Quote:
Originally Posted by sakerut
Legat de instaltia electrica si contactu si scurturile care la avut masina , le am rezolvat eu cat a stat masina la mine 2 sapt , in legatura cu segmentarea nj mi am batut capu ca intentionam sa schimb motoru dar tb sa plec din tara si adta e motivu pt care am vanduto, bafta cu ea si iti recomand un ulei mai gros la cati km are motoru si uzura lui
|
Cu uleiul vad ca e bine acum, consuma putin(aprox. 100-200gr./ 1000km), cred ca si uleiul asta care l-am pus e mult mai bun fata de cea avut inainte. Ulei mai gros inca nu deoarece este sezonul rece si nu e bine.
Mai am o problema pe care nu o pot depista, nu imi functioneza socul la rece si imi da batai de cap la pornire. A functionat, aveam impresia ca e prea turat si am scos mufa la senzorul de apa de sub delcou in timp ce motorul mergea. A scazut turatia la normal si mergea bine, apoi am schimbat senzorul cu pricina si nu mai functioneaza socul. (nici cu cel vechi si nici cu cel nou).
La rezervorul de vaccum de langa filtrul de benzina este montat doar un singur furtunas iar restul sunt in aer si nu stiu unde se pun restul.
O vreme o sa fiu chinul vostru deoarece nu stiu multe despre japoneze si intrebari ar fi multe.
Poate cineva sa imi spuna de pe ce tip de motor a fost montata injectia?
Un program de diagnoza si o interfata vreau sa achizitionez si am nevoie de un sfat.
Imi cer scuze de multele intrebari si multumesc inca o data de sfaturi.