Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PEUGEOT > Zona tehnica Peugeot

Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-13, 22:30   #121
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Cat vreme volanta este echilibrata pt motorul repectiv, nu vor apare vibratii sau zgomote.
Pedala ambreiaj nu se va intari semnificativ, chiar daca este o placa mai tare.
Discul este normal sa aiba arcuri la singlemass pt a evita trepidatiile la plecarea de pe loc. (asta pt o masina street)
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 11-01-13, 23:04   #122
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Volanta se echilibreaza dinamic, dar nu cred ca are legatura cu motorul pe care va ajunge echilibrarea asta. Ca doar nu o faci mai grea pe alocuri sa compensezi vibratia produsa de un piston ajuns la capatul cursei sau explozia din camera.
Ideea e sa nu iti introduca ansamblul volanta+disc+placa de presiune vibratii suplimentare pe langa cele produse de motor.
Si intrebam daca clanțane pentru ca un single mass pus pe un diesel o sa transmita toate vibratiile discului si arcurile acestuia vor trebui sa amortizeze acele vibratii. Acum intrebarea era daca le amortizeaza eficient.
Am vazut ambreiaj sport cu single-mass luat de la firma de renume si montat pe un Astra OPC care batea la ralanti de ziceai ca se rupe motorul. Si ala e pus pe o masina pe benzina care se presupune a fi mai silentioasa si cu mai putine vibratii decat un diesel.
Si inca o intrebare pentru Hexer.
Kit SACHS oem pentru 2.0TFSI, cat poti sa il faci sa tina cu volanta originala cu masa dubla?
Parca te-am mai sacait cu asta dar acum am facut prostia sa pun un LUK pe masina in ideea ca are mai putini km si bate in dracii aia mari volanta ca sa nu mai zic ca patineaza. SACHS mi se parea mult mai solid in varianta OEM si as merge tot pe dubla masa.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 11-01-13, 23:38   #123
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

E mai complicat intrebarea asta decat se pare la prima.
Vibratile provin de la motor, cu masa simpla si disc normal acesi vibrati ajung la cutie si fac un zgomot urat.
Facem foarte multe kituri care inlacuiesc bimasicul.

Multi cumpar ambreaja de la firme renumita, dar in general provin din china sau din piese facute acolo...astfel toti zic ca daca treci de la masa dubla la simpla o sa scoate zgomot, scutura tot masina si e infernal de mers cu ea.
Ca idee, acum 15 ani putine masini aveau, low cost nimic nu era...golf3 tdi nu scutura desi nu ave masa dubla, audi 100 2.5d si restul ce era in era respectiva era ok de condus.

Diferenta intre benzina si diesel la un ambreaj cu masa simpla e volanta la diesel e mai grea cu ~4-5kg si discul care e facut pentru a nu transmite vibratile catre motor, au un miez special, nu din cauza arcurilor.
Mai recent motoarele cu injectie directa au nevoie de aceasi tip de disc cum era la diesel altfel au un zgomot asemanator cu diesel la relantin. De asta avem un model special pentur TFSI si toate cu injectie directa.

Ps. am modificat multe ambreaje de la south bend clutch si 034 facute direct pentru TFSI, inainte a batut la relantin, dupa sa schimbat.
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook

Last edited by Hexer; 11-01-13 at 23:41.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 22:46   #124
chinto

Stage 2
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 47
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

salut, am si eu nevoie de un kit ambreiaj(volanta,disc si placa de presiune) pentru un golf 4 tdi ce scoate cam 400 nm, acum am ambreiaju stock pe masina original al ei din fabrica, as vrea sa stiu cam care ar fi pretu unui kit de al vostru, sau daca se poate face upgrade la asta ce il am pe masina si care ar fi pretu.masina e echipata cu o cutie in 5 viteze si are ambreiaj bimasa cu disc de 225mm sachs.multumesc
chinto is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 15:19   #125
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

salut Hexer, un disc de ambreiaj se poate face de calibra 4x4 c20 let, cat poate sa tina maxim ca putere si nm si cat costa operatia?
multumesc
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 17:06   #126
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by chinto View Post
salut, am si eu nevoie de un kit ambreiaj(volanta,disc si placa de presiune) pentru un golf 4 tdi ce scoate cam 400 nm, acum am ambreiaju stock pe masina original al ei din fabrica, as vrea sa stiu cam care ar fi pretu unui kit de al vostru, sau daca se poate face upgrade la asta ce il am pe masina si care ar fi pretu.masina e echipata cu o cutie in 5 viteze si are ambreiaj bimasa cu disc de 225mm sachs.multumesc
Din pacate la puterea ce ai tu deja masa dubla nu tine, cel putin pe termen lung.
Un kit komplet cu masa simpla e 750-800e, asta poate ~550Nm, fiind discul mic, daca treci la 240mm atunci putem face kit care tine peste 700Nm si costa aceasi bani.

Quote:
Originally Posted by maff_77 View Post
salut Hexer, un disc de ambreiaj se poate face de calibra 4x4 c20 let, cat poate sa tina maxim ca putere si nm si cat costa operatia?
multumesc
got mail
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 09-02-13, 03:53   #127
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Thumbs up Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
salut, in mod normal e gata in max 2 saptamani, pret depinde ce putem face la ea si cat trebuie lucrat. Asi zice daca e aproape stock 200-250e costa modificarea.
MAZDA BT50 : saptamana viitoare il dau jos de pe masina.
da-mi niste date de contact si o adresa de livrare a ambreajului.
multumesc anticipat
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 09-02-13, 09:49   #128
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Hexer te-ai gandit sa deschiz o afecere de genul asta in Romania?
Cred ca o abordare serioasa ar putea sa sustina o afacere ca asta se functioneze in Romania, eventual la Bucuresti.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 23:03   #129
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
MAZDA BT50 : saptamana viitoare il dau jos de pe masina.
da-mi niste date de contact si o adresa de livrare a ambreajului.
multumesc anticipat
Got pm
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 16:52   #130
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Salut.

Ce putem face la un kit ambreiaj Clutch Master stage 1, cu volanta de Golf G60 ? Momentan am o bataie destul de deranjanta la relanti. Volanta cred ca se aude.

Din cate spune producator, limita ambreiajului e undeva la 420 430 nm cred.
Cam pe acolo e si cuplu meu momentan, dar pana acum n am avut probleme.
Vreau sa tina in jur de 500 nm, dar cel mai important, sa nu mai bata la relanti.
Astept un raspuns daca se poate te rog.
Multumesc frumos.
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 13-02-13, 00:00   #131
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post
Salut.

Ce putem face la un kit ambreiaj Clutch Master stage 1, cu volanta de Golf G60 ? Momentan am o bataie destul de deranjanta la relanti. Volanta cred ca se aude.

Din cate spune producator, limita ambreiajului e undeva la 420 430 nm cred.
Cam pe acolo e si cuplu meu momentan, dar pana acum n am avut probleme.
Vreau sa tina in jur de 500 nm, dar cel mai important, sa nu mai bata la relanti.
Astept un raspuns daca se poate te rog.
Multumesc frumos.
Salut, da se poate face, nui problema. Cu cuplul vedem cand ajunge cat e maxim.
Incercam sa micsoram si bataia, aia vine de la discul de ambreaj si/sau volanta prea usoara, multe ori intalnit la chinezii...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 18-02-13, 22:28   #132
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Hexer te-ai gandit sa deschiz o afecere de genul asta in Romania?
Cred ca o abordare serioasa ar putea sa sustina o afacere ca asta se functioneze in Romania, eventual la Bucuresti.
Sau "eventual"in Cluj... )
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 19-02-13, 12:25   #133
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Da, dar voi aveti acolo inca o prolema. Il aveti pe Boc Sigur oriunde in Romania. Este oarecum frustrant sa plece banii din tara. De asta ma gandeam a daca pe Hexer nu il leaga de Romania doar un interes financiar poate se gandeste sa produca plus valoare aici pe teritoriul Romaniei. Este clar ca exista piata si lipsesc astfel de servicii.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 19-02-13, 12:50   #134
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Da, dar voi aveti acolo inca o prolema. Il aveti pe Boc Sigur oriunde in Romania. Este oarecum frustrant sa plece banii din tara. De asta ma gandeam a daca pe Hexer nu il leaga de Romania doar un interes financiar poate se gandeste sa produca plus valoare aici pe teritoriul Romaniei. Este clar ca exista piata si lipsesc astfel de servicii.
Daca majoritatea oamenilor convine sa cumpere ambreaj din state si nui incomod eu zic ca nui problema sa cumpara de la minde, de la 1000km. Plus ca ofer service, garantie si transportul trebuie platit de la cluj.
La fel plata cum vor, ramburs, plata pe cont ron, euro, usd, si de multe ori paypal.
Plus nu ai criza daca scapi de vama sau trebuie platit si aia...

Din pacare nui destul de mare piata sa facem un atelier dedicat pentru ambreaje.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 19-02-13, 16:04   #135
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Dimpotriva, nu zic sa nu cumpere de la tine. Eu zic sa cumpere si ar fi excelent si poate mai profitabil daca ar fi aici atelierul.
Normal este o piata libera si fiecare cleint cumpara de unde ii este mai bine desi daca in Grecia de exemplu deschizi ca roman sau ungur un atelier imi este greu sa cred ca multi iti vor trece pragul.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -