Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 28-10-14, 10:59   #1
Marko8

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 2
Default Sfat achizitionare masina

Salut,

As vrea sa imi achizitionez o masina in jurul pretului de 2000-2500 euro, de preferabil benzina (ca am inteles ca intretinerea este mai ieftine decat diesel), care sa nu ma coste asa mult intretinerea, piese etc.

Ce mi-ati recomanda la banii astia? Nu o folosesc pentru plimbari mari, poate odata de doua ori pe an la mare, munte undeva, in rest sa imi fac treaba cu ea, de la munca acasa si ce treaba mai am.
De ce acte este nevoie sa fac cand achizitionez masina respectiva?

Sunt cam incepator in asa ceva, oricum o sa iau pe cineva priceput cand o sa achizitionez masina, dar vreau sa imi fac si eu o idee inainte.

Multumesc.
Marko8 is offline   Reply With Quote
Old 28-10-14, 16:44   #2
coco_stancu

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 767
Default Re: Sfat achizitionare masina

Opel Vectra B
coco_stancu is offline   Reply With Quote
Old 05-11-14, 12:30   #3
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Sfat achizitionare masina

Vectra B
JDV is offline   Reply With Quote
Old 03-12-14, 21:38   #4
vh32

Stock
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 1
Default Re: Sfat achizitionare masina

va salut.cred ca am intrat bine aici...sper sa ma puteti lamuri intr-o mare problema.eu si sotia dorim sa achizitionam un golf 4 1.6 cutie automata.atasez mai jos cam ce ar avea respectiva masina ca dotari...

VW GOLF4,AUTOMATIK,EURO 4

-import germania

-stare impecabila

-cutie automata

-climatronic

-imcalzire auxiliara webastoo

-scaune incalzite

-senzori parcare spate

-4geamuri electrice

-jante aliaj orig VW

-2chei tip briceag