Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PEUGEOT > Zona tehnica Peugeot

Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot

Reply
 
Thread Tools
Old 05-10-11, 00:02   #61
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Asta e un asemanator ambreaj facut pentru un bmw.





Dar eu singur nu simt diferenta intre unul cu sinter de strada si cel stock in afara de putere mai mare la pedala, nu in exces cum e la stage 5 si altele, in oras e ok nu te doare piciorul...si totusi tine mult mai mult. Cu aceasi palaca de presiune si volanta de la spec cu discul ce pun eu tine cu 20% mai mult ambreajul (in cuplu).

Cu 1300e fac si eu 2 disc, dar ala nui pe strada, nare arcuri, ii de 215mm si la fle cu placute schimbabile, astfel se poate reface daca se uzeaza si nu trebuie luat alta...

Acum cat tine ambreajul nu conteaza, ca o data ce incepe sa patineze...oricum o schimbi. Astfel din pacate nu fac cacaturi care sa tine 4-500Nm...la mine incepe de la 700 in sus, cu 2 discuri tine peste 1300Nm (atat a facut masina pe stand si era ok ambreajul, supa masurare tine 1600Nm)
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 06-10-11, 16:32   #62
jooopy1

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Multumesc frumos la amandoi pentru informatii
Tragand o concluzie pentru un abreaj modificat 1100 de euro este un pret destul de mare pentru un ambreaj home made, nu vreau sa sugerez ca nu e la fel de bun , sau chiar mai bun ca unul de o firma recunoscuta.
Tin sa trag spre un Master Clutch FX725 bi disc, diferenta de bani fiind minima intre ce imi oferi u si pretul Fx-lui doar 150 de euro.
Multumesc frumos Mihai pentru sfat.
jooopy1 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-11, 16:38   #63
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by jooopy1 View Post
Multumesc frumos la amandoi pentru informatii
Tragand o concluzie pentru un abreaj modificat 1100 de euro este un pret destul de mare pentru un ambreaj home made, nu vreau sa sugerez ca nu e la fel de bun , sau chiar mai bun ca unul de o firma recunoscuta.
Tin sa trag spre un Master Clutch FX725 bi disc, diferenta de bani fiind minima intre ce imi oferi u si pretul Fx-lui doar 150 de euro.
Multumesc frumos Mihai pentru sfat.
La ce am dat pret e totul nou, nimic secound sau modificat.
Anual se fac peste 1000 ambreaje din care 70% merge pe masini de competitie si 50% meg in afara tarii in speciual germania si anglia, nu e street racing...acum tragi tu ce concluzei vrei de "home made", eu asi zice ca e "custom race quality..."
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 08:12   #64
Bik3rBoy

Stage 5
 
Bik3rBoy's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,238
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Salut! Pentru un Peugeot 306 1.9 DT 90CP stock, acum in jur de 160+ cat ar costa un ambreiaj la tine ? Mersi
Bik3rBoy is offline   Reply With Quote
Old 19-10-11, 02:58   #65
on1x1

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 66
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

In curand o sa imi cedeze ambreiajul. La inceput s-a manifestat prin patinare in peak boost in treapta a 5-a, ajungand usor usor la treapta a doua. Cred ca volanta este terminata. In orice caz, se va vedea usor la demontare ce piesa este de vina.

Sunt in cautarea unui ambreiaj mai rezistent. Momentan motorul produce 206 nm cuplu maxim la 1750 RPM. Doresc pe viitor sa schimb turbina actuala cu una mai puternica. Oscilez intre un VL36 (~350 Nm la ~3300 RPM) si un TD04L 13T (~260 Nm?). Am un FIAT Linea 1.4 T-Jet pe care sper sa il duc la aproximativ 190 respectiv 210-220 cai.

Problema este ca nu stiu ce ambreiaj si volanta sa aleg. Aftermarket am gasit la preturi incepand de la 1100 euro si terminand cu 140 euro plus taxe. In conditiile astea prefer sa cumpar 2 seturi de ambreiaj plus volanta care sa ma tina ~50.000 KM. Setul actual m-a tinut aproape 35.000 KM in conditiile in care am supraincalzit volanta in urma unui mic incident.

Ce solutii exista pana in 500-600 euro? Se poate face o reconditionare a pieselor existente pe masina?

Multumesc frumos pentru timpul acordat!
__________________
2008 Fiat Linea Emotion 1.4 T-Jet 120 BHP
on1x1 is offline   Reply With Quote
Old 20-10-11, 20:03   #66
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Din marea amajoritate se poate face ambreaj mai bun, care tine mai bine.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 19:47   #67
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Salutare. Cat ma costa sa va trimit un disc de ambreiaj pe care sa imi puneti kevlar (discul este de 228mm) ?
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 23:46   #68
stefanutzzz

Stock
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 2
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Pentru un Volvo S40 , 1.6D, 110 CP STOCK si 130 Hp remap. Se poate face un upgrade la abreiaj ? Daca da, poti sa-mi spui un pret aproximativ ? Multumesc
stefanutzzz is offline   Reply With Quote
Old 15-01-12, 23:52   #69
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Depinde de la ambreaj la ambreaj, sunt unele care se paote face mai bune, altele trebue schimbate. Asa fara sa vad nici pret nici ca se paote nu pot spune.

In principu pretul e 200-300e pentru refurbish la ansamblu cu disc organic si 250-320 cu disc "ceramic" (pastile, sinter)
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 01:50   #70
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Poti sa exemplifici eventual cu imagini intarirea unei placi de ambreiaj?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 11:55   #71
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Poti sa exemplifici eventual cu imagini intarirea unei placi de ambreiaj?
Palca de ambreaj: sunt 2 variante, ori se poate folosi cel stock, ori nu ca si baza de plecare.
-Idea e ca sunt 2 felruri, unul cu arcuri prograsive si celalat cu 4-6 arucri la fel si la fel pretensionate. Cel cu prograsivse paote folosi numai cu "ferodo" clasic (organic) sau kevlar, ca si aspect nu o sa vazi diferenta.
-Cu pastile ceramice, sinter sau cum vreti numai ambreajele cu arucri pretensionate sunt ok, asta se masoara ca sa nu se plafoneze la plecare, pretensia lor si la nevoie se schimba la unele bune sau mai tari.

Ce nui ok sa faci disc fara arc pe o laca de presiune clasica, o sa arat poze cand o astfel de placa normala omoare la frana de motor placa de presiune si cu ea taie jumate din clopotul cutiei de viteze.


Placa de presiune: aici sunt 2 felrui de placi de presiune, una cu auti ajustare si cel clasic. Astfel la prima grupa nu poti pune din cauza mechanicmului placa cu placi numai organic sau kevlar.
Ca si mod de prelucrare, depinde daca e ceva intalnit zilnic, atunci avem arucri mai tari, duble triple, de exemplu pentru mitsu evo, subaru si cel de M5 240mm care e ok la 90% din bmw-uri si nu numai. Astfel plecam din prima cu o pretensionare mai mare, cu pana in 100% mai mult (aici depinde cat suporta clietnul ca si pedala o sa fie mai tare, daca vrem pefala usoara trebue 2 discuri).
Daca nu avem arc "soare" atunci pretensia la arc o facem mai mare si cumculca, astfel la instalare apasa mai tare placa de ambreaj, aici unele pot aduce un plus de 20-30%, altele sunt din fabrica la limita. Evient asta nu avem de unde sa stim fara se desfacem placa de presiune.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 19:18   #72
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Cum masurati apasarea la placile de presiune?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 19:33   #73
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Avem un sensor de presiune care punem intre volanta si placa de presiune, e la grosimea cat o sa fie discul de ambreaj. E digital, calibrat, arata cu o precizie de 5kg, asta inseamna ca sub 1% marja de eroare.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 20:06   #74
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Si diferenta de cota intre grosimea discului si distanta dintre volanta si placa de presiune cat o faceti?
Pentru a asigura strangerea distanta intre placa de presiune si volanta trebuie sa fie mai mica decat grosimea discului.
Cat faceti aceasta strangere?
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-01-12, 22:31   #75
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Modificare ambreiaj stock?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Si diferenta de cota intre grosimea discului si distanta dintre volanta si placa de presiune cat o faceti?
Pentru a asigura strangerea distanta intre placa de presiune si volanta trebuie sa fie mai mica decat grosimea discului.
Cat faceti aceasta strangere?
Pai la cele organice inainte sa fie asamblate se paote masura grosimea de tabla si cel de ferodo, restul e matematica. La cele cu placi masori cand e gata.

Dar e diferit la fiecare placa de presiune asta, adica sa fie cu 4-5 mm iniante sa fie deschis, asta se face cu masurari si pincercari pana ce esti acolo unde e optim.
Hexer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -