Nu v-ati prins ca din Veyron nu s-a scos tot ce se putea doar pentru a face o cursa stransa ? Nu a folosit LC...altfel pleca glont. Pe 400M are deja 1 secunda avans, iar pe o mila are...enorm.
Un pic de logica si documentare arata ca pe o cursa in linie dreapta (F1 vs Veyron) daca Veyron pleaca de pe loc cand F1 are deja 200km/h (adica avantaj enorm) pana la 300km/h Veyron este in fata. Nu are nici cea mai mica sansa, si aia stiau de aia au facut ceva entertaining. Plus ca in Veyron ai tot confortul, numai uitati-va la interioare. Asa ca ar trebui sa va impresioneze.
De acum inainte sa va aruncati cu capu in fata (nu ma impresioneaza ca "a pierdut" pe 400m in fata asteia de 15 ani, ca la tehnologia care o are, ca ce demaraj are F1, etc) analizati datele problemei.
1/4 mile Veyron 10.2
1/4 mile F1 11.1
0-100 Veyron 2.5
0-100 F1 3.2 sau 3.5 cat are
etc
Si pana la 0-300 diferentele sunt colosale. Veyron are in jur de 13-14 secunde 0-300. F1 are in jur de 30 sau pe acolo (cel putin Enzo asa are). Lasati prostiile deoparte, masina ca Veyron nu cred ca o sa mai vedem (decat tot ceva de la Bugatti). Pe vremurile astea de criza nu stiu cine isi permite sa investeasca asa sume colosale in dezvoltare si sa vanda in pierdere o masina de genu' si sa mai aiba si ingineri capabili de asa ceva.