Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

View Poll Results: ce parere aveti de logan-ul diesel?
era necesara o versiune diesel 94 59.87%
mai bine faceau o motorizare pe benzina mai performanta 63 40.13%
Voters: 157. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 08-10-05, 19:04   #91
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

da mane am inteles
da am zis sa critic la sange poza
dupa cum zice si semnatura mea
......
George_P. is offline   Reply With Quote
Old 11-10-05, 08:46   #92
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

nu ma indoiesc de faptul ca au aparut numeroase versiuni de break facute in photoshop, cum dealtfel s-a intamplat si cu loganul inainte de lansare, dar asta face doar sa confirme faptul ca o astfel de versiune este in lucru, asa s-a intamplat cu majoritatea modelelor de la alte marci inainte de lansare ( nu e obligatoriu dar e obisnuit )
aleks is offline   Reply With Quote
Old 31-10-05, 10:24   #93
nicku

Stage 2
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
Default

mmmm..ii bine ca au bagat si un motor diesel...dar 65 cai ii putin me greutatea si categoria care o are logan... mai bine bagau varianta de 80 cp de pe megane..... motorul asta va fi destul de chinuit (la 65 cai)
nicku is offline   Reply With Quote
Old 31-10-05, 20:36   #94
CT-82-PWR

Stage 5
 
CT-82-PWR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of:
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Desi nu exista informatii oficiale despre viitorul Logan break, francezii de la Renault fiind foarte secretosi in ceea ce priveste modelele produse la Pitesti, scurgeri de informatii apar pe site-urile specializate in automobile din Franta. Situatia este similara cu cea intalnita la aparitia Loganului Sedan anul trecut, cand doar pentru Romania era „secreta“ forma masinii. Oricum, break-ul starneste si mai mult interes, fiindca poate avea un succes si mai mare decat modelele aparute deja pe orice piata, datorita formei ce-i permite sa fie o adevarata masina de familie. Exemplul Opelului Astra Caravan in Germania este sugestiv, aceasta fiind cea mai vanduta masina familiala din clasa ei.

Potrivit jurnalistilor francezi, modelul break va fi prezentat oficial anul viitor la Salonul International de la Paris - Mondialul Automobilului.

El va avea cinci usi, cinci scaune, si, ceea ce este mai important pentru o familie mare, ii pot fi adaugate doua scaune suplimentare. Modelul de baza va costa, in Franta, 8.250 euro si va avea in dotare doua airbaguri si ABS.

O alta deosebire fata de piata romanesca (unde nu este obligatorie dotarea automobilelor cu airbaguri si ABS), in Occident se va oferi o garantie de 3 ani sau 100.000 km standard.

In Romania, pentru aceasta garantie se va plati suplimentar.

Tot in Occident, Loganul are motoare ce respecta normele de poluare Euro IV, spre deosebire de Romania unde motoarele respecta doar normele Euro III. De asemenea, francezii ofera versiunea Dieselul in Occident, la aceeasi cilindree, dar cu 5 CP mai mult ca in Romania, unde motorul are 65 CP.

Presa franceza anunta ca Dacia va introduce in 2007 un motor Diesel de 85 CP.

O alta masina din segementul ieftin, Renault Clio Symbol, ofera pe langa modelul Diesel de 65 CP si o motorizare pe motorina de 80 de CP.

Articol
publicat in Averea
__________________
CT-82-PWR is offline   Reply With Quote
Old 01-11-05, 22:05   #95
IS 18 BOG

Stage 5
 
IS 18 BOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 913
Default

mie unul mi se pare interesant brekul ....

si nu inteleg diferenta de calitate si performante la masinile vandute spre RO si cele ce se exporta ... parca am fi pe vremea lui ceausescu ...
__________________
Moldovean incurabil si ma mandresc cu asta !
IS 18 BOG is offline   Reply With Quote
Old 02-11-05, 11:42   #96
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

ideea e ca daca pot sa obtina aceeasi bani pe mai putine dotari, ce rost are sa le puna, atat timp cat nu-i obliga nimeni?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 02-11-05, 12:57   #97
CT-82-PWR

Stage 5
 
CT-82-PWR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of:
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Break-ul asta arata binisor...cred ca se apropie de varianta finala.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	logan_break_311.jpg
Views:	165
Size:	62.6 KB
ID:	49003  
CT-82-PWR is offline   Reply With Quote
Old 14-11-05, 07:53   #98
kAndrrei

Stage 3
 
kAndrrei's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 76
Default

Scuze ca va inoportunez, dar poza aceea cu loganul visiniu circula pe net de cand a fost lansat loganul.....Asa ca mi-e greu sa cred ca acela este loganul break.
__________________
kAndrrei is offline   Reply With Quote
Old 17-11-05, 14:38   #99
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

hmmm...
oricum nu poate sa arate cu mult diferit, nu prea ai ce inovatii sa aduci liniei asteia...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 20-11-05, 11:59   #100
Xand3r_G

Stock
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3
Default

scuzati ca intru ca nesimtitu' .dar am as vrea si eu o lista cu preturi cu masini pe care le pot cumpara la 8000 euroi pretz total (toate taxele absolut tot) . ma gandesc sa cumpar un logan insa sunt indecis si as vrea sa am totusi o masina fiabila pt servici (ca nu ma apuc sa fac curse cu ea ) . va rog sa ma ajutati sa iau o decizie multam fain
Xand3r_G is offline   Reply With Quote
Old 21-11-05, 18:10   #101
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

ford focus, opel astra, peugeot 206, golf iv, toate diesel, cu euro 3, din 200-2001...
probabil k ar mai fi si altele, dar suntem total off-topic
aleks is offline   Reply With Quote
Old 24-11-05, 13:29   #102
motoras15

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 14
Default

parerea mea ii k un diesel consuma mai putin.....si cei care nu vor masina pt viteza...ci doar pt familie sau umblat prin oras...li numa buna.
motoras15 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 11:43   #103
economic

Stock
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1
Default

era foarte necesara lansarea unui model cu motor diesel.
poate cei care sunt de alta parere vorbesc din punctul de vedere al shoferului... imi imi place sa privesc din punctul de vedere al investitorului... care nu face investitii aiurea.
economic is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 13:39   #104
andREI23

Stage 2
 
andREI23's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 62
Default

Nu uitati ca din acest DCI \"amarat\" de 65CP (care BTW are mai mult cuplu ca 1.4-le) se poate scoate 85CP cu doar 300 de EUR (chiptuning). Si cu 85CP ai mai multa putere ca 1.4-le, mai mult cuplu si consum mai mic. Care consum dupa ciptuning scade cu 0,3 - 0,5L in oras la mers normal, usor grabit.

Daca esti suparat pe viata poti sa ii pui intercooler si o turbina mai mare (specifica de ex. variantei 1,5 DCI de 100CP) si nu imediat ce cumperi masina ci strangi bani si cand faci conversia vei simti inca o crestere.
andREI23 is offline   Reply With Quote
Old 25-12-05, 00:49   #105
CT-82-PWR

Stage 5
 
CT-82-PWR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of:
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Decat sa faci chip-tunning mai bine mai astepti putin pana la anul in toamna ca cica se lanseaza o motorizare 1.5 dci de 85CP
CT-82-PWR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -