imi cer scuze pentru postarea consecutiva.
am uitat sa precizez ca liniuta facuta cu acel dci stock nu s-a facut de pe loc. amindoi eram in treapta 1 la relanti si mergeam in paralel.
la 3, 2, 1 am dat amindoi blana si am fost de acord sa ne intindem catre viteza de 120km/h.
am cazut de acord sa schimbam vitezele intre 4.000 si 4.500 rpm. primii metrii a fost egalitate, pina la 1.900rpm unde mie mi-a intrat turbina. lui stock ii intra la 2.200rpm.
din momentul in care a intrat turbina a inceput sa ramina in spate.
dupa terminarea cursei, s-a uitat la mine si a exclamat: bha!! da tu scoti fum, nu gluma =))
concluzia: i-am dat fum
s-a urcat el in golanul meu, s-a dat 2 ture si a ramas surprins, nu credea ca se poate asa mare diferenta doar dupa o resoftare.
eu am calculatorul schimbat, este unul scos din fabrica si la vremea schimbarii cu cel stock, mi-a spus ca softul de pe el il au de dar o saptamina, ca e mai performant ca cel anterior si sint primul la care il pune.
deci la orice diesel recomand resoftarea.
si am mai uitat sa precizez, am lasat un passat de 1.9 in spate, muult in spate si e si filmat
.
promit ca voi posta si acel film aici dupa ce il urc pe youtube.
pfoai shadowro, te haleste mareom de viu cu bestia lui!