Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply

Thread Tools
Old 07-04-07, 12:04   #1
alarik

Stage 1

Default reglare afinitate volan

Buna ziua baieti,eu tocmai am facut trecerea de la un ford mondeo break '97 1.8TDI la un golf5 '05 1.9 TDI.
Am fost putin dezamagit de golf din pct de vedere al 'finisajelor' interioare,cred ca as prefera interiorul acelui ford,sau poate m-am obisnuit prea mult cu el.
Sunt incepator in detalii tehnice la masini,cred ca v-ati dat seama asta pana acum,problema actuala este ca volanul la golf,desi are aprox acelasi diametru,se misca mult mai amplu.de nenumarate ori,mergand agresiv,era sa iau borduri sau alte masini.La ford,din dreapta in stanga,luand complet de volan am 4 ture,la vw am aproape 5 ture,desi nu e diferenta prea mare in trafic imi vine sa ma arunc pe geam),nu suport,este nevoie sa stau cu ambele maini pe volan si la fiecare manevra de 90grade sa dau de volanu ala de parca pun sarmale.La ford ma obisnuisem sa stau doar cu mana stanga pe volan,folosing 3 degete,si sa pot sa fac aproape orice manevra.
Vreau sa reglez afinitatea volanului,vreau sa stiu in ce consta treaba asta.sincer imi e 'frica' sa`mi mai duc masina la vr`un service,de fiecare data cand am facut asta am iesit cu ea mai varza decat am bagat`o,poate pt ca si merg la 'maretii' IATSA campina,care din punctul meu de vedere nu sunt mecanici,poate in proportie de 5%,oh da,o sa incep un thread special pt ei.
Oricum,v-as ruga sa-mi dati detalii despre treaba aceasta cu volanul,cred ca as vrea sa-mi iau si un volan sportiv cu ocazia asta.Ceea ce ma intereseaza mai tare e sa stiu ca riscurile de a avea vr-o complicatie tehnica din cauza 'mecanicilor' este minima.
alarik is offline   Reply With Quote
Old 11-04-07, 14:48   #2
PH-04-WPD

Stage 5

Default Re: reglare afinitate volan