Nu stiu daca ai rezolvat problema, eu am sa raspund oricum poate se mai intalnesc si altii cu ea (e destul de des intalnita).
Datorita faptului ca la piulitele respective nu se prea lucreaza decat foarte rar si datorita faptului ca radiatorul este destul de fragil se intampla destul de des sa se rupa radiatorul (mai exact conducta de aluminiu ce face corp comun cu radiatorul), totusi asta nu inseamna ca nu se poate desface sau ca trebuie facute artificii cu tevi coliere si asa mai departe.
Primul lucru si cel mai important de stiut este ca operatiunea nu se poate face pe masina.
Se demonteaza radiatorul cu tot cu conducte.
Se ciocanesc bine piulitele.
Spray pentru suruburi ruginite (mult, fara retineri)
Se poate chiar incalzi (nu foarte tare)
Se prinde bine de tot radiatorul in menghina pe un banc in zona conductei (parte componenta din radiator, nu din conducta simpla separata care duce la compresor) unde are forma cheii
Cineva tine de radiator, chiar daca este prins in menghina tot tinde sa se miste
Si cineva desface cu cheia piulita conductei libere.
Spor la treaba