1. Există cel puţin o Alfa SZ în România. Nr. 469, culoarea roşie, se află în Timişoara, în stare tehnică bună şi cu interiorul cam jegos, au pozat-o nişte băieţi de pe alfaclub în 2009, dar nu e înmatriculată. Proprietarul de atunci, neamţ de origine, le-a spus că va fi restaurată cândva.
2. RZ nu e acelaşi lucru cu SZ. Sau, mai bine zis, RZ nu e un SZ fără acoperiş.
Din pricina construcţiei cu şasiu de oţel şi panouri exterioare de caroserie lipite, nu se putea înlătura doar un element fără a le afecta pe celelalte. RZ a fost reproiectată, astfel încât majoritatea componentelor de caroserie nu sunt compatibile. Este cu >120 kg mai grea ca SZ, rezistenţa la torsiune e mai slabă şi manevrabilitatea e mult inferioară lui SZ.
3. Cifrele oficiale ale puterii, cuplului şi performanţelor nu sunt reale. Eduard van de Beek (Olanda) a testat ambele modele şi a constatat că dacă e puţin modificată se poate duce la 275 km/h, dar timpul 0-100 e ceva mai mare de 7 sec. Probabil şi modelul stock avea ceva-ceva mai mult de 210 CP.
Există mai multe kituri pentru modificare, de la Autodelta: cilindree mărită la 3,5 litri (câteva exemplare modificate şi unul singur cu 3,5 şi volan dreapta, în Africa de Sud), kit compresor pentru 250 CP, kit compresor pentru 270 CP.