Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Zona tehnica Audi

Zona tehnica Audi Zona tehnica, secrete, tips&tricks Audi

Reply
 
Thread Tools
Old 03-02-13, 14:30   #1
AlexA4B6

Stage 1
 
AlexA4B6's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 16
Default Am ramas fara ulei dupa 200km

Salut, am un audi a4 b6 1.6 benzina an 2002 , dupa ce am facut schimbul periodic de ulei si filtre ulei folosit Castrol 5w40 am mers cam vreo 200km cand in bord imi apre beculetul de la ulei , cand ma uit la joja de ulei nu mai aveam ulei in ea mentionez ca dupa ce am schimbat uleiul imi scotea un fum ingrozitor de alb si cateodata albastrui , nu am niciun fel de pata pe jos de ulei

Dupa schimbarea lor , am facut si un schimb de termostat. antigel, din cauza nepriceperii acelui mester apa mi-a stat vreo cateva secunde la 130 ca nu stia omu dc nu se aeriseste spunand ca nu mai stie ce sa ii faca.
AlexA4B6 is offline   Reply With Quote
Old 15-03-13, 11:04   #2
kng_bv

Stage 1
 
kng_bv's Avatar
 
Join Date: May 2012
Posts: 21
Member of:
[AUDI]
Default Re: Am ramas fara ulei dupa 200km

Test de compresie ai facut?
Daca zici ca scotea fum alb/albastrui inseamna ca iti manca uleiul pe undeva.
In general il mananca fie pe la simeringurile de supape, fie pe la segmentul de ungere, care nu mai "rade" uleiul de pe peretele cilindrului.

Faptul ca apa a ajuns la 130 de grade iarasi poate fii o problema. Posibil sa ai garnitura de chiulasa arsa si tocmai de asta nu s-a aerisit sistemul de racire.
Furtunele de apa cat de mult de intaresc? daca pornesti motorul cu busonul de la vasul de expansiune desfacut bolboroseste apa in vas?


Da mai multe detalii daca vrei sa fii ajutat.
kng_bv is offline   Reply With Quote
Old 15-03-13, 16:43   #3
AlexA4B6

Stage 1
 
AlexA4B6's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 16
Default Re: Am ramas fara ulei dupa 200km

Masinia nu are nicun fel de problema din cele spuse de tine, doar ca imi consuma ulei intruna fac plina la 200km
AlexA4B6 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 14:51   #4
Vlad35

Stock
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 5
Default Re: Am ramas fara ulei dupa 200km

Quote:
Originally Posted by AlexA4B6 View Post
Salut, am un audi a4 b6 1.6 benzina an 2002 , dupa ce am facut schimbul periodic de ulei si filtre ulei folosit Castrol 5w40 am mers cam vreo 200km cand in bord imi apre beculetul de la ulei , cand ma uit la joja de ulei nu mai aveam ulei in ea mentionez ca dupa ce am schimbat uleiul imi scotea un fum ingrozitor de alb si cateodata albastrui , nu am niciun fel de pata pe jos de ulei

Dupa schimbarea lor , am facut si un schimb de termostat. antigel, din cauza nepriceperii acelui mester apa mi-a stat vreo cateva secunde la 130 ca nu stia omu dc nu se aeriseste spunand ca nu mai stie ce sa ii faca.
Segmenti sunt de vina 100% daca iti scoate fum albastru.O segmentare te va duce ceva.Si faza cu apa e pericol la 130 de grade arzi garnitura de chiulasa ia sa te uiti pe joja sa vezi daca ai spuma galbejita pe ea.
Vlad35 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 19:13   #5
AlexA4B6

Stage 1
 
AlexA4B6's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 16
Default Re: Am ramas fara ulei dupa 200km

Am schimbat motorul pana la urma.....
AlexA4B6 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 20:47   #6
fiftyzzz

Stage 2
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 35
Default Re: Am ramas fara ulei dupa 200km

Quote:
Originally Posted by AlexA4B6 View Post
Am schimbat motorul pana la urma.....
Uao... Si cat te-a dus? Nu era mai ieftina segmentarea?
fiftyzzz is offline   Reply With Quote
Old 01-07-13, 21:08   #7
AlexA4B6

Stage 1
 
AlexA4B6's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 16
Default Re: Am ramas fara ulei dupa 200km

Exagerat de mult, l-am schimbat deoarece m-am luat dupa anumiti mesteri, + drumurile de ordinul sutelor de km pentru ca motorul est foarte rar , pana la urma am cumparat altul care facea mai rau , l-am segmentat pe acesta de l-am cumparat nou segmentii rupandu-se dupa ce i-am scos dupa pisoane, probabil asta avea si motorul meu vechi. Acum merge foarte bine nici nu se vede vreo diferenta decat putina viteza din cauza micsorarii spatiului de ardere din cauza rectificarii chiuloasei,fara nicio exagerare masina a ajuns pana la ora actuala la peste 8mi de euro cheltuielile pentru motor plimbari incercari etc. Acum pot incepe din nou investitia in ce trebuia , povestea continua ----->Masinuta mea de 1.6 2002

Last edited by AlexA4B6; 01-07-13 at 21:23.
AlexA4B6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -