Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
06-04-08, 12:50
|
#136
|
Stage 4
Join Date: Feb 2008
Posts: 178
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Pentru Dl Alex Chiar te rog sa il stergi ,ca ai mai sters binisor din ele .Regret ca nu am tinut cont ca tu ca Super Moderator este obligatoriu sa ai si dreptate .Eu un amarit cu 62 de posturi am avut tupeul sa iau ceva punctat de tine si sa il comentez functie de :ce stiu ,ce citesc ,ce vad ,ce aud .Daca tu consideri ca sunt scrise la "misto", eu o sa dau foc la radio ,televizorul il arunc de la geam,sincer sa fiu nu am bani sa cumpar toate ziarele sa le toc si sa le dau la reciclat .
Uite aici scris de minuta ta "dar trebuie sa ne adaptam vietii in continua schimbare (care schimbare, fie ca vrem sau nu, va insemna si o schimbare in bine a nivelului de trai, oricat de mult ne-am fi invatat sa o facem pe bocitoarele la mormantul comunismului. amintiti-va cum eram in anii 90, pana spre 2002, eram mult mai saraci ca acum. asta va fi trendul si in continuare dupa umila mea parere),"
Ia si tu un manual de istorie si garantat nu ai sa gasesti nici pe vremea navalirii tatarilor ca 10% (aproape 2 mil) din Romani sa o ia unde vad cu ochii .
|
|
|
06-04-08, 14:55
|
#137
|
Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 252
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
politicienii o duc bine asa ca nu se gandesc ei la aia care i`au ales!! ai masini noi , imense , foarte scumpe , consumuri?? nu ii intereseaza ca nu pun benzina din banii lor ci din banii nostri!! la cate benzina li se da lunar cred si eu ca ii doare in cur! au afaceri cu masini , motociclete normal ca ii intereseaza sa vanda !!! nu se gandesc ei la noi , ne mulg toata ziua! ar trebuii sa se ridice romanii si sa`i puna la punct ca asa nu se mai poate! nu mai poti trai decat daca iti iau toti banii !**************************** de nenorociti
|
|
|
06-04-08, 15:54
|
#138
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 677
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Este foarte aberanta legea asta .Eu muncesc la dacia mea din 87 sa arate impecabil sa nu aibe nici un pic de rugina sa nu scoata nici pic de fum si sa arate si frumos pe cand altii nici macar nu se intereseaza dc masina lor scoate un fum in spate de nu mai poti sa respiri sau isi pun centura de siguranta doar k sa nu cada prin gaura din podea sau nici macar sa nu spele masina cu o galeata de apa si o carpa . Si asta este un motiv pt care s-a ajuns aici .
|
|
|
06-04-08, 16:25
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
stati linistiti nu se va aplica legea asta...dupa com vedeti in filmulet poate peste multi ani...[dupa cum spune in film ronania ar deneni o tara plina de biciclisti]
|
|
|
06-04-08, 16:31
|
#140
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Quote:
Originally Posted by Lucian
Astia se joaca cu focul. Poate mai vedem inca un '89.
|
bine spus,cum sa-ti impuna asa ceva ?
NU AU VOIE !
|
|
|
06-04-08, 19:45
|
#141
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 83
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Parcul auto romanesc este mai nou si arata mai bine decat cel din Occident, cu toate acestea noi ne vrem un exemplu pentru straini, exemplu ce nu va fii luat in seama! Transpunerea unei directive europene inexistente care se afla inca in dezbatri in legislatia nationala este ilegala! numai directivele in vigoare se transpun (ex. directiva cu tigarile). Problema este ca multi nu isi permit sa traiasca de azi pe maine, iar Guvernul ii obliga sa isi ia masini noi, sau sa renunte la privilegiul de a merge cu masina.
Printre alte masini, detin si o DACIA NOVA GT 1.6 din 1998 pe carburatie.... si fiind pe carburatie e non-euro. Ei vor sa scoata masinile din 1998 din ecuatie??? deci nu numai cele din 1996.
Guvernul nu poate adopta o hotarare sau ordonanta fara avizul public deoarece ei sunt reprezentantii poporului. si da poporul nu e deacord, atunci inseamna k se incalca principiul democratic, fapt ce automat duce la caderea Guvernului.
Sa speram pt binele nostru ca nu se va adopta asa ceva.
O zi buna!
__________________
Gandeste ca un invingator!
|
|
|
06-04-08, 21:48
|
#142
|
Stage 4
Join Date: Feb 2008
Posts: 178
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Quote:
Originally Posted by deniel
Este foarte aberanta legea asta .Eu muncesc la dacia mea din 87 sa arate impecabil sa nu aibe nici un pic de rugina sa nu scoata nici pic de fum si sa arate si frumos pe cand altii nici macar nu se intereseaza dc masina lor scoate un fum in spate de nu mai poti sa respiri sau isi pun centura de siguranta doar k sa nu cada prin gaura din podea sau nici macar sa nu spele masina cu o galeata de apa si o carpa . Si asta este un motiv pt care s-a ajuns aici .
|
Bre daniel stai calm ,poate ai uitat ca mai este si un ITP care trebuie sa il treaca masina ,mai sunt si echipaje mobile de ITP cu politia linga ei ,deci cu masina ca strecuratoarea ,si scotind fum ca grenada lacrimogena nu prea treci . Motivul ca nu stai cu cirpa pe masina si cu lustruitul nu tine .Treaba o rezolva simplu,dau un ex e Urzic-Buzau pe partea dr pe linga Limpezis cred ,era pus pe un stelaj metalic o masina facuta zdrente marca ...... pret =zeci de mii euroi ,sub ea scria VIATA ARE PRIORITATE,cam de 1 an a disparut si masina si stelajul pe care sta .deoarece nu dadea bine marcii.Acum revenind la oile noastre Daca pe fiecare DN, DE o sa ai trasa in teapa cite o Dacie luata de la dezm tavalita bine ,fii sigur ca lumea cind te va vedea cu Dacia (lustruita parfumata ) pe drum o sa se suie pe stilpul de inalta tensiune
Banuiesc ca sunt singurul de pe acest forum care am vazut pe 3-04-2008 masina de SALVARE cu girofar pornit,marca Dacia 1310 break cu insemnele pe ea (crucea rosie ) la intersectia Eroii Revolutiei nu mai stiu din ce judet era .Gindesc si eu poate a iesit un pusti la plezneala,sa dea mare si a vopsit niste cruci rosii ,a dat pe geamuri cu var sa semene cu o salvare de pe vremuri .
Last edited by Bobytzul; 06-04-08 at 21:50.
|
|
|
07-04-08, 00:27
|
#143
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Quote:
Originally Posted by SnowMan
Transpunerea unei directive europene inexistente care se afla inca in dezbatri in legislatia nationala este ilegala! numai directivele in vigoare se transpun (ex. directiva cu tigarile)
|
BUZZ!!
Daca ar fi fost in dezbatere asa ceva nu crezi ca ar fi aparut si pe site-uri de stiri din afara Romaniei? sau o tin intr-un asemenea secret ca nici Google n-a aflat inca?...
(Oricum e de dorit sa facem scandal ca sa inteleaga ca nu le-ar merge nici daca incearca )
~Nautilus
|
|
|
07-04-08, 09:09
|
#144
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 362
Member of: [DACIA]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
eu nu inteleg de ce doar masinile pana la 01.01.1996 vor sa le scoata din uz...
cele de dupa '96 au euro? eu nu am vazut asta pana acum, stiu ca doar daciile pe injectie au euro si astea au aparut prin 2000 daca nu ma insel.
si eu sunt un posesor de dacie si nu-mi place ceea ce fac astia, taie si spanzura tot ce vor ei
Last edited by aleks; 07-04-08 at 10:16.
|
|
|
07-04-08, 10:18
|
#145
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Quote:
Originally Posted by Bobytzul
Pentru Dl Alex .......
|
ai mesaj privat, inceteaza sa te certi cu mine, raspunde doar la subiect daca ai ceva de spus, nu transforma topicul intr-o disputa personala
|
|
|
08-04-08, 13:41
|
#146
|
Stage 2
Join Date: Oct 2007
Posts: 36
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Quote:
Originally Posted by SnowMan
si daca poporul nu e de acord, atunci inseamna k se incalca principiul democratic, fapt ce automat duce la caderea Guvernului.
|
Vai. Sunt pe jos de ras. Nu e nimic legat de tine SnowMan. Parca vad imaginea cu steagul Romaniei fluturand in vant. Fiecare tara are un vis. De exemplu Romania democratica. The Romanian dream.
Aici pe meleagurile noastre nu exista decat un miraj al democratiei. In aparenta cica toti avem dreptul la opinie. Drepturi peste drepturi nene. Ia sa vina un summit sa vezi ce ti se baga pumnu-n gura. N-au mai lasat proteste nicaieri. Nu conta ca sunt oamenii nemultumiti, au sau nu dreptate, in ce conditii se tine protestul.
Pe de alta parte, acolo de unde nu existau fonduri mai pentru nimic, odata cu summit-ul s-a gasit un fund din care sa se scoata indicatoare, cosuri de gunoi.. Pentru cetatenii de rand nu se pot scoate din fund decat explicatii democratice, asa cum stiu ei sa le scoata. Adica n-avem fonduri.
Cu alte cuvinte e asemanator cu inchisoarea. Imediat ce s-a anuntat ca vine echipa de filmare, mancarea detinutilor are gust mai bun. Nu pentru detinuti, ci pentru imagine. Macar pentru o zi omul uita ca mananca supa cu gandaci in rest si tace din gura. In ziua aia. Si de aici incolo diferenta. In fata camerei, un detinut are dreptul sa spuna ce-l duce capul, pe cand in Romania un cetatean nu are dreptul sa fie anti-nato. Nu vad de ce. Este o parere diferita. Atat timp cat ti-o manifesti pasnic, ai dreptul.
De fapt, care-i treaba. Comunismul s-a "mutat" de la putere, s-a facut "mic" si s-a ascuns in legi. Conduce din umbra.
Daca vrem dreptate si egalitate e mult de munca. Sa nu se mai ia spaga la ITP. Cei care nu merita sa circule cu masinile sa nu circule atunci. Sa se impuna niste stadarde serioase. Daca masina le indeplineste, INDIFERENT de unde vine, atunci las-o sa circule. Daca nu, NU.
Dar in acelasi timp, lasa omul sa-si puna la punct masina. Nu-l descuraja sa faca modificari, doar ca sa poti vinde tu Citroen. Decide tu daca modificarile pe care le-a facut sunt un pericol pentru strada, dar adu niste argumente serioase.
In UE nu se va mai accepta poluarea non-euro. Dar romanul deformeaza realitatea conforum interesului. Ia atentia de pe subiectul poluarii, si o redirectioneaza catre masina non-euro. Maldarul ala de prostie. Imputiciunea aia de roman care doarme la Parlament. Sau mai voteaza cate o lege in numele colegului. El saracul, in mintea lui de incompetent care este, inca are impresia ca legile comuniste pe care le-a votat azi vor mai sta in picioare si maine. Problema pentru prostii astia este ca intr-un fel sau altul, mai devreme sau mai tarziu, ei vor trebui sa dispara din scaunul de unde azi fac integrame. Sau se scobesc in nas. Intr-o zi, fie ea cat de indepartata, nu va mai fi loc pentru incompetenti nici la noi in tara.
P.S: multumesc Aleks pt intelegere.
Last edited by Incet_Si_Sigur; 08-04-08 at 13:43.
|
|
|
08-04-08, 14:23
|
#147
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
nu stiu daca ati avut treaba pe la statiile itp recent.
acum toate statiile itp sunt legate la computerele rar, care are un om angajat acum special pt a supraveghea operatiunile care se desfasoara in statii, iar in cazul in care vede ceva in neregula, lasa operatiunea sa se incheie, iar in momentul in care angajatul staiei itp da ok-ul, el blocheaza masina si implicit operatiunea, trimitand o echipa de la rar la statia itp(deobicei 2 oameni).
ca exemplu, in bacau un fost coleg de-al lor, care acum era sef la statia itp de la volvo trucks, a incerct sa treaca o masina careia nu-i ieseau gazele cu schema clasica, cu luatul gazelor de la alta masina, iar rar-ul s-a sesizat, l-a lasat sa dea ok-ul, a blocat masina in statie, si s-au dus sa faca ei un "supracontrol".
rezultatul? omul a pierdut dreptul de a mai face constatari rar, pe viata, n-au tinut cont ca le-a fost coleg, nimic, statia a fost amendata cu o suma destul de mare, iar ala cu masina evident ca n-a primit inspectia, si am impresia ca-l asteapta un control greu...
alt exemplu? dupa 2 controale de genul asta, soldate cu amenzi pentru acelasi lucru, itp dat pe neveu, o statie itp cu traditie, de cand ma stiu eu cel putin face inspectii itp, e ca si inchisa, n-are voie sa faca itp-uri decat in prezenta unui om de la rar, lucru aproape imposibil...
deci cum spuneai tu, incet_si_sigur, lucrurile se schimba si in romania, chiar daca mai greu...
later edit: am mutat opinia lui incet_si_sigur referitoare la taxa de prima inmatriculare, intrucat merge mai bine pe topicul asta: https://forum.4tuning.ro/showpost.php...4&postcount=35
Last edited by aleks; 08-04-08 at 18:44.
|
|
|
10-04-08, 13:42
|
#148
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of: [Opel]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
nu stiu ce sa mai zic...pe de o parte sunt de acord cu retragerea masinilor non euro de pe sosele,dar contextul politic si ecomonic nu cred ca perimite realizarea acestui deziderent fara a se isca un mare scandal....
cine si a permis,si a skimbat masina veke prin programul "rabla"dar sunt atatia care nu au frate de unde sa dea banii ptr o masina noua...sunt oameni care castiga inca 4 mil pe luna si trag si ei de o amarata de dacie(se duc la servici cu ea cand ploua sau fac piata cand e ceva mai greu de carat,sau se duc o data la 3-4 luni la tara sa mai ia cate ceva).astia ce sa faca???cum sa nu se revolte frate astia?!?!da le salarii mai mari si sa vezi ca or sa vina ei singuri sa skimbe masina veke cu una noua!!!!
eu cred ca cei cu masini d astea veki (printre care mai sunt si eu,mai am inca o dacie)sunt constienti ca masina lor e praf,dar nu au cu ce sa o skimbe!!!
bagati le mai multi bani in buzunar si sa i vezi ce or sa skimbe masinile!!!!
dar cat timp sunt liberalii (astia pun taxe si pe aeru respirat si daca dau,dau bani doar la intelectuali si bugetari) la putere,nu o sa se skimbe nimic in tara asta!
traim in romania si asta nu e tocmai bine ptr toti!!!
|
|
|
10-04-08, 16:15
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
Premierul Călin Popescu Tăriceanu a atenţionat, joi, proprietarii de maşini non-euro că este foarte posibil să fie obligaţi să renunţe la autoturisme de la 1 ianuarie 2011, dacă Uniunea Europeană va aproba directiva privind scoaterea din circulaţie a acestui tip de autovehicule.
"Este foarte probabil ca la nivelul Uniunii Europene - şi este o atenţionare pe care o fac tuturor deţinătorilor de maşini poluante non-euro - de la 1 ianuarie 2011 să fie adoptată o directivă pentru scoaterea acestor maşini din circulaţie", a spus Tăriceanu.
El a mai arătat că proiectul ordonanţei de urgenţă privind taxa de poluare auto nu reglementează parcul auto existent, dar a amintit de programul guvernamental privind acordarea unei prime pentru casarea maşinilor vechi.
Existenţa unor reglementări diferite pentru cumpărătorii de autovehicule, pe de-o parte, şi deţinătorii maşinilor poluante deja achiziţionate a fost reclamată şi de unul dintre participanţii la audierea publică organizată, joi, pe tema taxei de poluare auto. Acesta a arătat că a cumpărat o maşină cu motor Euro 4 pentru care a plătit o taxă de 1.800 euro şi i-a īntrebat pe reprezentanţii Executivului de ce vecinul său, care deţine un autoturism Aro, nu este taxat pentru poluare.
Sesizarea a fost notată de premierul Tăriceanu, care a afirmat, la finalul audierii, că ideea susţinută de acel cetăţean i s-a părut "că trebuie reţinută".
"Avem o problemă care nu este de neglijat: proiectul actual nu are o reglementare pentru parcul existent, ci doar pentru ce intră ca vehicule", a arătat premierul.
Mai mult de jumătate dintre maşinile care formează parcul auto ar putea fi restrase din circulaţie īncepānd cu 2011, īn baza unei directive a Comisiei Europene privind scoaterea din uz a autovehiculelor non-euro, discutată de executivul european şi care ar urma să fie aplicată īn maximum trei ani.
Prin datele prezentate, joi, la audierea publică pe tema taxei de poluare auto, premierul Călin Popescu Tăriceanu s-a referit şi la parcul auto al Romāniei, arătānd că acesta este format īn proporţie de 54% din maşini non-euro, şi a atenţionat că romānii trebuie să se pregătească pentru politicile europene de restricţionare a traficului pentru autovehicule poluante.
Din categoria autoturismelor non-euro fac parte, printre altele, Dacia 1310 fabricată pānă la 1 ianuarie 1996, Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett, Renault 5.
Sursa: Mediafax
__________________
|
|
|
10-04-08, 23:49
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 657
Member of: [DACIA] [RENAULT]
|
Re: 2011, anul fatidic al masinilor non-euro?
am si eu o dacie din 92 pe care de curand am adus-o la stadiu de masina...
nu mai are un gram de rugina,totu e pus nou muncesc la ea de aproape 6 luni ....acu mai trebuie doar vopsita si gata .....acu s-o trezit si astia sa le interzica?dc?jumate din parcu auto al romaniei e alcatuit din masini non-euro...
o sa renuntam pur si simplu la ele???eu am muncit pt masina mea si numai eu stiu cate sacrifici am facut ca sa o termin...
acu ce sa fac ma duc sa cumpar gunoiu ala de logan si citroen, sa ma inham la un leasing pe nn ani,sa platesc de 2 ,3 ori valoarea masinii si in final sa raman cu un cadavru de masina care, cand termini leasing-ul e bun de junkyard?
|
|
|
|
|