FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc. Colectia de filme |
29-05-09, 16:10
|
#16
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 314
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
centurile nu erau obligatorii atunci (in constructia masinii) si thnologia in domeniu sigurantei era la inceput oricum americanii au de invatat de la europeni ce inseamna siguranta si performanta
|
|
|
29-05-09, 16:12
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 92
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
Viteza ucide!, daca mergi incet ai sanse mai mari sa scapi...
cel putin in teorie ca daca intra altul in tine poti sa ai centura cu 10 puncte ca nu te mai scoli de jos.
__________________
0720 276 400 / Adrian
|
|
|
29-05-09, 16:26
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
Quote:
Originally Posted by Alex_D12
ma bucur ca nu's in america.... alea nu's decat tancuri de tabla.... sicrie pe roti... nesigure
|
Pai si crezi ca europenele si japonezele din vremea aia erau mai sigure ?
|
|
|
29-05-09, 16:38
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 138
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
daca aveau scaune individuale si centuri de siguranta ca in ziua de azi aia nu pateau nimic, cel putin asa mi se pare mie, adica nu par sa se deformeze asa mult ca masinile din ziua de azi!
__________________
Hit the clutch, change the gear, pumpt the gas!
|
|
|
29-05-09, 17:11
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,490
Member of: [2 Roti]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
cat de mari sunt.. atat de nesigure sunt
|
|
|
29-05-09, 18:18
|
#22
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 441
Member of: [Toyota]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
Frumoasa arhiva asta,interesant sa vezi cum se faceau testele pe atunci.Oricum masinile fiind f mari si greoaie si impactul este unul pe masura
|
|
|
29-05-09, 18:51
|
#23
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of: [AUDI] [PEUGEOT]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
frate , esti mai sigur pe o motocicleta decat pe una din vaporasele astea americane )
|
|
|
29-05-09, 20:12
|
#24
|
Stock
Join Date: May 2009
Posts: 3
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
hmmm....erau anii 60 atunci inca nu incepusera sa faca masini foarte bune ....azi GM da clasa la multe firme de masini cu masinile pe care le produce
|
|
|
30-05-09, 02:02
|
#25
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 53
Member of: [Opel]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
Quote:
Originally Posted by PH86MIN
Asta sa fie invatatura de minte pt toti cei care spuneau ca daca masina are tabla groasa e rezistenta.Dovada e aici!
|
daca tu zici ca masinile cu tabla groasa nu sunt sigure, intradevar in perioada aia nu te asteptai la mare lucru de la o masina..Dar ce mai zici de logan, 2009 ? care e o gramada de bani si are o tabla pe el de te doare capul..daca vrei ceva strong uite-te la un Audi 80 de ex..anii 90..si atunci mai vb..
Last edited by woodywww; 30-05-09 at 02:06.
|
|
|
30-05-09, 09:39
|
#26
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 564
Member of: [Opel]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
parca sunt floricele manechinii aia...
|
|
|
30-05-09, 10:47
|
#27
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of: [AUDI] [PEUGEOT]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
Quote:
Originally Posted by woodywww
daca tu zici ca masinile cu tabla groasa nu sunt sigure, intradevar in perioada aia nu te asteptai la mare lucru de la o masina..Dar ce mai zici de logan, 2009 ? care e o gramada de bani si are o tabla pe el de te doare capul..daca vrei ceva strong uite-te la un Audi 80 de ex..anii 90..si atunci mai vb..
|
dreptate pt omu .eu am un audi 80 , ph86min daca dai cu , fruntea de aripa de la audi-u meu , ti se sparge frunte si tabla nu se indoaie , daca dai cu fruntea de aripa de dacia , de oricare , logan , solenza bla bla , fruntea ramane intacta si tabla se indoaie ...
un prieten de-al meu are o dacie 1310 , intr-o seara a stat unul cu fundu pe aripa lui , si a doua zi avea dita' indoitura .
__________________
Urasc cocalarul si taranul marca Romania !
|
|
|
30-05-09, 11:22
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
mie mi se pare ca testele sunt facute la viteze mult mai mari decat cele de astazi...e adevarat ca masinile de atunci nu se compara cu masinile de azi, dar oricum tind sa cred ca reproduceau mai bine conditiile de accident...
|
|
|
30-05-09, 11:23
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 53
Member of: [Opel]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
dreptate pt omu .eu am un audi 80 , ph86min daca dai cu , fruntea de aripa de la audi-u meu , ti se sparge frunte si tabla nu se indoaie , daca dai cu fruntea de aripa de dacia , de oricare , logan , solenza bla bla , fruntea ramane intacta si tabla se indoaie ...
un prieten de-al meu are o dacie 1310 , intr-o seara a stat unul cu fundu pe aripa lui , si a doua zi avea dita' indoitura .
|
Asa si e..am un tov..are un logan de numai 3 ani si a inceput sa rugineasca pe la aripi si nu e primul caz..si sunt unele masini de la GM..de ex Opelul..care nu e chiar asa prost la caroserie..acum depinde si de marca..deci sa numai vb aiurea ca daca o masina veche care are tabla groasa nu e sigura..
|
|
|
30-05-09, 11:37
|
#30
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Crash-teste GM din anii '60
Când susţineam că locul hârburilor este la casare, mă înjura juma' de forum...
După un accident cât de cât serios îţi blestemi zilele că erai acolo cu vechitura ta şi nu în tren...
|
|
|
|
|