1. La o inspectie optica am mai gasit inca ceva dubios.
O conducta de la injectie este anulata. Are cineva idee in ce scop s-a facut aceasta anulare? Ma indoiesc ca pur si simplu au uitat sa o puna.
Motorul porneste si la rece si la cald dar evident nu este pus la punct. Ceva reglaje clar trebuie facute la el.
2. Frana de mana tine extrem de sus (acum ca nu mai am nicio emotie cu cea de serviciu). La prima vedere se regleaza din cabina dar spatiul este foarte ingust?
E mai usor sa dau scaunul soferului la o parte ca sa am acces facil acolo?
3. Pana sa reglez motorul as vrea sa schimb bujiile (delcoul si fisele sunt schimbate de foarte putin timp cu piese noi - arata tocmai scoase din tipla).
Codul original pentru bujii ar fi: 99917016590
Pe aftermarket am gasit Bosh, Beru si Denso cu rmatoarele caracteristici:
BERU 0001345702
Bujii
Impachetare conform listei:
Distanta dintre electrozi: 0,8 mm
Bujie: 1-Electrod masa
Deschidere: 21 mm
Dimensiune filet: M 14x1,25
Lungime filet: 19 mm
Tipuri conectoare: SAE/M4
Cuplu de întindere: 25 Nm
BOSCH 0 242 245 552
Bujii
Distanta dintre electrozi: 0,8 mm
Cuplu de întindere: 28 Nm
Filet ext.: 14 mm
Pas filet: 1,25 mm
Lungime filet: 19 mm
Deschidere: 20,8
Pozitie: 3 mm
Numar poli: 1
Trade Numbers:
- 15
- 7992
- SET40242245812
- WR5D
- WR5DC