Multumesc tuturor pentru promtitudine. Chiar era ceata mare in dreptul arcului ala.
Eu intuiam ca este ca este in plus din 2 motive:
1. I-am scos capatul agatat de tija si levierele s-au mutat in pozitia buna.
2. Am incercat sa bag in vit 1 cu fusta scoasa si cu arcul pus sa vad ce se petrece acolo si tija din dreapta nu avea loc de arc sa faca cursa pana la capat (motiv pentru care daca nu apesi fortat nu intra in viteza complet si sare din vit 1).
Se vede ca levierul vertical si bucsele alea de plastic sunt noi la mine (adica cineva a umblat de curand acolo in Olanda; e dat cu spray curatat, vaselina etc). Tija din dreapta este principala suspecta; cea din stanga cum te uiti din spatele schimbatorului nu are jocuri (cu ea se schimba vitezele din ce am priceput eu). Dar nu pot sa scot inclinatia aia de 5 grade sa le verific pe toate - dar din primele verificari intra fara zgomot si usor in toate vitezele. Cea din dreapta se misca fata-spate; se roteste; e ceva balarit acolo si la capatul pe care nu il vad (dinspre cutie).
Din pacate nu merge sa o scot afara. Merge fata spate vreo 2-3 cm si rotita (semn ca piulita aia din spate din schita in loc sa fie stransa este lasata libera). La momentul asta intuies ca reglajul corect in spate va fi cheia rezolvarii problemei de la timonerie;
E ca un soi de cap de bara acolo din care setezi lunginea parghiei orizontale din dreapta (cel putin asa am inteles eu din schema).
Nu cred sa fie vreo problema sa scot bucsa din fata prin cabina. (era alta enigma pana la verificarea de ieri). Nu trebuie demontata toata masina pentru asta - exact cum a spus morghen din prima zi cand am discutat.
Azi am facut mai multe la masina:
1. Montat corect suportul de motor dreapta (sus era montat gresit - doar intr-o piulita
2. Schimbat rotula brat inf st (a fost mai greu pentru ca era bascula originala - un minim 10 ani de cand nu s-a umblat la ea; un surub s-a rupt ...; noroc ca au avut scule si totul a iesit cum trebuie)
3. Schimbat uleiul + filtrul de ulei
4. Schimbat curea de distributie + rola intinzatoare (si aici au fost mici surprize )
5. Schimbat simering de la fulia arborelui cotit
6. Lasat la sablat-vopsit negru Scutul motor + protectia de la cureaua de distributie
7. Am luat ieri la spalatorie primul strat grosier de jeg de pe motor
(au mai ramas 2
); Am apucat sa evaluez toata caroseria. O sa revin cu poze ca le-am descarcat pe computerul de acasa. Sunt foarte multe vesti bune si foarte putine proaste din fericire.