Azi m-am dus pe chei, am asteptat vreo 10 min. dar mi-a fost imposibil sa gasesc un interval de timp in care sa fie mai liber...n-am reusit decat putin peste 160. Cred ca se ducea 200, am mai reusit cu un Passat 1,8T de 150 cai acum 3 ani. Si ieri am citit intr-o revista...cei de la C&C Tuning spun ca 4,4i are 320 cai.
Santa Fe, 2.8 V6 ~ 170 cai (cam putin la asa motor). Si se pare ca a cam obosit la cei 145.000 Km pe care-i are. Am reusit cu ea 200 pe la inceputul anului...avea cu 50.000 km mai putin si mergea (in cazul in care conteaza cu adevarat) cu benzina cea mai scumpa de la Shell, aia de 100 (cred).
ai incercat cercuri cu vre-un Jeep?
am eu un film..facut noaptea cu telefonu...cercuri date de mine cu mitsubishi pajero sport dar vreau sa ascund numerele sau sa tai din el. partea in care se vad numerele e la sfrarsit deci nu ar trebui sa fie prea complicat. nu am nici un program cu care sa fac chestia asta si nici nu stiu care sint. poti sa ma ajuti? tare as vrea sa pun filmul aici dar fara numere.
Cu Santa Fe si cu Land Cruiser...
Am filmat insa doar Toyota si atunci eram pe cubica umeda cu super cauciucuri noi, n-a iesit cine stie ce si mi se vad si mie numerele, n-am reusit sa le scot...
si eu tot pe umed am dat dar cu cauciucuri Bridgestone Dueler H/T in stare buna ...dar fuge de cur ca dreaq. am reusit chiar si un mic burn...insa numai pe ud. pe uscat nu am nici o sansa.. sa fac nimic. oricum..e senzatie sa dai cercuri cu ditamai magaoaia de 2 tone...
A fost fara intentie...si n-am avut nici o problema la plecare...ma mira totusi intamplarea pt. ca nu am punte pe spate, ci suspensie semi independenta, dar se pare ca nu e mare lucru...fata de roata fata dr. care e lasata rau, cea in aer e lasata putin...cursa rotii pe verticala e f. redusa in jos...slaba rau.