23-11-12, 00:46
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of: [Honda]
|
Re: Seria F vs seria D, B !
Nu este vorba aici de romania , daca era asa cum spuneai tu tunerii in general se adaptau la cerere. Un exemplu poate fi B20 ( franky) , pe care l-am mentionat mai devreme. Doar ca 1-2 tuneri au vrut sa arate ca pot face dintr-un motor slab cotat un motor ce pune probleme asta denota doar pricepere si cunostintele personale in dezvoltarea lor ( adica pot face din rahat bici). iti pot da exemple de B16a2 dus in 250 cp aspirat nenumarate.
Gandeste-te ca F20C de pe S2000 este din ce in ce mai mult inlocuit cu K20 vezi (grecia , usa , italia etc). Oare care ar fi logica unui swap de acest gen. La ora actuala seriile K , B si D sunt cele mai folosite din motive bine stiute.
Ca o paranteza admir un swap de F20c + cutie DC5 pe Ej9 , facut de un tuner destul de cunoscut in italia. Ulterior omul masina o tine de zi cu zi iar proiectele lui includ numai K20.
__________________
“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda
|
|
|
23-11-12, 10:57
|
#17
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Honda]
|
Re: Seria F vs seria D, B !
Quote:
Originally Posted by Vali_lj
La ora actuala seriile K , B si D sunt cele mai folosite din motive bine stiute.
|
Fumegatoarele de serie D de pe Civic/Del Sol in varianta stock nu ajung la nici un nivel cu F20A. K-ul e stiut ca rege si B-urile iar sunt recunoscute dar cu D-urile deja se exagereaza.D si B s-au pus pe masini de clasa mica iar F si H pe masini mai grele . Defapt chiar sunt din alte clase motoarele ca si masinile. D si F se pot compara ca a doua optiune si B cu H ca top of the game.
Oricum daca le punem pe aceeasi caroserie intotdeauna motoarele cu cuplu mai mare cmc mai multi castiga detasat. Ca optiune de tuning merge fiecare cat ii permite buzunaru si priceperea.
K-urile si F20C sunt din alte categorii de generatie mai noua deci e alta treaba.
Last edited by !41!; 23-11-12 at 11:58.
|
|
|
23-11-12, 13:30
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
|
Re: Seria F vs seria D, B !
Quote:
Originally Posted by !41!
Fumegatoarele de serie D de pe Civic/Del Sol in varianta stock nu ajung la nici un nivel cu F20A. K-ul e stiut ca rege si B-urile iar sunt recunoscute dar cu D-urile deja se exagereaza.D si B s-au pus pe masini de clasa mica iar F si H pe masini mai grele . Defapt chiar sunt din alte clase motoarele ca si masinile. D si F se pot compara ca a doua optiune si B cu H ca top of the game.
Oricum daca le punem pe aceeasi caroserie intotdeauna motoarele cu cuplu mai mare cmc mai multi castiga detasat. Ca optiune de tuning merge fiecare cat ii permite buzunaru si priceperea.
K-urile si F20C sunt din alte categorii de generatie mai noua deci e alta treaba.
|
se completeaza si spiritul de turma ,F-u tine boost ,merge si pe all motor,un motor mult mai strasnic prin constructia lui,am desfacut si D si F si D-u pare ca un motor facut din plastic pe langa asta...da pentru consum si pentru cei care vor sa o accelereze cu toba scoasa e bun un D dar aici toti participanti la discutie cauta performanta asa ca capacitatea cilindrica ajuta foarte mult iara la F poti sa te joci foarte frumos cu internele si cu chiuloasele de F si H si interne de K ,posibil sunt niste swapuri pentru cei care au ceva experienta si nu vor doar un motor sa-l puna si atat...si ca sa inchei si nu vorbesc din povesti ce motor de 200 de cai cumperi cu 500 de euro?(bloc de F si chiuloasa de H)
__________________
Drop the mouse and pick up a wrench
|
|
|
25-11-12, 23:01
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Seria F vs seria D, B !
in urma acestor posturi nu mai costa 500€
|
|
|
26-11-12, 22:36
|
#20
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
Re: Seria F vs seria D, B !
) poate nu chiar 200 cai , dar peste 160 iar cuplu numai spunem cat de repede este accesibil la fel ca si puterea ... , la banii astia iti iei un D16Z/Y stoc.. U do the math si prefer sa nu vorbesc despre trenduri deoarece inainte sa faca cativa swap`ul F/K(motor-cutie) sau J sau alte nebunii , multi le priveau cam cum privesc multi topicu asta , mai nou toti au F/K si J`uri , DA esti adevarat trendu este cel spus de Vali , dar de ce sa fii in trend?
Last edited by quikvtec; 26-11-12 at 22:59.
|
|
|
27-11-12, 01:03
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Seria F vs seria D, B !
dupa cum poate bine stiti, sunt multi care o fac, putini care o fac bine si, mult mai putini care o fac bine si dau detalii ... de obicei 90% din ce se scrie pe forum este de genul plug&play iar cand te apuci sa o faci ajungi sa schimbi play-ul cu cry-ul.
conicidenta face sa am acces la o preparare turbo a unui F22A cu camasi Darton si chiulasa F18 non vtec, si va spun ca nu e chiar monkey level
...in ceea ce priveste mecanizarea si finisajul pieselor , F-ul este facut sa fie mult mai silentios, cu margine pentru dilatare care tinde spre 0, pe cand B-ul, K-ul ( nu vorbesc despre D pentru ca este un mini F ) sunt ca niste cai de rasa, pur sange, nascuti din motorsport pentru motorsport, mult galagiosi, cu mult mai multa marja de eroare ca sa zic asa, trebuie doar sa va uitati la mecanizarea OEM la type R
la F dupa drag mai putem pune ceva ? ....nu
hai sa vedem la B-uri D-uri : drag , track ,..de curand le-am vazut in gradina la taiat iarba
__________________
Last edited by Toyboy; 27-11-12 at 01:16.
|
|
|
27-11-12, 07:29
|
#22
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
Re: Seria F vs seria D, B !
nu vad de ce a`r fi mai dificil de tunarat fata de un K , B , D , acelasi principiu , aceeasi structura , e adevarat ca tolerantele e posibil sa fie mai mici , orice motor ca sa ii schimbi cilindrii trebe munca , inafara de DRAG e adevarat ca nu sunt multi ca il folosesc pt track , stiu pe cineva cu un ED@Fturbo de track , dar nu multi in rest... acolo greutatea conteaza
|
|
|
27-11-12, 08:32
|
#23
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
Re: Seria F vs seria D, B !
nu sunt multe motoare cu asa ceva...
|
|
|
27-11-12, 19:32
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
|
Re: Seria F vs seria D, B !
Quote:
Originally Posted by quikvtec
) poate nu chiar 200 cai , dar peste 160 iar cuplu numai spunem cat de repede este accesibil la fel ca si puterea ... , la banii astia iti iei un D16Z/Y stoc.. U do the math si prefer sa nu vorbesc despre trenduri deoarece inainte sa faca cativa swap`ul F/K(motor-cutie) sau J sau alte nebunii , multi le priveau cam cum privesc multi topicu asta , mai nou toti au F/K si J`uri , DA esti adevarat trendu este cel spus de Vali , dar de ce sa fii in trend?
|
poate chiar si mai mult tinand cont ca un h22 face o compresie de 10:1 iar un bloc de F de 2.0 cu chiuloasa de h22 ,cu pistoanele de h22 si bielele de 2.0 (tinand cont ca lungimea bielelelor de h22 este de 143 iar cele de f20 de 145)face peste 10,iar cu vibrochenu de h22 mult mai mult,combo-uri sunt multe...
Last edited by Manasel; 27-11-12 at 19:36.
|
|
|
27-11-12, 19:38
|
#25
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
Re: Seria F vs seria D, B !
mai dificil cu alezaju de 87 la h22 , automat pistoanele nu vin pe alezaj de 85mm iar F20 alezat pe 87 e cam la limita fiabilitatii
|
|
|
27-11-12, 19:43
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
|
Re: Seria F vs seria D, B !
mane nu mi-e de bloc cat mi-e de chiuloasa,blocu stii si tu la ce bani e..pe chiuloasa am dat mai mult
|
|
|
28-11-12, 02:06
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Seria F vs seria D, B !
hai ca usor usor va dati in fapt
|
|
|
28-11-12, 17:44
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
|
Re: Seria F vs seria D, B !
pana nu-i gata numai zic nimic! )
|
|
|
29-11-12, 20:51
|
#29
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: Seria F vs seria D, B !
Orice swap costa bani, cu cat mai multi cu atat mai multi cai. Multe clipuri sunt postate pe internet cu masini care fac sute de cai dar care dispar din peisaj foarte repede, oare de ce?
Uitati-va la colegul american care face un D turbo fara nici un upgrade intern, sa vedem cat il tine.
Am vazut multe proiecte si am invatat ca fiabilitatea este in raport cu suma investita.
__________________
|
|
|
29-11-12, 20:54
|
#30
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
Re: Seria F vs seria D, B !
corect , dar asta e cel mai fiabil dintre fiabile pt turbo de buget..
|
|
|
|
|