Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Zona tehnica Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 27-04-08, 04:28   #1
geaglesmerles

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
Default Discutii motor TURBO pe Honda

amestecul carburant este format din 15 parti de aer si una de benzina...turbina va fi actionata de depresiunea din admisie, aer va avea garla.. dar cu benzina ce faci? ar trebui rescris softul... sa iti modifice timpul la injectie, sa schimbi injectoarele si pompa de benzina....apoi apare problema cu ungerea...de unde se leaga? daca nu are ungere se gripeaza iar paletii ii aspira in motor si crapa, iar daca scade presiunea de ungere in motor acelasi lucru....daca a montat cineva sunt curios
geaglesmerles is offline   Reply With Quote
Old 28-04-08, 22:50   #2
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

normal ca trebuie rescris softul.
pana la o anumita presiune merg si injectoarele stoc, kitul vine sau se paote cumapra separat regulator de presiune pentru benzina...
pomapa de ulei face fata...eu zic sa mai cititi, nu a spus nimeni ca e usor, dar s-au facut conversii turbo si o sa se mai faca...nu e job pentru cateva ore, dar rezultatele sunt pe masura.


va rog nu mai postati aiurea, cine stie despre ce este vorba nu are nevoie de lamuriri asupra functioanrii motoarelor turbo.

nu e un job pentru amatori !
__________________
Sablare si PowderCoating - reconditionari jante, etrieri, etc
Da-ne un like pe Facebook
https://srzpowdercoating.ro
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms
elspa is offline   Reply With Quote
Old 29-04-08, 03:16   #3
geaglesmerles

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

nu am spus ca este imposibil...voiam in schimb sa aud pareri ale unora care au p masina si stiu ce ste acolo..nu pers care au cumparat masina de-a gata si nici nu stiu de unde se deschide capota... in intentzia de a citi intrebasem alea.... dar vad ca u nu stii nici macar cat mine(un regulator de presiune nu creste presiunea pompei..aveai dreptate mai citeste)... sa lasam p altzii sa n lamureasca poop
geaglesmerles is offline   Reply With Quote
Old 29-04-08, 06:23   #4
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

poop ? u ?

deduc din limbajul pur mircaresc varsta ta, nu ca ar fi vreo problema cu asta, dar fac motoare turbo de 8 ani de zile, probabil ca incepeai liceul in cel mai bun caz pe vremea aia .

ai sa razi, dar regulatorul de presiune chiar asta face...ce nu intelegi e ca nu trebuie mult mai multa benzina (acuma daca ii punem turbo sa consume 20% ??????), doar o presiune mai mare a ei...care se obtine reguland .

oricum iti respect opiniile, dar nu le mai exprima aici.
Asta e un thread de vanzare a unui produs, vrei sa fii minitehnicus, deschide un thread despre ce inseamna turbo si teoretizeaza acolo please, vei gasi destui cu care sa te incontrezi.

Raspund cu placere celor intersati de produs, eventual cu idei de montaj, anexe, unde se poate face, etc...
elspa is offline   Reply With Quote
Old 29-04-08, 06:44   #5
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

Quote:
Originally Posted by geaglesmerles View Post
amestecul carburant este format din 15 parti de aer si una de benzina...turbina va fi actionata de depresiunea din admisie, aer va avea garla.. dar cu benzina ce faci? ar trebui rescris softul... sa iti modifice timpul la injectie, sa schimbi injectoarele si pompa de benzina....apoi apare problema cu ungerea...de unde se leaga? daca nu are ungere se gripeaza iar paletii ii aspira in motor si crapa, iar daca scade presiunea de ungere in motor acelasi lucru....daca a montat cineva sunt curios
............va fi actionata de presiunea din evacuare....................
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 01-05-08, 06:19   #6
bitza_zmz

Stage 5
 
bitza_zmz's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,383
Member of:
[Honda]
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

elspa ai dedus bine(este un copil) si din lauda ta ce se intelege "fac motoare turbo de 8 ani" de mecanica itzi spun eu ca are habar nu degeaba este de ceva timp plecat in Danemarca ca mecanic doar ca nu prea a fost de acord cu ideea de a pune turbo pe motoare aspirate si nu a vazut nici un fapt concret doar esecuri.Ai pus tu cu manutza ta turbo pe un motor aspirat si daca da pe ce motor ai pus da un exemplu si ce performante a avut masina,cati cai a luat masina in plus adica s-a meritat daca poti pune si niste poze nu de alta dar prin primele posturi parca nu stiai tu prea multe acum brusc ai 8 ani in spate de turbo.Mai aduci montezi tu am un D16A1 poti sa pui?
__________________
Id de mes: Draganstefanzen
Nr de tel: 0727 545 706
0767 350 914
bitza_zmz is offline   Reply With Quote
Old 01-05-08, 21:31   #7
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

dar, pot sa pun, nu ma ocup eu personal, problema e softul pentru care probabil iti va trebui unichip sau macar un piggybag
elspa is offline   Reply With Quote
Old 01-05-08, 21:39   #8
bitza_zmz

Stage 5
 
bitza_zmz's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,383
Member of:
[Honda]
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

pai a pus cineva un kit din asta turbo pe vreun mot d16 daca da persoana respectiva cum a rezolvat cu softul???Pe ce honda a pus mai exact kit-ul asta?Cat la dus manopera inafara de kit?
bitza_zmz is offline   Reply With Quote
Old 02-05-08, 01:32   #9
geaglesmerles

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

prietene intentionam sa te las sa itzi vinzi produsul sa nu mai disutam despre detalii ca sunt de parere ca nu le cunosti...discutai despre varsta..am 24 de ani dar nu cred ca are asta vre-o importantza...lucrez ca mecanic de 6 ani si ceva si nu in garaje, ci in reprezentantze iar ce itzi spuneam despre cip, injectoare si pompa de benzina cu debit marit si evacuare spuneam din experientza... se schimba de exemplu pe subaru sti sa il duci de la 265cp cat are stok la 300. in cazul in care pt turbina care o ai tu de vanzare nu trebuiesc shimbate astea...inseamna ca japonezul este prost sau ca turbina ta va da motorului prea putini cai.. si atunci munca este in zadar... iar cu regulatorul ala de presiune...imi este greu sa te lamuresc dar masina are deja unul stok... este montat p rampa de injectoare.stabilizeaza o presiune in rampa si surplusul il da pe retur...mai mult decat are pompa debit nu o poti comvinge sa bage.. decat schimband-o
geaglesmerles is offline   Reply With Quote
Old 02-05-08, 01:38   #10
geaglesmerles

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

nemilosu afla de la mine, turbina este rotita in permanantza de gazele din evacuare, dar la o anumita turatie a motorului este actionata de depresiunea care se produce in admisie..adia atunci baga aer in admisie ....depinde acum de masian si de motor..dar in mare asta este principiul... daca scoti acel vacum de la turbo....gata...
geaglesmerles is offline   Reply With Quote
Old 02-05-08, 17:02   #11
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

in general la honda , al meu in special , nu trebuiesc puse injectoare marite.
totul vine bolt on pe motorul meu singuru lucru care trebuie facut fiind softul si eventual schimbat ambreajul care nu cred ca e facut sa suporte plusul de 70 de cai si cuplul ,asta din spusele multor altora din state care au facut acest lucru.
cu interne stock mi-a fost sugerat sa nu depasesc mult peste 200 de cai folosind turbina t3/t4 la o presiune de 0.5 bar
motorul aspirat are la baza 125-130.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 02-05-08, 18:33   #12
bitza_zmz

Stage 5
 
bitza_zmz's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,383
Member of:
[Honda]
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

shadowro poate ne spui si noua mai exact despre ce honda este vorba si ce motor(poate si niste poze tre sa ai asa ceva nu)?In orice ce caz japonezu ala prost cuim este el a scos 130 de CP dintrun motor si tu doar cu un turbo vai si presiune 0.5 asta este din ciclu mi-am pus tobe si filtru sport hopa inca 50 de cai,eu pe unde am fost si se chinuiau oameni sa mai scota niste cai din motore se vorbea de cate 3-4 cai de colo 5cai de colo si tu brus hopa pui un kit turbo cu 0.5 si ai 70 decp in plus)))))) auzi tzia fost sugerat sa nu depasesti 200 de cp iauzi adica tu din turbo ala te duci lejer pe la 250 de cp))

Last edited by bitza_zmz; 02-05-08 at 18:37.
bitza_zmz is offline   Reply With Quote
Old 02-05-08, 18:52   #13
bitza_zmz

Stage 5
 
bitza_zmz's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,383
Member of:
[Honda]
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

Uite mai citeste pe aici https://forum.4tuning.ro/15-sisteme-turbo-nos/67706-sfat-pt-turbo-bmw-525-a.html este acolo un baiat cu un 2500 24 valve stock192cp si a zis ca o sa scoata cu un turbo bun si schimbat cam tot ce se poate maxim maxim 350cp
bitza_zmz is offline   Reply With Quote
Old 02-05-08, 18:56   #14
geaglesmerles

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

ai testat masina pe dino si ai vazut ca a ajuns la 200cp? sau dupa ureche asa ai numarat poneii...daca un turbo ti-a dat tzie 70cp, inseamna ca mai pui un traseu de tobe si un filtru aer sport si te-ai pisat pe subaru stok la 265cp... avand in vedere diferentza de greutate=))hahhahaha
geaglesmerles is offline   Reply With Quote
Old 03-05-08, 02:32   #15
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: turbo pentru honda (CIVIC CRX D16 TD04 D15 1988-2000)

Imi place ca au mai aparut pe sectiune niste oameni competenti in ale mecanicii si ca se aduna mai multe informatii.
Dar ce nu imi place e ca incep sa fie sarcastici si atot cunoscatori. Aveti grija ca nu toata lumea care are o honda pe aici sunt chiar asa habarnisti cum credeti.
Si ca sa va dau si un exemplu am sa fac rost de copiile de la dyno a unei honda turbo sa vedeti ca se pot obtine 70cp din turbo, evacuare, intake, cams si soft.
Imi pare rau sa va spun dar de cand ati aparut in sectiunea asta vb numai in contradictoriu, daca aveti ceva concret voi de ce nu postati aici sa vedem si noi. Daca mie imi face impresia ca voi vb numai din auzite? Hmmm, ma gandeam si eu asa.
Asa ca mai baieti lasati gura deoparte si sa vedem niste fapte, indrumari si alte alea, nu numai negativisme din partea voastra.
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -