mea este din 82 si nu se potriveste.
ionut924 is offline   Reply With Quote
Old 23-04-13, 07:05   #148
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

La mine suspect este blocul de stergatoare. Cel putin pana la proba contrara. Are un contact imperfect - si pleaca stergatoarele la denivelari si in pozitia neutru (restul pozitiilor functioneaza). Pe partea de lumini nu sunt probleme.

In 1978 si 1979 sunt identice din ce stiu eu; Asa ar trebui sa arate:

Motanul is offline   Reply With Quote
Old 24-04-13, 19:39   #149
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Asteptarea a luat sfarsit. (O sa mai fie nevoie doar de refacerea unghiurilor de fuga si directie).
Acum face fâs amortizorul in loc de clonck cand ma dau jos de pe o bordura. Eu chiar nu imi explic cum statea masina atat de bine in curbe.
Frana s-a imbunatatit simtitor (acum se lasa rau pe fata masina ca ingheata acolo unde ai franat).

Am lasat sa mearga motorul vreo 10-15 minute si nu a mai aparut nicio picatura de ulei pe la baia de ulei. Sper sa ramana curat si uscat si in continuare.

Am fost foarte multumit cand am vazut ca pistonasul de la etrier este demontabil. Vreau sa sablez-vopsesc restul ca fiu 100% multumit cu puntea fata. Am gasit eu un unghi la poza din care nu se vede...



Pentru cine vrea si before:

Last edited by Motanul; 24-04-13 at 19:52.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 06-05-13, 10:47   #150
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

A trecut ceva vreme si spre bucuria mea baia de ulei este 100% uscata. Garnitura noua si un pic de silicon au fost suficiente. Am comandat mai multe piese; Unele deja au venit (capac rezervor stropitor, capacele cauciuc tamburi, aparatoare praf delcou) altele trebuie sa vina maine (tamburi spate, pistonas, capac delcou, distribuitor delcou). Toate noi (unele originale).
Motanul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -