Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 23-04-12, 18:11   #1
andrews

Stage 1
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Arrow ce masina recomandati?

salut. as vrea sa-mi cumpar o masina dupa 2000 (an), 4 usi, intretinere ieftina, consum redus (sa fie o masina de oras, insa la drum lung sa mearga totusi oke, sa nu ma rog de ea ), mentionez ca sunt student si caut sa-mi achizitionez o masina dupa buzunarul meu acum as vrea sa-mi spuneti ce masini ar fi cele mai bune pentru oras (voi circula cam 60-70% in oras), si sa-mi spuneti si consumul extra-urban, mixt, urban la masinile care o sa le specificati si cateva detalii despre masina. va multumesc mult!!!
andrews is offline   Reply With Quote
Old 23-04-12, 18:16   #2
andrews

Stage 1
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Default Re: ce masina recomandati?

am uitat sa specific faptul ca vreau sa o iau second nu noua, ori din tara ori din strainatate
andrews is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 08:53   #3
andrews

Stage 1
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Default Re: ce masina recomandati?

chiar nimeni nu stie?
andrews is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 16:07   #4
andrey_clk

Stage 2
 
andrey_clk's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 31
Default Re: ce masina recomandati?

pai depinde cati bani ai disponibili,diesel sau benzina!!!
andrey_clk is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 17:34   #5
andrews

Stage 1
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Default Re: ce masina recomandati?

pai cred ca diesel, daca e inmatriculata sa fie pana in 2500 euro daca nu, pana in 2300. asta e bugetul meu de student
andrews is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 17:39   #6
andrey_clk

Stage 2
 
andrey_clk's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 31
Thumbs up Re: ce masina recomandati?