Go Back   Forum 4Tuning > Diverse > FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc.

FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc. Colectia de filme

Old 06-02-12, 13:50   #1
YouLost20

Stage 3

Default LMR Gallardo Twin Turbo vs Supra GT47-80 ( 2400wrhp+ battle)

2400wrhp+ se infrunta pe o autostrada din America. Watch in HD

YouLost20 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-12, 13:52   #2
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5

Member of:
[Toyota]
Default Re: LMR Gallardo Twin Turbo vs Supra GT47-80 ( 2400wrhp+ battle)

Se pare ca Supra isi mentine inca reputatia de "Highway King". Ramane de vazut o cursa clara intre o Supra de acest calibru si un UGR Gallardo TT.

Last edited by Supra_Guy; 24-02-12 at 13:56.
Supra_Guy is offline   Reply With Quote
Old 24-02-12, 14:54   #3
shadowro

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]

De unde se pare ? Din filmul asta ?
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 13:34   #4
shadowro

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]

Aceeasi supra contra UGR TTG 1250 hp

Old 01-03-12, 20:27   #5
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5

Member of:
[Toyota]

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Aceeasi supra contra UGR TTG 1250 hp

Wow... a castigat lambo cu cativa cm. Si SW's UR TTG orange nu e cumva cel cu 1500awhp ?

"Highway king" face referire la cursele de tip "roll race" din USA, unde Supra si-a castigat acest renume, nu am inventat eu. Stai calm, nu incerc sa fur meritele Lambo-ului.

The Stig : My Toyota Supra [Mk IV, 1992-2002, with three-litre, straight-six twin-turbo engine]. It was berserk fast, with hardened suspension and all the bells and whistles. I think in a track test with a Ferrari it would win. It was incredibly quick and it kept my attention the whole time.
Old 02-03-12, 08:27   #6
shadowro

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]

Nu , e cel de 1250.
Daca vrei pot da un quote cu ce a zis SW in legatura cu aceasta cursa ( vs supra )

"Had a great time this weekend. My UGR SL ran flawlessly. I didn't do anything to this car since the TX2K11 meet except put fresh gas in it. I knew there were a few guys gunning for me and Kevin wanted me to send it up to him to put a new clutch in, but I said I would run it until the clutch went. I put 350 miles on my car at the TX meet and probably 50 runs that weekend, so needless to say, it's time for a new clutch. Although my car is capable of making a lot more power, I needed to stay in the 1050-1150 range otherwise it slips. My first "grudge race" was against LMR, I knew they wanted to run badly. Steven left on me about a car and a half and when I went into 4th I pulled right up next to him, you guys saw the rest. Our second race was in the eliminations, we both got a good start and I put some cars on him, funny, no video of that run yet. I was at about 70% on the boost controller. I ran Soroush's GT, Big blower and spray and took him down also. The rest of the cars I ran were not to close, but they were all good sports. The finals came down to me and Tag, I knew I had to be on my toes since Tag is a great driver and his Supra is fast as hell, he beat everyone he ran also. I cranked my boost up to 75%(about 1150) and we got a perfect start, side by side, I hit 3rd my car was spinning, hit 4th and it was going from side to side and I saw him come up to my door, pulled into 5th and pulled ahead of him. I cannot wait to see the video. I was talking to Tag today, he said he was all in as were most of the guys I ran. With a new clutch and more boost, I can should be able to pick up another 200-250 rwh. As soon as Steven is ready with his new clutch I will be glad to run or we can run our cars right now side by side to 200+ I think the longer we run, the worse it would be for them, my car has some top end"

Din ce spune aici , nu avea nici macar 1250.
Supra a fost highway king.
Old 02-03-12, 13:11   #7
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5

Member of:
[Toyota]

Quote:
Nu , e cel de 1250.
Daca vrei pot da un quote cu ce a zis SW in legatura cu aceasta cursa ( vs supra )

"Had a great time this weekend. My UGR SL ran flawlessly. I didn't do anything to this car since the TX2K11 meet except put fresh gas in it. I knew there were a few guys gunning for me and Kevin wanted me to send it up to him to put a new clutch in, but I said I would run it until the clutch went. I put 350 miles on my car at the TX meet and probably 50 runs that weekend, so needless to say, it's time for a new clutch. Although my car is capable of making a lot more power, I needed to stay in the 1050-1150 range otherwise it slips. My first "grudge race" was against LMR, I knew they wanted to run badly. Steven left on me about a car and a half and when I went into 4th I pulled right up next to him, you guys saw the rest. Our second race was in the eliminations, we both got a good start and I put some cars on him, funny, no video of that run yet. I was at about 70% on the boost controller. I ran Soroush's GT, Big blower and spray and took him down also. The rest of the cars I ran were not to close, but they were all good sports. The finals came down to me and Tag, I knew I had to be on my toes since Tag is a great driver and his Supra is fast as hell, he beat everyone he ran also. I cranked my boost up to 75%(about 1150) and we got a perfect start, side by side, I hit 3rd my car was spinning, hit 4th and it was going from side to side and I saw him come up to my door, pulled into 5th and pulled ahead of him. I cannot wait to see the video. I was talking to Tag today, he said he was all in as were most of the guys I ran. With a new clutch and more boost, I can should be able to pick up another 200-250 rwh. As soon as Steven is ready with his new clutch I will be glad to run or we can run our cars right now side by side to 200+ I think the longer we run, the worse it would be for them, my car has some top end"

Din ce spune aici , nu avea nici macar 1250.
Supra a fost highway king.
Supra lui TAG din cate am citit pe forum produce in jur de 1120rwhp, deci puterile au fost apropiate. Diferenta in cursa postata de tine, care a fost si cu start de pe loc, este minima si nu demonstreaza nimic. "Highway King" se refera strict la cursele din mers. Astept o cursa clara, in care UGR TT Gallardo sa bata o Supra de peste 1300rwhp din roll si atunci iti dau dreptate.

Si chiar daca ar castiga Gallardo, diferenta ar fi minima. Tinand cont de era si categoriile de pret din care fac parte cele doua masini, Supra inca uimeste, fie ca iti place tie sau nu.
Old 02-03-12, 16:40   #8
shadowro

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]

Quote:
Originally Posted by Supra_Guy View Post
Supra lui TAG din cate am citit pe forum produce in jur de 1120rwhp, deci puterile au fost apropiate. Diferenta in cursa postata de tine, care a fost si cu start de pe loc, este minima si nu demonstreaza nimic. "Highway King" se refera strict la cursele din mers. Astept o cursa clara, in care UGR TT Gallardo sa bata o Supra de peste 1300rwhp din roll si atunci iti dau dreptate.

Si chiar daca ar castiga Gallardo, diferenta ar fi minima. Tinand cont de era si categoriile de pret din care fac parte cele doua masini, Supra inca uimeste, fie ca iti place tie sau nu.
1120 hp rwd >>>> ~1150 hp awd din mers oricat de mare ar fi diferenta intre ani si masini. Supra aia nu e o epava sparta de rugina si alte cacaturi , e o masina pusa la punct din toate punctele de vedere.
Cursa din care am pus eu filmulet sunt 99% convins ca este din mers.Am mai vazut filmulete de la acea cursa si toate au fost din mers.... deci nu cred ca cea prezentata de mine mai sus a fost mai speciala decat celelalte.
Faptul ca se departeaza pe treapta a 5-a ma face sa cred ca pe highway ar fi mai rapida.

Last edited by shadowro; 02-03-12 at 16:43.
Old 02-03-12, 17:39   #9
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5

Member of:
[Toyota]

Quote:
1120 hp rwd >>>> ~1150 hp awd din mers oricat de mare ar fi diferenta intre ani si masini. Supra aia nu e o epava sparta de rugina si alte cacaturi , e o masina pusa la punct din toate punctele de vedere.
Cursa din care am pus eu filmulet sunt 99% convins ca este din mers.Am mai vazut filmulete de la acea cursa si toate au fost din mers.... deci nu cred ca cea prezentata de mine mai sus a fost mai speciala decat celelalte.
Faptul ca se departeaza pe treapta a 5-a ma face sa cred ca pe highway ar fi mai rapida.
Texas Mile Records :

1500whp UGR Gallardo TT : 250mph
1300rwhp Supra : 247mph

e debatable...sigur Gallardo are start mai bun de pe loc, iar la puteri egale din mers RWD > AWD. Aerodinamica si top end-ul nu pot face diferenta in acest caz, pentru ca Supra nu este limitata de nici unul.

Bineinteles, fiecare cu opiniile si preferintele lui. Discutia asta poate continua la nesfarsit cum se intampla in majoritatea thread-urilor de genul asta de pe forum. Eu prefer sa ma retrag pentru ca oricum nu voi pupa genul asta de masini prea curand.
Old 02-03-12, 20:12   #10
paulito

Stage 2

Se vede destul de bine ca de la a 3 a 4 viteza in sus supra are putere mai mare.
paulito is offline   Reply With Quote
Old 03-03-12, 13:23   #11
shadowro

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]

Daca se vede , se vede I rest my case.
@Supra_Guy : good call cu retragerea. cred ca asa am sa fac si eu pentru ca totul a fost clarificat de paulito. se vede clar.
Old 20-03-12, 14:35   #12
shadowro

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]

@ supra guy tx2k12

1400 rwhp supra vs 1250 awhp lambo vs 1500 stage 3 R lambo

Old 20-03-12, 17:44   #13
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5

Member of:
[Toyota]

Quote:
@ supra guy tx2k12

1400 rwhp supra vs 1250 awhp lambo vs 1500 stage 3 R lambo

Supra lui Seafish produce 1286rwhp. Baietii de pe forum spun ca UGR Gallardo "R" punea in jur 1600whp. A fost o cursa buna pt Supra. Sper sa apara si filmulete cu Supra lui Rex de 1500rwhp, am auzit ca au fost niste curse intre el si UGR de 1500awhp.
Old 20-03-12, 20:20   #14
shadowro

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]

Pune 1400 whp jos , vezi ca asta zice chiar proprietarul.
Si da , au fost si cu supra de 1600 rwhp .. am inteles ca i-a dat si aluia vreo 3 masini.

In legatura cu prima cursa cu lambo cu pachetul R , Kyle , cel care a facut masina a spus ca a fost setata pe a 3-a 1350 whp si a 4-a 1450 whp iar la a doua cursa a setat 3 cu 1450 whp si 4 cu 1550 whp ... asta nu inseamna ca nu se putea mai mult.

Last edited by shadowro; 20-03-12 at 20:25.
Old 20-03-12, 21:02   #15
Supra_Guy
Toyota Driver

Stage 5

Member of:
[Toyota]

Quote:
Pune 1400 whp jos , vezi ca asta zice chiar proprietarul.
Si da , au fost si cu supra de 1600 rwhp .. am inteles ca i-a dat si aluia vreo 3 masini.

In legatura cu prima cursa cu lambo cu pachetul R , Kyle , cel care a facut masina a spus ca a fost setata pe a 3-a 1350 whp si a 4-a 1450 whp iar la a doua cursa a setat 3 cu 1450 whp si 4 cu 1550 whp ... asta nu inseamna ca nu se putea mai mult.
Iti dau dreptate pana la urma, am gasit comentul proprietarului pe SF :

Seafish :

people, stop making shit up. The guy that posted the video, Tiago, built the car, he knows what he is saying

Car made 1280 when it had a gt4788. For the last year its been a gt5588 billet we use 100 shot to spool it up only.
Car made 1400 on the dyno spinning. could be + or - 50 rw, I don't care its fast as fuck and I still drove home in AC.
I think it is at the limit of reliability and I am not going to push it any harder. Car has seen extreme abuse in the past year and it is still running awesome.

Gallardo R Package a avut 150whp avantaj, a castigat in a doua cursa. Case closed.

Supra lui Rex are 1500rwhp si nu exista nimic concret ca s-ar fi dat cu vreun Lambo de 1500whp+ si ar fi pierdut. Exista doar un film in care se da cu unul (poate fi R, poate fi Stage 3) si cu SSP GTR. Din pacate foarte slab filmul...

https://www.youtube.com/watch?v=DbNaR7dev50

Last edited by Supra_Guy; 20-03-12 at 21:04.
- Copyright 2024 4Tuning -