Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 14-06-09, 09:43   #1
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Jurnaliştii francezi de la revista „Auto Plus” au făcut un sondaj la 50 de service-uri auto pentru a afla care sunt maşinile cu cele mai multe probleme. Surprinzător, alături de alte mărci celebre, ca Honda, BMW sau Skoda, Dacia nu se află printre maşinile care să te lase pe marginea şoselei.

Atunci când, de-a lungul timpului, un anumit model se prezintă la ateliere diferite, cu defecţiuni similare, înseamnă că acele probleme sunt determinate de piese proaste, de un montaj defectuos sau de un viciu de proiectare, nicidecum de proasta întreţinere sau exploatare a maşinilor respective. Aşa gândeşte orice şofer şi asta au căutat să afle şi jurnaliştii publicaţiei amintite.

Santa Fe şi 307, probleme la turbină

Pe primele locuri în topul maşinilor care îţi pot asigura un loc pe banda de avarie a autostrăzilor se află Hyundai Santa Fe - prima generaţie, Opel Meriva şi Peugeot 307, cu frecvente defecţiuni ale turbinei de supraalimentare la motoarele diesel (aşa numitul sistem turbo) care se gripează.

Defecţiunea se manifestă prin scăderea bruscă de putere care poate să apară în plin avânt pe autostradă şi care poate duce la accidente, dacă maşina din spate nu păstrează o distanţă suficientă. Santa Fe şi 307 sunt, de asemenea, afectate de probleme ale volantei şi ale sistemului de ambreiaj în general - cum este şi cazul Fordului Focus din prima generaţie.

Probleme au şi Miniurile din prima generaţie, Toyota RAV 4 (afectată tot de probleme ale volantei motorului), dar şi modelele gamei Renault Laguna II, Vel Satis şi Espace IV.

Rezultatele anchetei nu sunt deloc flatante pentru produsele Regiei Naţionale a Uzinelor Renault, modele ce par a fi printre cele mai afectate de erorile apărute în softurile sistemelor electronice ale maşinilor.

Renault, campion la erori

Kia Ceed

O mulţime de procese au fost intentate de posesorii acestor maşini - scriu cei de la „Auto Plus” - din cauza accidentelor provocate de regulatoarele de viteză (denumite şi pilot automat, cruise control sau tempomat).

Peugeot 307

Nici Toyota sau Volvo nu au fost ferite de defecţiuni la acest sistem, însă cele mai multe cazuri sunt cele apărute la modelele Espace, notează jurnaliştii francezi. Aceleaşi probleme şi pentru Laguna II, Espace IV şi Scenic, în plus sunt menţionate griparea prematură a turbinei şi ancrasarea valvei EGR (un sistem gestionat electronic de recirculare a gazelor de eşapament).

Cutii defecte şi curele rupte

Ford Focus

Defecţiuni la cutiile de viteze şi la turbine apar şi la Ford Focus C-Max şi la Volkswagen Golf IV. Probleme la turbine apar şi la modele precum Citroën C5, Peugeot 407 şi Volkswagen Touran, însă mai puţin frecvent decât în cazul modelelor Santa Fe sau al Peugeot-ului 307.

Opel Meriva

Deteriorări ale cutiei de viteze apar la Citroën C5, iar la Peugeot 407 s-au semnalat scurgeri ale lichidului de servodirecţie. Citroën C3 prezintă frecvent defecţiuni ale amortizoarelor, Peugeot 206 2.0 Hdi de 90 CP are probleme la distribuţie, iar pentru Renault Clio II este menţionat un caz de gripare a turbinei.

Toyota RAV 4

Lista poate continua cu Alfa Romeo 147 şi 156, cu Audi A3 şi A4, cu Mercedes A-Classe, Opel Corsa, Volkswagen Passat sau Nissan X-Trail, menţionate de ziariştii francezi cu rupturi ale curelei de distribuţie, probleme ale injectoarelor sau griparea turbinei.

Honda Accord

Dintre monovolumele franceze, cele ale grupului PSA, alături de Citroën C8 şi Peugeot 807, sunt aduse frecvent la service din cauza ruperii curelei de distribuţie. Nu numai maşinile franţuzeşti au probleme, ci şi BMW-urile din seria 3 şi 5, Nissan Micra sau Toyota Yaris, modele care sunt din ce în ce mai des remorcate din diverse motive, notează autorii articolului din „Auto Plus”.

Dacia Logan


La celălalt capăt al clasamentului, laurii revin modelelor Honda Civic şi Accord, Kia Cee’d, Skoda Fabia şi Octavia, care se află în topul fiabilităţii, alături de ultimele modele Fiat (Grande Punto şi 500), BMW sau Dacia.
sursa: adevărul
aleks is offline   Reply With Quote
Old 15-06-09, 09:29   #2
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

deci peugeot si citroen sunt in topul masinilor care te lasa in drum...
johhny is offline   Reply With Quote
Old 15-06-09, 10:20   #3
Tzepozzz

Stage 5
 
Tzepozzz's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 611
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Renault, campion la erori

La celălalt capăt al clasamentului, laurii revin modelelor Honda Civic şi Accord, Kia Cee’d, Skoda Fabia şi Octavia, care se află în topul fiabilităţii, alături de ultimele modele Fiat (Grande Punto şi 500), BMW sau Dacia.
sursa: adevărul
Tzepozzz is offline   Reply With Quote
Old 15-06-09, 10:43   #4
Mustang
Daewoo Driver

Stage 5
 
Mustang's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Tare pentru noi.
Nu de alta, da' sa nu mai comenteze habarnistii de 14 ani ca Dacia ar fi proasta, cizma sau mai stiu eu ce. Pana acum mi se parea scumpa. Acum mi se pare relativ ok, cu prima de casare.
Mustang is offline   Reply With Quote
Old 15-06-09, 10:45   #5
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Daca si jurnalistii sunt in stare sa faca sondaje pe lumea asta inseamna ca ne putem kk in ele de statistici. Hai sa fim seriosi vezi o dacie la 30 de peugeoturi si te miri de ce e in topul fiabilitatii. A

"Atunci când, de-a lungul timpului, un anumit model se prezintă la ateliere diferite, cu defecţiuni similare, înseamnă că acele probleme sunt determinate de piese proaste, de un montaj defectuos sau de un viciu de proiectare, nicidecum de proasta întreţinere sau exploatare a maşinilor respective. Aşa gândeşte orice şofer şi asta au căutat să afle şi jurnaliştii publicaţiei amintite."

Uite o fraza care nu o pricep. Totusi vorbim de o tzara in care se conduce infernal, si ei nu iau in considerare factorul uman? Dobitoci care dau cheie si forja la motoare turbo-diesel. Pai la ei toate masinile au probleme cu turbo din ce am citit, e o problema care masini se gasesc in numar mai mare pe strazi.
__________________
If you go fast you die fast
Herbas is offline   Reply With Quote
Old 16-06-09, 13:05   #6
Lecca

Stage 5
 
Lecca's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 389
Member of:
[KIA]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

dar totusi nu vad ce cauta poza cu kia ceed sus la partea cu erori...

sunt de acord ca e o masina foarte ok, detin una, dar e cam devreme pentru a spune asta... la fel si pentru dacia. ar trebui macar 5 ani de rulaj , pentru a putea stabili toate defectele care pot aparea. 2 ani de rulaj nu mi se par nici pe departe suficienti. eu cred ca e un articol de sustinere a unor marci precum Kia sau Dacia, care vin din spate, si au fost incluse intre niste marci consacrate ca fiabile, tocmai pentru a spori veridicitatea studiului cum ca ar fii fiabile. nu stiu despre dacia, despre kia numai de bine, dar e prea devreme pentru concluzii.
__________________
ProCeed 1.6 126hp
Golf 5 1.9TDI DSG
Lecca is offline   Reply With Quote
Old 16-06-09, 23:32   #7
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Quote:
Originally Posted by Herbas View Post
Totusi vorbim de o tzara in care se conduce infernal, si ei nu iau in considerare factorul uman? Dobitoci care dau cheie si forja la motoare turbo-diesel. Pai la ei toate masinile au probleme cu turbo din ce am citit, e o problema care masini se gasesc in numar mai mare pe strazi.
asta asa e. francezii sunt infernali la condus. se poarta cu masinile in ultimul hal. numai eu stiu intr-o iarna cand am fost pe-acolo si ma ducea francezu' cu xsara break diesel in fiecare dimineata, la temperaturi destul sub 0 grade, dandu-i cheie fara sa astepte sa se stinga becurile de pe bord (si doar la diesel e foarte important iarna sa-si faca preincalzirea) si apoi schimbat la minim 3000 rpm, cand motorul nici nu pornise bine si nici nu apucase sa-si creasca temperatura cu un grad. sa nu zic ca atunci cand veneam acasa oprea motorul inainte sa opreasca masina. intr-o zi m-a plimbat cu un corsa in bordul caruia erau aprinse aproape toate becurile de eroare. cu toate acestea, mai jos de 5000rpm nu schimba. iar asta era un om serios, pe la aproape 50 ani. as fi tacut daca era un caz izolat, dar i-am vazut pe toti asa.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 05-07-09, 18:18   #8
Pacalici

Stage 1
 
Pacalici's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 12
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Japonezii fac masini adevarate :P intodeauna sa stiut !
Pacalici is offline   Reply With Quote
Old 05-07-09, 19:28   #9
GABBY_

Stage 5
 
GABBY_'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,430
Member of:
[Opel]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Adica Renault are masini praf dar Logan care in mare parte are piese de Renault e super fiabila....astia sunt jurnalisti ?Oricum se stie ca Megan sedan e cam pardaf la fiabilitate, am exemple clare cu masini care pana in 200 mii km au schimbat 2 turbine sau altele care au facut a doua segmentare..ca sa nu mai vb ca dupa 40-50 mii km se cojeste vopseaua de pe manere usilor sau pielea de pe volan deja incepe sa se deterioreze
GABBY_ is offline   Reply With Quote
Old 05-07-09, 22:21   #10
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Este vorba de jurnalisti francezi de la o revista auto (Auto Plus-Franta) si merita crezuti, nu cred ca sunt rau-intentionati sau prosti. Si nemti au constatat cam acelasi lucru in urma cu vreo doi ani: marci auto cu nume grele ( chiar si nemtesti) nu mai au calitatea de alta data, iar Logan-ul a ocupat un loc onorabil si in sondajul lor. Mentionez ca nu sunt proprietar de Logan, nici fan, nici nu ma intereseaza sa-mi iau unul, prefer cu totul alt fel de masina (neaparat coupe), dar nu vad ceva rau sau incredibil in ce spun jurnalisti auto din alte tari despre Dacia actuala ...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 17:41   #11
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

In ciuda faptului ca piesele din care Logan e facut sunt identice ca si calitate cu cele pe care le foloseste si Reno pe masinile proprii, Logan este mai fiabil deoarece are piese mai putine, deci mai putine sanse sa se strice ceva.
Si nu, nu fac misto.
__________________
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 17:51   #12
pejo_cez

Stage 5
 
pejo_cez's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 423
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Personal am vazut 2 megane-uri in mijlocul drumului care au murit unul pe la Baicului si unul pe Mihai Bravu, 2 passat-uri model nou la fel, unul in intersectie de pe linia de centura cum vii dinspre IMGB catre Berceni si unul in fata Bancpostului de langa Mall Vitan. Am un var care a avut 2 renault-uri si toate modelele de dacia de la berlina la Logan, a zis ca in viata lui nu mai cumpara Renault ca sunt super scumpe la piese si foarte proaste. Loganul care-l are acum luna asta a implinit 2 ani la 1 luna dupa el mi-am luat eu Peugeot-ul 206, la el aceeasi revizie este mai scumpa le reprezentanta decat la mine care fac revizia tot la reprezentanta cu aceleasi consumabile schimbate. El are 1.5 dci eu 1.4hdi. Cand a fost la ITP nu i-au iesit noxele, va vine sa credeti si masina are doar 43.000 km 80% facuti in afara orasului, pe jos pe la usi deja a inceput sa-i infloreasca vopseaua. Asta e, am zis ca poate a avut el ghinion ca e mai ghinionist de fel la masini
__________________
http://www.BagStore.ro
pejo_cez is offline   Reply With Quote
Old 08-09-09, 00:04   #13
teen.ager

Stage 5
 
teen.ager's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of:
[Opel]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Ma scuzati ca ma bag si eu in seama...Dar aud foarte multa lume ca cica la Mondeo MK1 dupa un anumit timp se duce turbina si pompa de injectie?...O fii adevarat sau depinde de cum mergi cu ea?
__________________

'01 Opel Astra G Caravan, DOHC 1.6 16v 101hp (Z16XE)
teen.ager is offline   Reply With Quote
Old 08-09-09, 00:09   #14
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

Quote:
Originally Posted by teen.ager View Post
Ma scuzati ca ma bag si eu in seama...Dar aud foarte multa lume ca cica la Mondeo MK1 dupa un anumit timp se duce turbina si pompa de injectie?...O fii adevarat sau depinde de cum mergi cu ea?
eu am auzit ca la toate masinile dupa un anumit timp se duce turbina si pompa de injectie, mai ales la alea cu turbo.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 08-09-09, 14:13   #15
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Maşinile care te lasă-n drum (conform Auto Plus Franţa)

55.000 de mii de km acumulate cu 2 modele de 307 si doar o data m-au lasat in drum. Mi-a crapat furtunul de la Turbo. In rest impecabil.
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -