Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Zona tehnica Audi

Zona tehnica Audi Zona tehnica, secrete, tips&tricks Audi

Reply
 
Thread Tools
Old 23-02-10, 06:22   #1
91DON

Stage 2
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 56
Default Schimbare radiator clima

Am o intrebare,cum se poate schimba radiatorul de clima?Se schimba doar radiatorul sau tot cu conductele ce sunt legate de el?Pt ca atunci cand am scos/desfiletat radiatoru vechi sa stricat filetu de la radiator.iar radiatorul functional ce il am acum este cu filetul pe el (sa taiat furtunu cu cutitu).
Vroiam sa stiu daca este vreo posibilitate sa desfiletez furtunu de pe radiator fara sa ii stric filetu,cum se face?Sau trebuie schimbata tot cu conducte?
este vorba despre un b5 din 96 1.8T AEB (daca aceasta informatie conteaza)
Am cautat peste tot pe forum si pe net si nu am gasit nicio informatie...
91DON is offline   Reply With Quote
Old 28-02-10, 14:31   #2
melyku

Stage 1
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 13
Default Re: Schimbare radiator clima

daca nu ma insel radiatorul este din aluminiu de aceea se strica usor filetul.recomand sa lasi furtunul infiletat il tai de pe traseu ,bagi o teava cu diametrul ceva mai mic prin furtun bagi celalalt furtun in contiuare si le starngi cu doua coliere in zona in care ai bagat teava.
melyku is offline   Reply With Quote
Old 24-05-10, 11:33   #3
Flow

Stage 5
 
Flow's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,895
Thumbs up Re: Schimbare radiator clima

Nu stiu daca ai rezolvat problema, eu am sa raspund oricum poate se mai intalnesc si altii cu ea (e destul de des intalnita).
Datorita faptului ca la piulitele respective nu se prea lucreaza decat foarte rar si datorita faptului ca radiatorul este destul de fragil se intampla destul de des sa se rupa radiatorul (mai exact conducta de aluminiu ce face corp comun cu radiatorul), totusi asta nu inseamna ca nu se poate desface sau ca trebuie facute artificii cu tevi coliere si asa mai departe.
Primul lucru si cel mai important de stiut este ca operatiunea nu se poate face pe masina.
Se demonteaza radiatorul cu tot cu conducte.
Se ciocanesc bine piulitele.
Spray pentru suruburi ruginite (mult, fara retineri)
Se poate chiar incalzi (nu foarte tare)
Se prinde bine de tot radiatorul in menghina pe un banc in zona conductei (parte componenta din radiator, nu din conducta simpla separata care duce la compresor) unde are forma cheii
Cineva tine de radiator, chiar daca este prins in menghina tot tinde sa se miste
Si cineva desface cu cheia piulita conductei libere.
Spor la treaba
__________________
PREA MULT TIMP LIBER DAUNEAZA MINTII SI ASA ODIHNITE
Flow is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -