Azi incepe operatiunea intitulata ''puntea fata''.
Dau toata puntea fata jos; trimit la sablat tot ce are vopseaua compromisa (puntea in sine, bascule, protectii disc, fuzete, etc) repar caseta de directie (bara arata foarte bine si doar una din bucsele din teflon este compromisa); reconditionez amortizoarele daca se pot reconditiona evident. (unii care sunt echipati pana in dinti pentru asa ceva - fac si amortizoare pentru competitii sau custom au si au si stand de testare).
Sachsurile (amortizoare noi) le tin doar ca rezerva. Daca nu merg astea originale reconditionate cumpar sachs. Schimb si pivotul original capsat(desi nu are joc) doar ca sa scap de capsele alea. Daca tot demontez basculele schimb si bucsele din spate.
In alta ordine de idei am primit Haynesul (am gasit chiar unul nou reeditat); Il consider un pic supraevaluat. Fata de K-Jetronic fuel control in Haynes e foarte pe scurt (acolo am sectiuni prin pesa nr. 9 - jumatate de pagina de explicatii etc). La delcouri nici macar nu apare delcoul cu condensator (sunt prezentate 2 modele amandoua cu aprindere tranzistorizata etc). Si ce ma durea pe mine cel mai tare: oglinda dreapta. Am data fata de usa jos fara nici un manual pana la oglinda. Dar la cablul de la oglinda m-am blocat. Din ce am apucat sa ma uit sambata avea poze pentru toate prostiile care se rezolvau intuitiv fara nici un manual si de oglinda nu iti da niciun detaliu
Adica sunt cateva lucruri prezentate mai bine decat in manualul producatorului - dar sunt si altele insuficient prezentate. In nici un caz nu regret ca l-am luat.