Salutare.As avea si eu de pus o intrebare legata de audi-ul meu care are un motor 1.9 TDI tipul 1Z si am o problema ca imi da ulei exact sub filtrul de ulei dar filtrul este strans deci are o alta problema.Daca m-ati putea ajuta cu un sfat as fi recunoscator.multam
Re: proble audi a4 motor 1.9 de 90 de c.p la motor
nu prea am inteles cum iti da ulei....curge?..la asta te referi?....daca te referi la cursul uleiului pe langa filtru...vezi ca poate e garnitura de la filtru sau ceva pe acolo....depinde la ce teai referit
Re: proble audi a4 motor 1.9 de 90 de c.p la motor
pai uleiul este chiar sub filtru de ulei si se prelinge pe blocul motor pana jos.Acum am si scris ca sigur nu este pe la garnitura filtrului pt ca filtrul este schimbat si este noi cu siguranta nu el este de vina.Acum de aia intrebam ca poate a mai intimpinat cineva problema asta are motorul o imbinare ceva un simering mai sus sa in dreptul acela si poate sa ajunga de mai sus de asta intrebam.
Re: proble audi a4 motor 1.9 de 90 de c.p la motor
Am acelasi motor si a avut aceeasi problema clasica.
De vina este garnitura dintre termoflot (racitor de ulei) si bloc.
Eu am cumparat una noua si a costat 8 RON la reprezentanta.
Citat:
"1.Problema minora:
Se va prelinge ulei din cauza unei garnituri(vezi foto) ce etanseaza racitorul de ulei(termoflotul) pe blocul motor .
2.Problema majora:
In multe cazuri spiralele prin care trece antigelul se corodeaza si astfel uleiul va patrunde in antigel sau/si antigelul in ulei.
Des parerile meseriasilor sunt eronate de genul chiulasa fisurata,bloc motor fisurat etc.
Cateva precizari generale de schimbare:
1.se scoate filtrul de ulei
2.se scoate asa zisul surub cu o cheie de '24 poate diferi marimea functie de motorizare.
3.se scot colierele de la cele doua furtune de antigel.
4.Se scoate racitorul se verifica. "
Precizez ca in functie de ce tubulara de 24 vei folosi, este posibil sa trebuiasca sa o polizezi deoarece piulita ce vine pe surub este subtire si s-ar putea sa nu prinda tubulara.