Esential este faptul ca prostul in timp ce a schimbat vitezele, a virat stanga de volan. Cand a dat a2-a, masina ar fi putut fi tinuta sub control.O masina nu se pune ea la 90 grade, intr-o fractiune de secunda, asa de nebuna.
Dar avand volanul deja virat spre stanga, intre schimbarile de trepte spatele masinii a prins aderenta, a pus masina pe trasa (spre stanga) si socul acceleratiei a propulasat masina si mai violent spre sant. Combo de nota 10 ....
Esential este faptul ca prostul in timp ce a schimbat vitezele, a virat stanga de volan. Cand a dat a2-a, masina ar fi putut fi tinuta sub control.O masina nu se pune ea la 90 grade, intr-o fractiune de secunda, asa de nebuna.
Dar avand volanul deja virat spre stanga, intre schimbarile de trepte spatele masinii a prins aderenta, a pus masina pe trasa (spre stanga) si socul acceleratiei a propulasat masina si mai violent spre sant. Combo de nota 10 ....
daca avea esp sau soferul era mai bun nu se intimpla... sau cel putin un loc mai mare, pe straduta aia de doi metri era inevitabil sa se duca de rapa... cabina era indoita rau, sa speram ca a scapat "soferu" cu bine
Mai sunt multi asa "destupati " la minte pe strazile noastre ?
Pai daca avea ACTIVAT ESPul ( ca are TC crede-ma si nu numai ) cum mama ma-sii mai vroiai sa dea burnout ?
A dus-o in rapa ca nu a stiut sa o tina. Daca stia putea sa mearga si pe distanda de ..... pana faceau poc cauciucurile si nu intra in rapa, nu alegerea strazii e de vina. Daca era intr-o mare parcare goala ar fi dat si mai tare in ea pentru ca ar fi considerat ca n-are de ce sa se loveasca si s-ar fi rasturnat cu siguranta cand ar fi tras de volan.
Cat despre cabina, observa ca stalpul a ramas intact sustinad intreaga masa de peste 2 tone a masinii. Sau ai fi vrut sa aiba parbriz care sa sustina masa asta. Pentru ca plafonul cabinei e format din stalpul ala pe care sta suspendata masina + o tabla + 2 ( imi scapa termenul acum ) ...." stalpi" laterali care nu au cum sa sustina greutatea masinii.
__________________
Chrysler 300m, 3.5L ( aproape Hemi ) , 250 cai, full.
asta se intampla cand ai bani si esti prost..strici bunatate de masina. Daca avea experienta si o lua si el usor poate alfel statea treaba dar dupa cum a dat cu ea de gard nu avea experienta in asa ceva. Totusi e bine ca a putut sa o conduca pana acolo nu parea sa fie aproape de un oras sau ceva de genu'
la cuplul ala de 700 nm sau cat are mai exact motorul de Viper nu tre sa tii aceeleratia blocata la podea ca sa faci un burnout cum trebuie ,iar "nataraul" de la volan ia dat blana si de aia a plecat masina in lateral !
__________________ "On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And you then go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. As soon you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." - Ayrton Senna "
la ala cu camioneta era si ud pe jos sau peticita soseaua?
(ceea ce nu prea cred ca se intampla la americani))...daca e ud sigur e si ala un factor care duce la o asemenea intamplare...sa zicem nefericita)