Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 17-09-05, 07:13   #16
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"HondaCBR\"
nu ma iau dupa toate zvonurile
Totusi studiile facute nu le-as baga in categoria \"Zvonuri\".
Oricum, deci ideea e ca nu-mi place sa depind de chestii de genul eficienta uleiului pe filtru sau aplicarea acestuia. E adevarat ca nu crapa motorul imediat, dar cine stie in timp ce efect are.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 17-09-05, 19:56   #17
HondaCBR

Stage 4
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 206
Default

studiile astea sunt facute de aia care vor sa scoata bani din filtrele OEM, tot studiile arata ca si daca turezi masina pana pe rosu mai ales cu primele 2 viteze se buleste motorul, eu fac asta zilnic.
HondaCBR is offline   Reply With Quote
Old 18-09-05, 04:05   #18
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Orice cunoscator iti va spune ca in treapta 1 crapi motorul cel mai usor pentru ca atunci cand dai in linia rosie e al dracului. Tu condu-o in continuare in ritmul asta, eu n-am ce zice.
Pana una-alta intereseaza-te totusi cine a facut acele studii inainte sa le cataloghezi ca propaganda, ca nu e cum zici tu.
Si pana la urma spune-mi asa de curiozitate, mai ai garantie pe motorul ala? Te duci la dealer si vede acel filtru? Ce putere ai castigat? De unde sti? Ai urcat-o pe stand?
Ce vreau sa spun cu asta: au fost gandite si aceste filtre CAI cu o anumita intrebuintare, dupa care s-a cam avantat lumea si si le-a instalat pe daily driver pe care nu mai e lucrat deloc in afara de admisie. Misto asa.
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 04-10-05, 05:09   #19
HondaCBR

Stage 4
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 206
Default

dupa timpii scosi la 400m se vede ca a castigat, si raspunsul la acceleratie.
ce sa vada dealer-ul ?, ca pun filtru' stock inapoi in 10 minute.
ia-te tu dupa studiile ce le stii, eu ma iau dupa alte studii, si fiecare e multumit.
HondaCBR is offline   Reply With Quote
Old 04-10-05, 21:05   #20
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

filtrele de genul asta trebuiesc folosite doar pe perioade scurte, cand se doresc performante mai mari din anumite motive...
eu nu mi-as pune unul pe masina pt utilizarea cotidiana
aleks is offline   Reply With Quote
Old 23-10-05, 23:53   #21
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default

Domnilor, eu vand filtre JR Performance care sant cu bumbac, la fel ca Green sau K&N. Si am un Patrol cu Snorkel care aspira tot ce gaseste in fata lui la variate viteze si zone cu praf. Si e OK. Si am vazut un kit compresor Schnizer instalat la BAvaria deci perfect garantat de BMW Germania. Si venea de la ei cu JR Filters, filtru fiind frantuzesc, si voi stiti ce mult le place nemtilor de francezi si mai ales de echipamentele facute de ei...
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 13:12   #22
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

cati km ai cu filtrele sport?
e strict din curiozitate...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 15:37   #23
kronos_e36

Stage 4
 
kronos_e36's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 269
Member of:
[Unknown Racers]
Default Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

Pt. Utilizarea Cotidiana ??? Nu Exista Asa Ceva...daca Vine Unu Langa Mine Cu Un Motor La Fel....poate Filtru De Aer Sport Sa Faca Diferenta..si La Urma Urmei Cat Poti Sa Tii O Masina....conteaza Sa Te Simti Bine Pe Moment Si Sa Traiesti Clipa...va Dau Un Exemplu : Pisica Mea Mirosea A Ambreaj Rau Cand Ma Dadeam La Ea Si Cand Faceam Burnout-uri Cu Ea...eram Constient Ca O Sa-mi Pice La Un Moment Dat....si Odata I-am Dat Pana Iesea Fum Si De La Ambreiaj Si Din Roti....apoi Mi-am Schimbat Tot Kitu Si Era Ca Nou...care Vrea Masina Pt Plimbat La Servici Si Inapoi Sa Stea Cu Filtre Stock...care Nu Sa Incerce Si Ceva Nou....pararea Mea
__________________

LIVE FOR NOTHING OR DIE FOR SOMETHING
kronos_e36 is offline   Reply With Quote
Old 13-11-08, 01:04   #24
fastassound

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 787
Default Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

a fost nevoie de 3ani pt o astfel de evolutie ... Se Pare Ca A Fost Un Succes Complet ! ))
Kronos e back in 2 the future ! A brand new way of typing ...
fastassound is offline   Reply With Quote
Old 30-11-08, 05:54   #25
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

pai hai sa ne intelegem, a avut cineva EVER probleme la motor datorita unui filtru de aer K&N ?NU! si atunci de ce dati cu *** in cel mai romanesc mod posibil?

va dati seama ca in america in secunda 2 ii dadeau in judecata si ii falimentau daca aveau un produs neconform si buleau un singur motor.

http://www.knfilters.com/MAF/massair.htm

http://www.knfilters.com/MAF/massairpledge.htm

http://www.knfilters.com/MAF/massairfindings.htm

dar la noi? a avut EVER cineva probleme cu motorul datorate unui filtru K&N?

asta se numeste zvon si arfe triste. eu nu cred ca un filtru de hartie de 5 lei e mai bun ca un filtru "sport" dedicat facut de o firma care e de 30 de ani pe piata si face numai asta fara sa se planga nimeni pana acum de ei.

in cel mai rau caz nu face nimic spectaculos,e placebo, nu imbunatateste deloc performantele si suntem toti nebuni cei care zicem ca ni se pare ca exista o schimbare in bine fata de cum se simte motorul de cand am schimbat filtrul stock cu un k&n .

oricum trebuie sa fii foarte taune in fizica ca sa nu realizezi ce inseamna high air flow pentru un motor.

that's all.

Last edited by a3ds; 30-11-08 at 06:00.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 22:55   #26
ionut_x

Stage 3
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 75
Post Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

Deci vreau sa ma lamureasca si pe mine cineva , dauneaza motorului sau nu , subiectul acesta se discuta de mult timp dar pana la urma nu am ajuns la o concluzie numai la contraziceri , la partea de putere pe propria experienta la un bmw e36 coupe 316 un filtru k&n a adaugat acest filtru 5cp ( consum marit cu 0,2/100 , castig viteza 10 km si scadere turatie la viteze mai mare ex : inainte la 100 aveam 2500 rpm si acum am 2300 rpm la aceiasi viteza , deci nu este mit , dar in legatura cu protejarea motorului cum ramane , este daunator sau nu ?

Last edited by ionut_x; 12-08-12 at 22:57.
ionut_x is offline   Reply With Quote
Old 23-08-12, 01:23   #27
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

este la mintea cocosului ca rolul unui filtru sport e sa bage mai mult aer in motor iar ca aceasta sa fie realizata nu se poate face altfel decat cu un filtru cu "gauri" mai mari care automat duce la o absortie de praf mai mare...nu stiu cum or sa se poata retine particulele de praf dar sa intre foarte mult aer curat in acelasi timp.

Eu as avea o idee cum sa ai tot timpul aer fara particule in el tot timpul dar nu stiu cat de aplicabila e la cantitatea necesara de aer pe minut absorbit de motor
Ideea ar fi ca sa nu mai traga aer direct din compartimentul motor ci dintr o butelie conectata la un filtru foarte dens care sa produca un oxigen foarte curat la randul lui sa fie conectat la un compresor sa faca presiune in butelia de aer si cu un furtun sa duca aerul de la butelie la motor. Acum cred ca marimea mecanismului o sa fie destul de mare pentru a face fata cererii motorului de aer...inginer wannabe
Nu stiu cat o sa intelegeti din ce am scris eu acolo )

Last edited by JDV; 23-08-12 at 01:32.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 23-08-12, 08:12   #28
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

Intelegem perfect ce spui.O astfel de instalatie garantat se poate face si adapta pe masini insa... energia consumata pentru a pune in functiune acest sistem este net mai mare decat "energia" castigata prin marirea debitului de aer sau prin curatarea aerului care intra in motor. In plus de asta.. eu nu prea m-as juca cu oxigenul pur prin compartimentul motor. Este extrem de inflamabil si o scanteie de undeva poate provoca un dezastru pe care sunt sigur ca nu si-l doreste nimeni.

Concluzia e ca o sa ai o masina cu un randament scazut si risc de incendiu/explozie. Randament care se transpune in consumul de combustibil.

Deci pune in balanta aerul mai curat si eventual un debit marit de aer in admisie si consumul marit de combustibil cu greutatea instalatiei + spatiul volumetric micsorat dedicat bagajelor.

Dupa asta... o sa ajungi sa te imprietenesti cu particulele de praf si o sa constati ca un K&N este ideal pentru masina ta.

Stima.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
Old 23-08-12, 08:18   #29
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

Quote:
Originally Posted by ionut_x View Post
Deci vreau sa ma lamureasca si pe mine cineva , dauneaza motorului sau nu , subiectul acesta se discuta de mult timp dar pana la urma nu am ajuns la o concluzie numai la contraziceri , la partea de putere pe propria experienta la un bmw e36 coupe 316 un filtru k&n a adaugat acest filtru 5cp ( consum marit cu 0,2/100 , castig viteza 10 km si scadere turatie la viteze mai mare ex : inainte la 100 aveam 2500 rpm si acum am 2300 rpm la aceiasi viteza , deci nu este mit , dar in legatura cu protejarea motorului cum ramane , este daunator sau nu ?
Dauneaza motorului insa intr-o masura foarte foarte mica (in cazul in care cureti si ungi filtrul periodic)

Daca stai in zone desertice cu mult nisip si praf atunci nu as recomanda. Dar la noi...consider ca mai degraba rugineste tabla pe masina pana sa se strice motorul de la particulele de praf suplimentare care intra in masina.
Santon is offline   Reply With Quote
Old 23-08-12, 09:57   #30
ionut_x

Stage 3
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 75
Post Re: Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Dauneaza motorului insa intr-o masura foarte foarte mica (in cazul in care cureti si ungi filtrul periodic)

Daca stai in zone desertice cu mult nisip si praf atunci nu as recomanda. Dar la noi...consider ca mai degraba rugineste tabla pe masina pana sa se strice motorul de la particulele de praf suplimentare care intra in masina.
Asta nu intelegeam eu daca dauneaza cu mult motorului , dar am inteles ca daca le ungi cu solutiile speciale filtreaza mai bine ca unul de hartie si mai ai si avantajul ca il poti curata numai trebuie schimbat si sa nu uitam de cresterea de putere , 5 cp la un motor 1.6 este foarte bine , deci pana la urma sa folosim filtrele ( de calitate ) si nu vor exista probleme
ionut_x is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -