Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Alte discutii Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 23-11-12, 00:46   #16
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: Seria F vs seria D, B !

Nu este vorba aici de romania , daca era asa cum spuneai tu tunerii in general se adaptau la cerere. Un exemplu poate fi B20 ( franky) , pe care l-am mentionat mai devreme. Doar ca 1-2 tuneri au vrut sa arate ca pot face dintr-un motor slab cotat un motor ce pune probleme asta denota doar pricepere si cunostintele personale in dezvoltarea lor ( adica pot face din rahat bici). iti pot da exemple de B16a2 dus in 250 cp aspirat nenumarate.
Gandeste-te ca F20C de pe S2000 este din ce in ce mai mult inlocuit cu K20 vezi (grecia , usa , italia etc). Oare care ar fi logica unui swap de acest gen. La ora actuala seriile K , B si D sunt cele mai folosite din motive bine stiute.
Ca o paranteza admir un swap de F20c + cutie DC5 pe Ej9 , facut de un tuner destul de cunoscut in italia. Ulterior omul masina o tine de zi cu zi iar proiectele lui includ numai K20.
__________________


“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Old 23-11-12, 10:57   #17
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Seria F vs seria D, B !

Quote:
Originally Posted by Vali_lj View Post
La ora actuala seriile K , B si D sunt cele mai folosite din motive bine stiute.
Fumegatoarele de serie D de pe Civic/Del Sol in varianta stock nu ajung la nici un nivel cu F20A. K-ul e stiut ca rege si B-urile iar sunt recunoscute dar cu D-urile deja se exagereaza.D si B s-au pus pe masini de clasa mica iar F si H pe masini mai grele . Defapt chiar sunt din alte clase motoarele ca si masinile. D si F se pot compara ca a doua optiune si B cu H ca top of the game.
Oricum daca le punem pe aceeasi caroserie intotdeauna motoarele cu cuplu mai mare cmc mai multi castiga detasat. Ca optiune de tuning merge fiecare cat ii permite buzunaru si priceperea.
K-urile si F20C sunt din alte categorii de generatie mai noua deci e alta treaba.

Last edited by !41!; 23-11-12 at 11:58.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 23-11-12, 13:30   #18
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: Seria F vs seria D, B !

Quote:
Originally Posted by !41! View Post
Fumegatoarele de serie D de pe Civic/Del Sol in varianta stock nu ajung la nici un nivel cu F20A. K-ul e stiut ca rege si B-urile iar sunt recunoscute dar cu D-urile deja se exagereaza.D si B s-au pus pe masini de clasa mica iar F si H pe masini mai grele . Defapt chiar sunt din alte clase motoarele ca si masinile. D si F se pot compara ca a doua optiune si B cu H ca top of the game.
Oricum daca le punem pe aceeasi caroserie intotdeauna motoarele cu cuplu mai mare cmc mai multi castiga detasat. Ca optiune de tuning merge fiecare cat ii permite buzunaru si priceperea.
K-urile si F20C sunt din alte categorii de generatie mai noua deci e alta treaba.
se completeaza si spiritul de turma ,F-u tine boost ,merge si pe all motor,un motor mult mai strasnic prin constructia lui,am desfacut si D si F si D-u pare ca un motor facut din plastic pe langa asta...da pentru consum si pentru cei care vor sa o accelereze cu toba scoasa e bun un D dar aici toti participanti la discutie cauta performanta asa ca capacitatea cilindrica ajuta foarte mult iara la F poti sa te joci foarte frumos cu internele si cu chiuloasele de F si H si interne de K ,posibil sunt niste swapuri pentru cei care au ceva experienta si nu vor doar un motor sa-l puna si atat...si ca sa inchei si nu vorbesc din povesti ce motor de 200 de cai cumperi cu 500 de euro?(bloc de F si chiuloasa de H)
__________________
Drop the mouse and pick up a wrench
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 25-11-12, 23:01   #19
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Seria F vs seria D, B !

in urma acestor posturi nu mai costa 500€
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 26-11-12, 22:36   #20
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: Seria F vs seria D, B !

) poate nu chiar 200 cai , dar peste 160 iar cuplu numai spunem cat de repede este accesibil la fel ca si puterea ... , la banii astia iti iei un D16Z/Y stoc.. U do the math si prefer sa nu vorbesc despre trenduri deoarece inainte sa faca cativa swap`ul F/K(motor-cutie) sau J sau alte nebunii , multi le priveau cam cum privesc multi topicu asta , mai nou toti au F/K si J`uri , DA esti adevarat trendu este cel spus de Vali , dar de ce sa fii in trend?

Last edited by quikvtec; 26-11-12 at 22:59.
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 01:03   #21
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Seria F vs seria D, B !

dupa cum poate bine stiti, sunt multi care o fac, putini care o fac bine si, mult mai putini care o fac bine si dau detalii ... de obicei 90% din ce se scrie pe forum este de genul plug&play iar cand te apuci sa o faci ajungi sa schimbi play-ul cu cry-ul.
conicidenta face sa am acces la o preparare turbo a unui F22A cu camasi Darton si chiulasa F18 non vtec, si va spun ca nu e chiar monkey level
...in ceea ce priveste mecanizarea si finisajul pieselor , F-ul este facut sa fie mult mai silentios, cu margine pentru dilatare care tinde spre 0, pe cand B-ul, K-ul ( nu vorbesc despre D pentru ca este un mini F ) sunt ca niste cai de rasa, pur sange, nascuti din motorsport pentru motorsport, mult galagiosi, cu mult mai multa marja de eroare ca sa zic asa, trebuie doar sa va uitati la mecanizarea OEM la type R
la F dupa drag mai putem pune ceva ? ....nu
hai sa vedem la B-uri D-uri : drag , track ,..de curand le-am vazut in gradina la taiat iarba
__________________

Last edited by Toyboy; 27-11-12 at 01:16.
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 07:29   #22
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: Seria F vs seria D, B !

nu vad de ce a`r fi mai dificil de tunarat fata de un K , B , D , acelasi principiu , aceeasi structura , e adevarat ca tolerantele e posibil sa fie mai mici , orice motor ca sa ii schimbi cilindrii trebe munca , inafara de DRAG e adevarat ca nu sunt multi ca il folosesc pt track , stiu pe cineva cu un ED@Fturbo de track , dar nu multi in rest... acolo greutatea conteaza
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 08:32   #23
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: Seria F vs seria D, B !

nu sunt multe motoare cu asa ceva...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0303.JPG
Views:	58
Size:	487.4 KB
ID:	2623072  
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 19:32   #24
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: Seria F vs seria D, B !

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
) poate nu chiar 200 cai , dar peste 160 iar cuplu numai spunem cat de repede este accesibil la fel ca si puterea ... , la banii astia iti iei un D16Z/Y stoc.. U do the math si prefer sa nu vorbesc despre trenduri deoarece inainte sa faca cativa swap`ul F/K(motor-cutie) sau J sau alte nebunii , multi le priveau cam cum privesc multi topicu asta , mai nou toti au F/K si J`uri , DA esti adevarat trendu este cel spus de Vali , dar de ce sa fii in trend?
poate chiar si mai mult tinand cont ca un h22 face o compresie de 10:1 iar un bloc de F de 2.0 cu chiuloasa de h22 ,cu pistoanele de h22 si bielele de 2.0 (tinand cont ca lungimea bielelelor de h22 este de 143 iar cele de f20 de 145)face peste 10,iar cu vibrochenu de h22 mult mai mult,combo-uri sunt multe...

Last edited by Manasel; 27-11-12 at 19:36.
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 19:38   #25
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: Seria F vs seria D, B !

mai dificil cu alezaju de 87 la h22 , automat pistoanele nu vin pe alezaj de 85mm iar F20 alezat pe 87 e cam la limita fiabilitatii
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 19:43   #26
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: Seria F vs seria D, B !

mane nu mi-e de bloc cat mi-e de chiuloasa,blocu stii si tu la ce bani e..pe chiuloasa am dat mai mult
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 28-11-12, 02:06   #27
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Seria F vs seria D, B !

hai ca usor usor va dati in fapt
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 28-11-12, 17:44   #28
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: Seria F vs seria D, B !

pana nu-i gata numai zic nimic!)
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 29-11-12, 20:51   #29
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Seria F vs seria D, B !

Orice swap costa bani, cu cat mai multi cu atat mai multi cai. Multe clipuri sunt postate pe internet cu masini care fac sute de cai dar care dispar din peisaj foarte repede, oare de ce?

Uitati-va la colegul american care face un D turbo fara nici un upgrade intern, sa vedem cat il tine.

Am vazut multe proiecte si am invatat ca fiabilitatea este in raport cu suma investita.
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 29-11-12, 20:54   #30
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: Seria F vs seria D, B !

corect , dar asta e cel mai fiabil dintre fiabile pt turbo de buget..
quikvtec is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -