Buna, am un audi a 4 din 1996 1.9 tdi, tip motor 1Z, cand accelerez brusc in viteza a 4-a peste 3500 rot/min sau in a 5-a la 3000 rot/min, motorul nu se mai tureaza si parca plafoneaza (sper ca asta ii cuvantul). Necesita sa iau piciorul de pe acceleratie si sa apas iar, atunci incepe sa se tureze din nou inca vreo 200 - 300 rpm si din nou acceasi chestie. In treapta a 4-a ajunge la 160 km/h la 4200 rpm si in a 5-a (3000 - 3200 rpm)nu mai urca de loc ramane tot acolo daca nu iau piciorul si calc iara acceleratia sau maxim la 180 km/h. Am fost la reprezentanta la Audi si mi-au zis ca ii catalizatorul infundat si valva EGR fisurata, am schimbat catalizatorul si nici un rezultat. Am schimbat debitmetrul de aer, valva EGR, valva solenoida EGR, de pe o alta masina identica si nici un rezultat iar. Valva N75 la unele masini face un zgomot (ticait) la mine nu dar am verificat rezistenta ei si este cum scrie in cartea service 14 ohm (v.n. 14-20 ohm). Furtunasele de legatura pt sistemul de vaccum le-am inlocuit pe toate.
Am facut un test cu VAG-COM 409.1 si mi-a dat erroare cu codul 00575 - Intake Manifold Pressure. Control Difference .
V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta. Multumesc.