Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ALFA ROMEO > Alte discutii Alfa Romeo

Reply
 
Thread Tools
Old 15-01-09, 10:34   #61
rhadu80

Stock
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

...ok..au am alfa 156 din 97,deci prima editie...am luat-o de noua din italia in 2000,am ajuns la 156000 fara probleme gen cabluri arse,ruperi directie sau motors in aer....normal ca la orice masina ii schimbi consumabilele....ulei,placute,filtre,discuri din cand in cand o bascula...dar la care masina nu le schimbi???pentru mine...alfa e masina cu suflet!!!!!
rhadu80 is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 23:20   #62
kosfunny

Stage 3
 
kosfunny's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 124
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

As dori sa-mi iau o Alfa 155 din 97 , 1.7 benzina.
Ce parere aveti de ea? E considerat un model fiabil?
kosfunny is offline   Reply With Quote
Old 12-03-09, 00:35   #63
Nel'

Stage 5
 
Nel''s Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 509
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

salut!! am si eu o intrebare, ce inseamna selespeed la alfa 156? e o cutie automata ca la oricare alta? de ce are acele comenzi pe volan? are tot 2 pedale? acum sunt "habarnist" dar sper sa devin "alfist"
__________________
Nel' is offline   Reply With Quote
Old 17-03-09, 14:18   #64
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

Ai primit răspunsul aici: https://forum.4tuning.ro/showthread.p...77#post2140177
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-09-09, 17:56   #65
bisso_01

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

salut.
speriat de pesimismul mecanicilor pe care i-am intrebat daca e bine sa-mi iau o alfa 156 din 2001, m-am gandit totusi sa intreb si cunoscatori.
masina are aripa dreapta sifonata, usa cica a plecat din balamale dar se inchide si nu intra apa desi ramane vreo 2 mm afara.
motorul este 2.0 t-spark 16v, omul zice ca i-a schimbat curelele, supapele, pistoanele etc, ca vroia sa-i mai puna nu stiu ce s-o aduca la 230 de cai.
are si instalatie de gaz montata in italia(mi-a aratat factura si garantia), cica de-aia smechera cu centralina pentru injectie (etc nu ma pricep).
deschid capota, joja rupta, merge scoasa cu spitu, capacul de protectie al ventilatorului care vine pe radiator botit, astea cica de cand a dat motorul jos.
am facut un test drive, demaraj impresionant, motor fara zgomote ciudate, i-am dat putin lung in a 3-ia si desi masina tragea cursiv se auzea un intrerupt in `vroom`-ul acela, intreb pe om - zice poi asa face ca e sport, daca era ceva trebuia sa dea nas.
ce m-a mai pus pe ganduri e faptul ca daca tot a vrut sa-i mareasca puterea de ce i-a pus supape si pistoane normale, fie ele si noi, cu alea vechi nu putea sa-l tuneze?
am mai observat in partea stanga a motorului, unde este capacul de plastic al curelelor de distributie sau ce-or fi, ca intre capacul de plastic si motor este ulei, intrebat omu, raspuns ca asa curge cand pui chiuloasa la loc, a curs atunci si n-o sa mai curga.:rolleyes.
masina face putini bani, ideea e ca o iau dar nu mai vreau sa bag, si vreau sa o folosesc numai pentru deplasari lungi.
aaa si ce ma mai intereseaza : bancheta spate e rabatabila?
va multumesc si raman dator
bisso_01 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-12, 15:16   #66
Diesell

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 1
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

Salut mi-am cumparat si eu in sfarsit prima mea alfa romeo proprietate, prima am condus-o in italia era un 156 1.8 benzina, si in momentul acela m-am indragostit arata demential se comporta extraordinar parca era o fiara :> aveam o senzatie cum nu avusem pana atunci cu vreo masina, gen vw, bmw, audi samd... nu spun ca sunt rele masinile nemtzesti sunt super, dar alfa parca e altceva, parca e de pe alta planeta, avea o problema la debimetru cand statea la ralanti facea figuri dar in rest nu avea nimic era super, eu am dat un vw vento la skimb pe o alfa gtv si am mai luat ceva diferenta, vento era tdi impecabil toate consumabilele noi, bucse jante telescoape etc. dar alfa ce o am acum am filat-o de ceva timp la un prieten ce vinde masini, in final am prins-o si am luat-o imi sta un bec de la injectoare aprins in bord, si porneste f greu dimineata, ma rog la prima pornire, si se aude un tacanit la motor, a si cand calc frana nu se aprind stopurile, dar nu ma sperie masina merge perfect dupa ce ma chinui sa o pornesc si o tin vreo 5 minute sa se incalzeasca, am sunat un prieten in italia care se ocupa cu masini si am cerut niste sfaturi, tin sa va spun ca nu sunt mecanic auto, sunt electrician , intr-o zi am scos injectoarele de pe motor, le-am curatat, am facut un cablu la un traf de 9 v sa le actionez, leam tinut un timp in alcool de 90 de grade, si cu carbcleaner le-am curatat incetisor erau foarte murdare dar am reusit sa le curat ca noi aproape, le-am montat inapoi am schimbat niste tuburi de alimentare care pareau deteriorate, m-am apucat sa schimb bujiile dar nu am reusit sa scot decat 2 din 6 ghinion, v-a trebui sa merg la mecanic sa le scoata pe celelalte ca am rupt cheia de bujii , am scos debimetrul, l-am curatat, am scos tuburile de aer si le-am curatat, deci am curatat destul de multe, si mai am destul de lucru dar nu circul cu ea decat cate putin o data pe sapt, sa ma simt si eu si ea bine, trebuie sa ii schimb uleiul si distributia pt. linistea mea, acum trebuie sa ma ocup si de kilometraj ca nu indica nimic, dar in timp o fac ca nou nouta, pt ca e o masina foarte frumoasa si merita respect, pt ca nu vezi oriunde asa ceva mai ales pe la noi, si cand vine cate un baietel cu bmw, sau mai rau golf 3 modificat care huruie de pica tabla si da maxim muzica si da din cap uitandu-se la mine eu zambesc linistit ca stiu ca daca bag a 2-a uit de el si il las cu sekele totusi e 2.0 v6 turbo... interior piele crem mocheta la fel, masina un verde deschis, e ceva de vis, si merita toata atentia mea, si eu zic ca daca iti place cu adevarat o masina trebuie sa o obti si sa te porti bine cu ea, daca eu ma descurc sa imi repar singur masina cred ca si altii ar putea, pe net gasesti detalii, dar la unele parti care tin de siguranta nu ma bag ca mi-e frica recunosc, sfatul meu este sa cauti un mecanic bun, si daca iti convine sa ramai cu el, astfel la orice ora cand ai probleme ai pe cine sa te bazezi dar depinde si de noroc cred eu, cand prinzi o masina ghinionista, ai mereu ghinion cu ea, si ce e mai rau da semne din prima, baterie, alimentare, aprindere samd... a da becul de la injectoare tot nu s-a stins, trebuie dusa la diagnoza si resetata eroarea, in cazul in care are cineva probleme de genul sa stie unele becuri se sting doar la diagnoza in rest ce sa zic, eu nu asi da alfa mea pe alta masina niciodata ca nu prea mai sunt masini de genul sunt f mutumit de ea, si eu zic ca daca ai bunavointa si iti place poti sa iti bagi mana pe ici colo sa mai remediezi cateceva din cand in cand nu sa te uiti la ea plangand poate poate coboara vre-un ingerash si face vre-o minune... dar intodeauna cauta sfaturi in caz ca nu esti sigur de cateceva , a si masina merge mai bine acum porneste mai repede dar se simt bujiile ca nu isi fac treaba, sunt prea stranse si trebuie mecanic, inca putin si va fi in stare exceptionala poate o sa postez pe viitor un filmulet cu ea
va salut si va urez mult succes
Diesell is offline   Reply With Quote
Old 07-03-13, 00:55   #67
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

Nu a mai scris nimeni nimic de ceva vreme pe aici. De ceva vreme ma incearca microbul alfa si anume GT, motorul de 2 JTS. Ce puteti sa imi spuneti depre motorul asta, cutie si directie\suspensie. Care ar fii defectele lor sa stiu dupa ce sa caut la cumpararea masinii. Cum se prezinta plasticele din interior, electronica?
__________________
The one and only Nova low rider
anndi is offline   Reply With Quote
Old 24-03-13, 12:49   #68
b28kft

Stage 3
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 115
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

Miturile despre masinile italiene...
Am si Fiat, si Alfa Romeo.
Fiat-urile cica ruginesc si le crapa motoarele. Zau?? De cand? Fiat Punto 2B sin 2003, 1.2 44kw, nici o picatura de ulei, nici un punc de rugina, merge brici, n-am schimbat decat consumabilele.
Pentru cei care nu stiu, cand Fiat fabrica automobile, BMW fabrica motoare de avion, iar Audi nici nu exista.

Alfa Romeo 145 din 1997, 1.4 TS 76kw. Are toate piesele originale, cu exceptia consumabilelor, fireste, si sunt extrem de dezamagit de ea, deoarece mi-au picat debitmetrul si senzorul de arbore cu came, senzori care le-a schimbat un cunoscut de-al meu la BMW din 2007 la 50.000 km! (sper ca sesizati ironia ).
Alfa... cea mai faina masina! Feeling-ul la drum e incomparabil cu masinile germane! Daca-i dai consumabilele care trebuie la timp si nu dai prin toate gropile, e o masina de vis.
__________________
Alfa Romeo 145 TS
Cuore Sportivo
b28kft is offline   Reply With Quote
Old 24-03-13, 18:57   #69
anndi
Dacia Driver

Stage 5
 
anndi's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,282
Member of:
[DACIA]
Default Re: Miturile despre fiabilitatea Alfa Romeo

Multumesc de reply. Mai astept si alte detalii. Fosti posesori de 2.0 TS(166 si 147) spuneau ca sunt proaste motoarele si nu rezista la fugareala. Stiti detalii despre motoarele astea? Pe GT, JTS-ul de 2L, e acelasi ca si pe 147? Posesorii de GT-uri ce imi pot spune?
anndi is offline   Reply With Quote
Old 27-03-13, 12:48   #70
Mircea_cta

Stage 3
 
Mircea_cta's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 90
Default Intalnire Auto Club Italia Scuderia Constanta

Duminica 31 Martie, ora 14:00 in statiunea Mamaia. langa Aqua Magic (link Google Maps mai jos) se va organiza intalnirea Auto Club Italia Scuderia Constanta, clubul posesorilor de masini italiene din Constanta, Romania.
Suntem aici pentru schimb de experienta si in principal intalniri la malul marii sa aratam ca italiencele merita toata atentia.
Intalniri, schimb de experienta chiar trasee sau vizite pe circuite cunoscute!
Club Auto Italia Scuderia Constanta pe Facebook:

https://www.facebook.com/pages/Auto-...88920201120501

LINK Google Maps cu locul intalnirii langa Aqua Magic:

https://maps.google.ro/maps/ms?msid=...d3d0c2d54b4cf7

Pentru cei speriati de vreme, pe 31 Martie va fi cald

Check it out: http://www.accuweather.com/en/ro/con...weather/287719
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	LOGO.JPG
Views:	29
Size:	43.1 KB
ID:	2731517   Click image for larger version

Name:	FranceItaly.jpg
Views:	77
Size:	71.2 KB
ID:	2731518   Click image for larger version

Name:	FIAT_ALFA_ABARTH_MALLUSK.jpeg
Views:	35
Size:	242.0 KB
ID:	2731519  

__________________
Comunitate de pasionati ai masinilor roadster/coupe/cabrio old&new din Constanta indiferent de marca!
Hai la intalniri!
Auto Club Scuderia Constanta
https://www.facebook.com/club.scuderiaconstanta
Masina mea Fiat Barchetta @ 4tuning
https://masinamea.4tuning.ro/index.ph...ails&car_id=52
Mircea_cta is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -