Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Zona tehnica Audi

Zona tehnica Audi Zona tehnica, secrete, tips&tricks Audi

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-11, 01:08   #1
Stanley
Audi Driver

Stage 5
 
Stanley's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 550
Member of:
[AUDI]
Default DIY - Audi A4 B5

Demontarea unei fete de usa.

Mai jos vom arata unde se afla suruburile la fata de usa B5 nonfacelift, modelul cu geamuri manuale. Suplimentar se pot vedea clemele de fixare a trim-urilor.

Singura unealta de care aveti nevoie pentru a desface fata de usa este o surubelnita stelara.
Dupa ce au fost scoase toate suruburile fata de usa trebuie trasa in sus exact cum v-am exemplificat in ultima poza.
De aici, trebuie scos carligul ce face legatura dintre inchiderea de la manerul interior si broasca, si (poza ce lipseste) de la difuzorul ce se gaseste in fata de usa.

Trimurile au 4 cleme la usile din spate si 5 la cele din fata.. in poza am incercuit doar 2 din ele restul fiind ascunse sub buretele acela. Recomand scoaterea lor folosind un patent cu cioc pentru a le desface (prin desurubare) de pe picioruse.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A.JPG
Views:	632
Size:	415.9 KB
ID:	1872597   Click image for larger version

Name:	B.JPG
Views:	291
Size:	413.1 KB
ID:	1872598   Click image for larger version

Name:	C.JPG
Views:	279
Size:	382.8 KB
ID:	1872599  

Click image for larger version

Name:	D.JPG
Views:	302
Size:	322.6 KB
ID:	1872600   Click image for larger version

Name:	E.JPG
Views:	362
Size:	376.5 KB
ID:	1872601   Click image for larger version

Name:	F.JPG
Views:	262
Size:	389.2 KB
ID:	1872602  

Click image for larger version

Name:	G.JPG
Views:	201
Size:	414.3 KB
ID:	1872603   Click image for larger version

Name:	H.JPG
Views:	372
Size:	387.3 KB
ID:	1872604   Click image for larger version

Name:	I.JPG
Views:	311
Size:	427.5 KB
ID:	1872605  

Click image for larger version

Name:	J.JPG
Views:	370
Size:	390.9 KB
ID:	1872606   Click image for larger version

Name:	K.JPG
Views:	338
Size:	418.7 KB
ID:	1872607  
__________________

Vorsprung durch Technik

Masina mea: Audi b4 Cabriolet 2.0E

...LOW IS A LIFESTYLE

Last edited by bluey; 14-02-11 at 17:32.
Stanley is offline   Reply With Quote
Old 13-03-11, 09:57   #2
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default DIY-Inlocuire termorezistenta aeroterma A4 B5

Masina mea (Audi A4 B5 din 1995) nu are a/c ci doar sistemul clasic de ventilatie.
Probabil din cauza ca nu s-a schimbat filtrul de polen la timp, aeroterma s-a fortat asta ducand la supraincalzire si arderea termorezistentei.

Efectul consta in faptul ca ventilatia functioneaza doar pe treapta 4, adica pe direct.


Rezolvarea dupa cum urmeaza:

Se demonteaza torpedoul. Aveti nevoie de o tubulara de 10. In total sunt 5 suruburi de desfacut.
Se va desface capacul din lateralul bordului de la pasager (similar cu cel care acopera panoul de sigurante) . Acolo se vor desface 2 suruburi, mai exact cele din partea de jos.
Dupa asta, in interiorul torpedoului exista trei suruburi. Unul in partea de sus, central, langa inchizatoarea iar celelalte doua sunt langa becul ce ilumineaza torpedoul .
Tineti bine de torpedou cand desfaceti ultimul surub, sa nu cada deoarece va trebuie sa scoateti din spatele torpedoului 2 mufe care intra in lampa de iluminare.
Scoateti torpedoul si o sa vedeti aeroterma(ventilatorul). Pasul urmatorul este sa scoateti mufele ce intra in partea de sus, sau lateral, a ventilatorului. Partea pe care au fost conectate mufele arata ca un capac si de fapt in partea de interior este modulul de rezistente. Capacul se indeparteaza prin slabirea celor 2 sigurante din plastic (sunt la vedere si se pot slabi cu mana), dupa care se ridica si se trage afara.

Pe acel modul o sa observati o termorezistenta (siguranta termica) cel mai probabil de 10A si 184grade Celsius.
Se gaseste de cumparat la magazinele ce vand piese electronice si nu costa mai mult de 3 RON. Probabil nu o sa gasiti de 184grade Celsius, poate fi putin mai mica sau mai mare.

Se taie vechea termorezistenta si se lipeste cea noua, preferabil cu o statie de lipit cu temperatura reglabila. Mare atentie la lipire deoarece este o termorezistenta si dupa ce atinge valoarea de 184 grade aceasta se arde. Fludorul nu se topeste la 184C , ci la o temperatura mai mare .

Eu am lipit cu statia reglata la 225C, dar cu mare atentie si am incercat sa stau cat mai putin cu sursa de caldura in apropierea termorezistentei.

Dupa ce o lipiti, se introduce acel capac (modul) la locul lui pe corpul aerotermei si se conecteaza mufele. Inainte sa puneti torpedoul la loc,faceti un test sa va asigurati ca merg toate treptele ventilatiei.
Torpedoul se pune la loc in ordinea inversa demontarii .





Daca ventilatia nu merge doar pe o treapta (de exemplu tr 1/2/3) sau nu merge pe doua trepte, atunci s-a ars cel putin o rezistenta din blocul din rezistente (vezi foto , componenta verde). Cea mai ieftina rezolvare este sa se cumpere un modul complet de la dezmembrari.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ghi00001.jpg
Views:	267
Size:	300.0 KB
ID:	1915907  
__________________
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 13-03-11, 11:24   #3
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: DIY - Audi A4 B5

Am mutat aici postul cu aeroterma sa ramana sticky.

Ca o completare la ce ai scris tu, se pot prinde de terminalele termosigurantei 2 crocodili metalici sau altceva asemanator chiar langa capsula pentru a disipa temperatura in momentul lipirii.
Nu folositi fludor fara Pb (ecologic) pentru ca are temperatura de topire de 240 grade C fata de 190 grade C cel standard.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-11-12, 12:28   #4
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default Re: DIY-Inlocuire termorezistenta aeroterma A4 B5

Quote:
Originally Posted by BC-20-LET View Post
Masina mea (Audi A4 B5 din 1995) nu are a/c ci doar sistemul clasic de ventilatie.
Probabil din cauza ca nu s-a schimbat filtrul de polen la timp, aeroterma s-a fortat asta ducand la supraincalzire si arderea termorezistentei.

Efectul consta in faptul ca ventilatia functioneaza doar pe treapta 4, adica pe direct.


Rezolvarea dupa cum urmeaza:

Se demonteaza torpedoul. Aveti nevoie de o tubulara de 10. In total sunt 5 suruburi de desfacut.
Se va desface capacul din lateralul bordului de la pasager (similar cu cel care acopera panoul de sigurante) . Acolo se vor desface 2 suruburi, mai exact cele din partea de jos.
Dupa asta, in interiorul torpedoului exista trei suruburi. Unul in partea de sus, central, langa inchizatoarea iar celelalte doua sunt langa becul ce ilumineaza torpedoul .
Tineti bine de torpedou cand desfaceti ultimul surub, sa nu cada deoarece va trebuie sa scoateti din spatele torpedoului 2 mufe care intra in lampa de iluminare.
Scoateti torpedoul si o sa vedeti aeroterma(ventilatorul). Pasul urmatorul este sa scoateti mufele ce intra in partea de sus, sau lateral, a ventilatorului. Partea pe care au fost conectate mufele arata ca un capac si de fapt in partea de interior este modulul de rezistente. Capacul se indeparteaza prin slabirea celor 2 sigurante din plastic (sunt la vedere si se pot slabi cu mana), dupa care se ridica si se trage afara.

Pe acel modul o sa observati o termorezistenta (siguranta termica) cel mai probabil de 10A si 184grade Celsius.
Se gaseste de cumparat la magazinele ce vand piese electronice si nu costa mai mult de 3 RON. Probabil nu o sa gasiti de 184grade Celsius, poate fi putin mai mica sau mai mare.

Se taie vechea termorezistenta si se lipeste cea noua, preferabil cu o statie de lipit cu temperatura reglabila. Mare atentie la lipire deoarece este o termorezistenta si dupa ce atinge valoarea de 184 grade aceasta se arde. Fludorul nu se topeste la 184C , ci la o temperatura mai mare .

Eu am lipit cu statia reglata la 225C, dar cu mare atentie si am incercat sa stau cat mai putin cu sursa de caldura in apropierea termorezistentei.

Dupa ce o lipiti, se introduce acel capac (modul) la locul lui pe corpul aerotermei si se conecteaza mufele. Inainte sa puneti torpedoul la loc,faceti un test sa va asigurati ca merg toate treptele ventilatiei.
Torpedoul se pune la loc in ordinea inversa demontarii .





Daca ventilatia nu merge doar pe o treapta (de exemplu tr 1/2/3) sau nu merge pe doua trepte, atunci s-a ars cel putin o rezistenta din blocul din rezistente (vezi foto , componenta verde). Cea mai ieftina rezolvare este sa se cumpere un modul complet de la dezmembrari.
si daca nu merge pe nici o treapta ce inseamna?
Gti_edition is offline   Reply With Quote
Old 01-11-12, 12:31   #5
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: DIY - Audi A4 B5

Banuiesc ca ai verificat siguranta din panoul cu sigurante.

Nu mai functioneaza dintr-odata sau nu functiona deloc ?

Eu ma gandesc la 3 posibilitati:
- siguranta din panou
- mufa deconectata(pentru asta scoti torpedoul si verifici)
- motoras aeroterma ars
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 01-11-12, 16:45   #6
Gti_edition

Stage 5
 
Gti_edition's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
Default Re: DIY - Audi A4 B5

Quote:
Originally Posted by BC-20-LET View Post
Banuiesc ca ai verificat siguranta din panoul cu sigurante.

Nu mai functioneaza dintr-odata sau nu functiona deloc ?

Eu ma gandesc la 3 posibilitati:
- siguranta din panou
- mufa deconectata(pentru asta scoti torpedoul si verifici)
- motoras aeroterma ars
pana acum 2 zile functiona perfect iar acum nu mai baga pic de aer pe nici o treapta. Se aud doar clapetele cum se deschid-inchid cand directionez aerul din panoul de clima,se aude compresorul cum cupleaza dar nu iese deloc aer pe nici o gura
Gti_edition is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -