ok, ar fi bine, ca vad ca e singura idee care ne ramane dupa ce am urmarit topicul:
- o femeie are nevoie de un alt tip masina decat un barbat, diferit in general.
- ok, ce fel de diferente?
- pai... nu stiu, dar roz...
Cateva diferente(totul e discutabil):
-incepand cu marimea, sincer pentru femei(si nu numai) sunt bune masinile mici pentru ca nu stiu sa aprecieze limitele masinii.
-capacitatea cilindrica: cat mai mica, sa consume putin, ca nu se duc la curse.
-capacitatea portbagajului: cat se poate de mare (cand nu-ti ajunge portbagajul emigrezi catre bancheta)
-roti: jante tabla, ca oricum le zgarie de toate bordurile sau le indoaie, FARA CAPACE ca nu stiu sa le verifice din cand in cand si risti sa-ti iei unul in parbriz in mers din cauza uneia, cauciucuri cat mai inalte
-oglinda in parasolarul soferului
-cat mai multe buzunarase prin bord, pe spatare, etc...eventual si cotiera (dar le incomodeaza la frana de mana).
-cutie de viteze: preferabil automata, sa nu le mai moara motoru` la semafor
-carburant: diesel, sa suporte subturatia (in caz ca e manuala cutia)
-servodirectie, servofrana, airbag
-culoare: dupa gust
E vorba despre femeia obisnuita, cu servici, familie etc. Cazurile particulare se exclud. De asemenea, nu este o regula generala, ci strict parerea mea!
Cateva diferente(totul e discutabil):
-incepand cu marimea, sincer pentru femei(si nu numai) sunt bune masinile mici pentru ca nu stiu sa aprecieze limitele masinii.
-capacitatea cilindrica: cat mai mica, sa consume putin, ca nu se duc la curse.
-capacitatea portbagajului: cat se poate de mare (cand nu-ti ajunge portbagajul emigrezi catre bancheta)
-roti: jante tabla, ca oricum le zgarie de toate bordurile sau le indoaie, FARA CAPACE ca nu stiu sa le verifice din cand in cand si risti sa-ti iei unul in parbriz in mers din cauza uneia, cauciucuri cat mai inalte
-oglinda in parasolarul soferului
-cat mai multe buzunarase prin bord, pe spatare, etc...eventual si cotiera (dar le incomodeaza la frana de mana).
-cutie de viteze: preferabil automata, sa nu le mai moara motoru` la semafor
-carburant: diesel, sa suporte subturatia (in caz ca e manuala cutia)
-servodirectie, servofrana, airbag
-culoare: dupa gust
E vorba despre femeia obisnuita, cu servici, familie etc. Cazurile particulare se exclud. De asemenea, nu este o regula generala, ci strict parerea mea!
f adevarat! in mare parte sunt de acord cu tine! uite ca sa-ti dau un exemplu fosta mea prietena avea un c1, dar avea capace la roti (erau ele franjuri dar erau la locul lor), cutie manuala si motorisca de un litru pe benzina.
in fine, lasand la o parte faza cu capacele pot spune ca eram mandru sa am o soferita in stanga careia nu i se opreste motorul la semafoare, care schimba cand trebuie si cand nu trebuie , dar una peste alta era ok.
ps: c1 sau 107 sau aigo mi se par cele mai potrivite, atat pentru femei cat si pentru barbati in jungla bucuresteana.
Member of: [Moderators] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [FOTO] [PEUGEOT]
Re: Masini de gagici
Cel mai bine le mere cu Ferrari 360 Modena Spider zic eu! Zic din proprie experienta, cand vezi o blonda de 20 de ani la volanul unui 360 Modena Spider negru integral (jante, geamuri...) chiar iti dei sama ca numai fetelor le merge bine cu masina aia...
Pentru cele care n-au bani de Ferrari, un Ssang Yong Rexton sau Audi A3 Cabrio l-ar sta bine! Mai ieftin decat atat nu le sta bine =))
Adaugare (by Bitzu) : masina trebuie sa aiba un sistem care sa ii aprinda farurile automat (cand pune contactul). Si sustin ideea
ai uitat stergatoarele automate, combinate cu farurile care se aprind automat, sunt magice pentru unele femei,
Mai e ceva, daca s-ar putea regenera lichidul de parbriz ar fi ok.