Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
04-04-07, 20:00
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 878
Member of: [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Salut!!!
Treaba sta in felul urmator: am un Trabant (care, de altfel, se tine bine) dar nu il mai vreau asa .
1) Tinichigeria. Asta se rezolva relativ usor, intrebare ar fi daca am voie sa o fac singur, sau trebuie intr-un service specializat? Intreb daca pot sa o fac singur pentru ca nu stiu cum sta treaba cu R.A.R-ul.
2) Caroseria. Nu vreau sa aduc modificari caroseriei, doar vopsita .
3) As vrea sa ii schimb motorul/evacuarea/mecanica. La motor ma gandeam la unul de Fiat 600 dar nu stiu cum sta treaba cu R.A.R-ul. Se poate inmatricula? Ma vor afecta normele EURO (avand in vedere ca motorul de Fiat 600 nu este EURO)? Daca motorul de Fiat nu ar fi o optine buna ce alt motor stiti ca ar incapea in Trabant?
4) Jentile. Jeanta de Trabant este destul de ingusta dar as vrea ceva "de tuning" dar din cate stiu eu nu se gasesc asa inguste, distanta dintre prezoane nu cred ca ar fi o problema (din pacate nu stiu cat este aceasta distanta ). Se fac jenti la comanda in Romania?
5) Masina o sa devina un coupe (masina este coupe, ma refer la transformarea ei din 4 locuri in 2) deoarece stiti cat de micuta e . Deci, scaunele din fata date mai in spate, iar in locul banchetei un sistem audio .
Alte idei nu am la ora asta, daca imi vin o sa le impartasesc .
Cam la cat m-ar duce o astfel de treaba? Merita? Problema principala ar fi RAR-ul .
Multumesc .
__________________
Driving the Trabant like it's supposed to be driven!
|
|
|
04-04-07, 22:11
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by Angel 5
.....Cam la cat m-ar duce o astfel de treaba? Merita? Problema principala ar fi RAR-ul .
... .
|
Am vazut Trabant cu motor GTI de pe Golf,deci intra si motor mai mare,insa avea modificate si suspensiile.altfel pleca motorul si raminea "coaja".
La motor cu peste 50% putere peste cel original,se cer teste de laborator.
O intrebare de acest gen am pus si eu ,pt. un prieten si nu am prea primit raspunsuri.
Cel mai sigur te lamuresti la RAR.
__________________
|
|
|
05-04-07, 07:23
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 878
Member of: [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by turbojack
Am vazut Trabant cu motor GTI de pe Golf,deci intra si motor mai mare,insa avea modificate si suspensiile.altfel pleca motorul si raminea "coaja".
La motor cu peste 50% putere peste cel original,se cer teste de laborator.
O intrebare de acest gen am pus si eu ,pt. un prieten si nu am prea primit raspunsuri.
Cel mai sigur te lamuresti la RAR.
|
Normal ca or sa fie modificate si suspensiile, dar daca cu RAR-ul sa zicem ca o scot eu la capat, ramanand la cealalta intrebare, merita sa fac asa ceva
|
|
|
05-04-07, 13:00
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 291
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
io cred ca merita, de altfel am vazut cateva trabanturi lucrate klumea la Tuning Days. sper ca mai ai shi alta masina, ca trabantu nu e o masina de zi cu zi
|
|
|
05-04-07, 13:23
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 878
Member of: [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Da, mai am o masina de zi cu zi, dar imi place foarte mult design-ul lui Trabi si de asta ma gandesc serios sa investesc ceva in el.
Ar mai fi o intrebare, se fac jenti de tuning la comanda? Daca da, unde in Ro?
|
|
|
06-04-07, 00:37
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by Angel 5
... se fac jenti de tuning la comanda? ....
|
Asa ajungi la pretul unui S-classe.
In momentul in care ajungi la modificari de sasiu-suspensii-motor,te vor costa omologarile mai mult decit masina ,piesele si truda.
Ca masina de show w ok,insa pentru una de strada modificata,te vor omori omologarile.
Bafta!
|
|
|
06-04-07, 07:25
|
#7
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 475
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Uite ce a trabante au fost la tuning days.Cel portocaliu era un "monstru"
|
|
|
06-04-07, 20:16
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 878
Member of: [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by Nubyan
Uite ce a trabante au fost la tuning days.Cel portocaliu era un "monstru"
|
Stiu, frumoase masinute
Quote:
Originally Posted by turbojack
Asa ajungi la pretul unui S-classe.
In momentul in care ajungi la modificari de sasiu-suspensii-motor,te vor costa omologarile mai mult decit masina ,piesele si truda.
Ca masina de show w ok,insa pentru una de strada modificata,te vor omori omologarile.
Bafta!
|
Pai ideea era sa fie de strada, dar daca asa sta treaba cu omologarile, oricat de rau mi-ar parea, renunt la idee . Mai bine imi cumpar o a doua masina noua ...
|
|
|
07-04-07, 16:45
|
#9
|
Stage 3
Join Date: May 2005
Posts: 125
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by Angel 5
4) Jentile. Jeanta de Trabant este destul de ingusta dar as vrea ceva "de tuning" dar din cate stiu eu nu se gasesc asa inguste, distanta dintre prezoane nu cred ca ar fi o problema (din pacate nu stiu cat este aceasta distanta ). Se fac jenti la comanda in Romania?
|
Distanta dintre prezoane e de 160mm, cel mai bine ar fi daca ai schimba-o, pt ca jantele care se potivesc sunt foarte putine.
|
|
|
07-04-07, 17:18
|
#10
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of: [Super Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by Angel 5
Normal ca or sa fie modificate si suspensiile, dar daca cu RAR-ul sa zicem ca o scot eu la capat, ramanand la cealalta intrebare, merita sa fac asa ceva
|
iti spun eu k nu iti omologheaza nici basescu mahsina asta facuta k mashina de strada .. poate doar k mashina de competitie .. atat .. si sa te duci cu ea pe platforma ...
oricum success
|
|
|
07-04-07, 17:54
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 878
Member of: [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by pdw
Distanta dintre prezoane e de 160mm, cel mai bine ar fi daca ai schimba-o, pt ca jantele care se potivesc sunt foarte putine.
|
Stiu, de aceea e si dificil de facut asa ceva road legal
Quote:
Originally Posted by Psycho
iti spun eu k nu iti omologheaza nici basescu mahsina asta facuta k mashina de strada .. poate doar k mashina de competitie .. atat .. si sa te duci cu ea pe platforma ...
oricum success
|
Multumesc, dar renunt ...
________
Oricum daca mai am nevoie de ceva mai apelez 4tuning forum
|
|
|
07-04-07, 19:21
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by Angel 5
Stiu, de aceea e si dificil de facut asa ceva road legal
Multumesc, dar renunt ...
________
Oricum daca mai am nevoie de ceva mai apelez 4tuning forum
|
pacat....legile astea din romania te fac sa renunti la orice....
|
|
|
07-04-07, 20:01
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 878
Member of: [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Re: Tuning Trabant! - Intrebari/Nelamuriri
Quote:
Originally Posted by sKyNeT
pacat....legile astea din romania te fac sa renunti la orice....
|
Asta e, nu prea ai ce sa le faci ...
|
|
|
|
|