Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Alte discutii Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 27-11-13, 15:03   #1
alyeg3
Honda Driver

Stage 3
 
alyeg3's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 79
Member of:
[Honda]
Default b16a2 sau d16z6?

deci sa incepem cu inceputu!de un an sunt pesosoru unui eg3 1,3 75 de cai(d13b2).in mare parte de cand am luat-o am avut numai probeme,masina in sine era o problema....rugina ca la toate,bucsaraie neshimbata de cand a fost masina scoasa din fabrica bielete duse pivot sarit in mers pe la 30 la ora.....un an plin de istorii.
usor usor am reusit sa o aduc la performantele unui eg nou si sa arate ca atare.
prin ianuarie o sa plec iar din tara si sper sa ma intorc inapoi cu unu din aceste doua motoare si tot ce mai trebuie ca sa imi termin visu.
acum vreau de la cei ce au si stiu ce ce se mananca sfaturi pt cel mai bun si rezistent din cele doua.
care duce mai mult care poate fi modificat mai usor si nu cere chiar stiinta curata.pt ca mai devreme sau mai tarziu o sa vreau mai mult gen turbo si alte nebunii.
deci la final masina nu va fi pentru liniute si alte nebunii,doar pentru placerea mea si pentru a iesi din banalul de zi cu zi din trafic.
am ocazia sa iau si un k20 de pe un ep3 type r dar este mult de munca si nu cred ca la final va mai fi o masina cu care sa mergi zi de zi cu garda la sol joasa lipsa scutului si cum trebuie sa fac singur tot ma rezum doar la aceste doua motoare b16a2 sau d16z6.astept pareri si argumente consum durabilitate intretinere probleme....
alyeg3 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 17:30   #2
TeDdY-EJ6

Stage 3
 
TeDdY-EJ6's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 116
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

B16 aspirat - D16 turbo.
TeDdY-EJ6 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 19:45   #3
alyeg3
Honda Driver

Stage 3
 
alyeg3's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 79
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Quote:
Originally Posted by TeDdY-EJ6 View Post
B16 aspirat - D16 turbo.
pai bun...aspirat si turbo....da imi imaginez ca mai sunt si alte criterii...ca noi nu am sanse sa le gasesc dar presupun ca am mai multe sanse sa gasesc un d16 stoc in toane bune decat un b16 talpuit pana la limita...
alyeg3 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 21:45   #4
TeDdY-EJ6

Stage 3
 
TeDdY-EJ6's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 116
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Depinde şi ce bani vrei să cheltuieşti... Aici un swap B16 e undeva la 1000-1500euro în stare bună şi un D16 5-600euro. Tu în ce ţară pleci ?
__________________
Honda Civic EG3
TeDdY-EJ6 is offline   Reply With Quote
Old 28-11-13, 08:05   #5
alyeg3
Honda Driver

Stage 3
 
alyeg3's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 79
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Quote:
Originally Posted by TeDdY-EJ6 View Post
Depinde şi ce bani vrei să cheltuieşti... Aici un swap B16 e undeva la 1000-1500euro în stare bună şi un D16 5-600euro. Tu în ce ţară pleci ?
in anglia....ma gandeam sa plec cu honda acolo si tot ce iau sa pun direct pe ea....da nush ce gasesc acolo si dupa ei eu am volanu pe partea gresita)))intai sa ajung acolo ca dupa aia
alyeg3 is offline   Reply With Quote
Old 28-11-13, 20:25   #6
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Quote:
Originally Posted by alyeg3 View Post
in anglia....ma gandeam sa plec cu honda acolo si tot ce iau sa pun direct pe ea....da nush ce gasesc acolo si dupa ei eu am volanu pe partea gresita)))intai sa ajung acolo ca dupa aia
ai sa vezi ce preturi sunt acolo la honde vb de cele in stare buna la motor
markizu is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 02:37   #7
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Daca e anglia cauta B18C de pe DC2 de japonia ( majoritatea sunt modificate) sau un B16B de pe EK9.
Motoarele sunt in jur de 1000 , 1700 lire in functie de modificarile interne.
Acum 1 saptmana s-a dat un B18C modificat destul de mult intern de 230 hp si 163 nm aspirat la 2000 lire complet ( motorul , cutie S80 cu LSD refacuta cu chit complet de la Mfactory , galerie Jun etc.)
Un b16a2 este la 500 lire sau mai jos complet.
D16 ... hmmm .. 150 lire complet.

Deci ai de unde ...
__________________


“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 09:17   #8
alyeg3
Honda Driver

Stage 3
 
alyeg3's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 79
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Quote:
Originally Posted by Vali_lj View Post
Daca e anglia cauta B18C de pe DC2 de japonia ( majoritatea sunt modificate) sau un B16B de pe EK9.
Motoarele sunt in jur de 1000 , 1700 lire in functie de modificarile interne.
Acum 1 saptmana s-a dat un B18C modificat destul de mult intern de 230 hp si 163 nm aspirat la 2000 lire complet ( motorul , cutie S80 cu LSD refacuta cu chit complet de la Mfactory , galerie Jun etc.)
Un b16a2 este la 500 lire sau mai jos complet.
D16 ... hmmm .. 150 lire complet.

Deci ai de unde ...
in cazu de fata nu se pune problema de bani.....scopu meu este sa am motoru in posesie cand ajung acasa...problema mea este sa pot sa pun motoru singur...in garaj sau in fata curtii...in service nu mai las masina nici daca vine apocalipsa.deci vreau solutia optima!
am doar tineretea si determinarea de partea mea....experienta trebuie sa o castig!
alyeg3 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 10:07   #9
TeDdY-EJ6

Stage 3
 
TeDdY-EJ6's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 116
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

De ce nu cumperi un EG6 sau un EK4 complet şi vii cu el când vii acasă ? După părerea mea ieşi mai bine...
TeDdY-EJ6 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 10:22   #10
alyeg3
Honda Driver

Stage 3
 
alyeg3's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 79
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Quote:
Originally Posted by TeDdY-EJ6 View Post
De ce nu cumperi un EG6 sau un EK4 complet şi vii cu el când vii acasă ? După părerea mea ieşi mai bine...
m-am gandit si la varianta asta(eg6) da implica si riscuri.ca acolo totu poate sa fie bine si frumos si pe drum sa imi pice ceva si sa ajung sa platesc de 3 ori masina pana ajung in fata portii....
alyeg3 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 10:27   #11
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

dacă tot ai menționat, și ai posibilitatea, direct un mare K20.

dacă nu, subscriu la ce s-a zis mai devreme. b18c. e unul Turbo în București care merge la peste 300cp pe interne stock fără probleme.

dacă vrei neapărat pe 1.6, B16 orice ar fi. de preferat B16B. e cel mai fun motor de 1.6 produs vreodată.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 10:36   #12
alyeg3
Honda Driver

Stage 3
 
alyeg3's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 79
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
dacă tot ai menționat, și ai posibilitatea, direct un mare K20.

dacă nu, subscriu la ce s-a zis mai devreme. b18c. e unul Turbo în București care merge la peste 300cp pe interne stock fără probleme.

dacă vrei neapărat pe 1.6, B16 orice ar fi. de preferat B16B. e cel mai fun motor de 1.6 produs vreodată.
da este k20....iau ep3-ul si ajung cu el acasa..si dupa aia ma uit eu la el si el la mine si cam atat....de aia am spus sa iau un d sau b16 sau ai chiar b18 ca nu ma complic chiar asa si pt un prim swap facut singur poate chiar reusesc dupa vre-o 3 saptamani....da pt k20 se complica lucrurile ....
alyeg3 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 10:59   #13
alyeg3
Honda Driver

Stage 3
 
alyeg3's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 79
Member of:
[Honda]
Default Re: b16a2 sau d16z6?

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
dacă tot ai menționat, și ai posibilitatea, direct un mare K20.

dacă nu, subscriu la ce s-a zis mai devreme. b18c. e unul Turbo în București care merge la peste 300cp pe interne stock fără probleme.

dacă vrei neapărat pe 1.6, B16 orice ar fi. de preferat B16B. e cel mai fun motor de 1.6 produs vreodată.
si apoi...b18 turbo k20...clar nu mai este masina de zi cu zi.....si in prezent mai dau cu burta de pamant uneori si merg pe arcuri sport fata cu amortizoare stok plus distantier si 185/60/r14....
alyeg3 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -