Eu zi ca e destul de nasol cu ....stergi seria si gata ,pentru ca pe domnii de la rar nu ii intereseaza de codul motor ....ex b16,b18,d16,......smd, nu o ai asta e ,insa daca va uitati la placuta aia pe langa codul motor in partea de jos ,se afla o serie din mai multe cifre si se pare ca aia e trecuta in certif de inmaticulare chiar in codul ala de bare...sper ca nu am spus o prostie...asta am auzito la o discutie asistata .
Cat despre idea cu schimbatul seriilor e cam dubios sa faci asta,cu un eg3 ,crezi ca daca pui un b16 ,b18...aia din rar nu au mai vazut cum arata un 1,3 1,5 ....sohc si nu isi da seama nimeni.
RADU ...la banii aia si eu as dori un b18,da sa fie complect ...inclusiv ecu ,instalatia si ambreaj ,ca asa am gasit si eu b18 c ,gsr la 500E,insa doar motorul si atunci nu e njcj o combinatie.