Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem. |
27-08-07, 16:46
|
#286
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by tristan
o masina adevarata are modificari grave
|
mare adevar ai grait
|
|
|
27-08-07, 16:47
|
#287
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by mm-07-sor
Eram cu bmw'ul coupe albastru ...ieri la curse era stock ..dar pina ce ajung la oradea sper sa mai adaug ceva surprize cu ajutorul lui Maftei de la maff racing
|
Ce motor are?
|
|
|
27-08-07, 16:51
|
#288
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,135
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup] [A.C.S. Speedline Motorsport] [PEUGEOT] [4Rally] [Design Team] [SKODA] [VW]
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
sincer nu mi se cat de cat corect gandeste-te la dacia de la grupa b...omu putea sa puna motorul intr-o dacie normala si sa se dea cu puterea din talon...atunci mai este corect???
|
|
|
27-08-07, 18:49
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 3,976
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [MERCEDES] [VW] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by KhaosQ
In afish scrie clar "Fast food" iar eu nu am vazut asa ceva , apropo ,Sandwich-urile unde erau?
|
eu ca participant la liniute.. am trimis pe mai multi sa imi cumpere.. si nu or vrut sa le dee, si nu o data m-am dus si eu.. sa cumpar.. si era cutia plina de sendwich-uri..si doamna aia.. zicea.. nu mai este.. ne pare rau...
si tu imi spui... ca nu am vaz asa.. ceva..
sa va fie rusine!
|
|
|
27-08-07, 18:57
|
#290
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 62
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by Fixius
eu ca participant la liniute.. am trimis pe mai multi sa imi cumpere.. si nu or vrut sa le dee, si nu o data m-am dus si eu.. sa cumpar.. si era cutia plina de sendwich-uri..si doamna aia.. zicea.. nu mai este.. ne pare rau...
si tu imi spui... ca nu am vaz asa.. ceva..
sa va fie rusine!
|
Crezi ca eu nu am vrut sa cumpar? noroc ca a adus iubita unui prieten de mancare , ca altfel eram pe spate totzi
|
|
|
27-08-07, 19:09
|
#291
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International]
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by tristan
Ce motor are?
|
masina e 320ci, e46 ...motor de 2197 , 170 cai ...cel albastru
Cred ca tu erai cel in tricou alb nu?
|
|
|
27-08-07, 19:41
|
#292
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by tristan
INCA ODATA PENTRU CEI CE NU INTZELEG!!!!
Grupe :
A 75cp
B 76cp-100cp
C 101cp-130cp
D 131cp-165cp
E 166cp-200cp
F 201cp-250cp
G 251cp-300cp
H 301cp-350cp si peste
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt montare suplimentara de compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pt montare suplimentara de nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo(compresor)+nitro(nos), se ia in calcul coeficientul mai mare
Deci daca ai chiptuning...filtru de aer sport...ax cu came .... masina nu sare in grupa superioara!!!!
se ia puterea din talon sau a motorului inmultita cu coeficientii in cauza!!!!!
Voi credeti ca cine chiar participa profi la aceste evenimente are exact cat scrie in talon? Aici nu este parada masinilor stock care se dau asa numai.... o masina adevarata are modificari grave
|
SALUT,TOCMAI AM TRIMIS UN MAIL POATE CEVA MAI CRITIC ,DAR VAD CA NU APARE,
CHIAR DACA SUNT CRITIC ,SUNT SI BINE INTENTZIONAT IN IDEEA DE A CORECTA GRESELILE FACUTE ,PENTRU CA ELE SA NU SE MAI REPETE SI IN ALTE EDITZII,
PRIN URMARE AM SA MA REPET DAR IN ALTA FORMULA:
LA CE CLASA AR TREBUII SA SE INCADREZE VOLKSWAGENUL CORADO CARE ARE IN TALON 160CP SI IN PLUS A FOST DOTAT SI CU COMPRESOR(PENTRU CEI CARE NU STIU ,COMPRESORUL ESTE UN ALT MIJLOC DE A OBTZINE SUPRAALIMENTAREA MOTORULUI,DAR SPRE DEOSEBIRE DE TURBINA CARE FOLOSESTE ENERGIA CINETICA A GAZELOR DE ESAPAMENT,PENTRU A INTRODUCE IN CILINDRUL MOTORULUI UN SUPLIMENT DE AER,EA FIIND EFICIENTA MAI ALES LA TURATZII MAI RIDICATE,COMPRESORUL DUPA CUM II SPUNE SI NUMELE CREAZA AER COMPRIMAT PRIN INTERMEDIUL UNEI INSTALATZII ,ANTRENATE DE OBICEI MECANIC,IN FELUL ACESTA BENEFICIIND DE UN SURPLUS DE AER SI LA TURATZII MAI JOASE,SE PIERDE O PARTE DIN PUTEREA MOTORULUI PENTRU ANTRENAREA AGREGATULUI DAR...CONSTATNZATA SA IN FUNCZTIONARE SI FAPTUL CA SE POATE EXAGERA IN CEA CE PRIVESTE SURPLUSUL DE AER INTRODUS IN CILINDRU COMPENSEAZA ACEST NEAJUNS.)
ELEMETE AJUTATOARE:160 ORI 1,3EGAL 208CP.
EU L-AM INTREBAT PE POSESORUL MASINII UIMIT DE FAPTUL CA M-A LUAT CAM CU VREO 30- 40 M(NESTIIND CE DOTARE ARE MASINA)CAM CATZI CAI ARE EL FF SINCER MI-A SPUS CA 240 DACA BINE AM RETZINUT.
LA CLASA D PUTERILE ERAU 135CP PANA LA 165CP.
SA MA LAMUREASCA SI PE MINE CINEVA!
|
|
|
27-08-07, 19:48
|
#293
|
Nissan Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 353
Member of: [Nissan]
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by LIVIUMARIN
SALUT,TOCMAI AM TRIMIS UN MAIL POATE CEVA MAI CRITIC ,DAR VAD CA NU APARE,
CHIAR DACA SUNT CRITIC ,SUNT SI BINE INTENTZIONAT IN IDEEA DE A CORECTA GRESELILE FACUTE ,PENTRU CA ELE SA NU SE MAI REPETE SI IN ALTE EDITZII,
PRIN URMARE AM SA MA REPET DAR IN ALTA FORMULA:
LA CE CLASA AR TREBUII SA SE INCADREZE VOLKSWAGENUL CORADO CARE ARE IN TALON 160CP SI IN PLUS A FOST DOTAT SI CU COMPRESOR(PENTRU CEI CARE NU STIU ,COMPRESORUL ESTE UN ALT MIJLOC DE A OBTZINE SUPRAALIMENTAREA MOTORULUI,DAR SPRE DEOSEBIRE DE TURBINA CARE FOLOSESTE ENERGIA CINETICA A GAZELOR DE ESAPAMENT,PENTRU A INTRODUCE IN CILINDRUL MOTORULUI UN SUPLIMENT DE AER,EA FIIND EFICIENTA MAI ALES LA TURATZII MAI RIDICATE,COMPRESORUL DUPA CUM II SPUNE SI NUMELE CREAZA AER COMPRIMAT PRIN INTERMEDIUL UNEI INSTALATZII ,ANTRENATE DE OBICEI MECANIC,IN FELUL ACESTA BENEFICIIND DE UN SURPLUS DE AER SI LA TURATZII MAI JOASE,SE PIERDE O PARTE DIN PUTEREA MOTORULUI PENTRU ANTRENAREA AGREGATULUI DAR...CONSTATNZATA SA IN FUNCZTIONARE SI FAPTUL CA SE POATE EXAGERA IN CEA CE PRIVESTE SURPLUSUL DE AER INTRODUS IN CILINDRU COMPENSEAZA ACEST NEAJUNS.)
ELEMETE AJUTATOARE:160 ORI 1,3EGAL 208CP.
EU L-AM INTREBAT PE POSESORUL MASINII UIMIT DE FAPTUL CA M-A LUAT CAM CU VREO 30- 40 M(NESTIIND CE DOTARE ARE MASINA)CAM CATZI CAI ARE EL FF SINCER MI-A SPUS CA 240 DACA BINE AM RETZINUT.
LA CLASA D PUTERILE ERAU 135CP PANA LA 165CP.
SA MA LAMUREASCA SI PE MINE CINEVA!
|
... lol ))
|
|
|
27-08-07, 20:05
|
#294
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Am Sa Mai Pun O Problema,chestia Asta Cu Timpul De Reactzie ,care Se Adauga La Timpul De Parcurgere Al Traseului.
Acest Timp Este Timpul In Care Parcurgi Cei 30 40 Cm De La Locul De Plecare Din Momentul In Care Se Face Verde Si Pana In Momentul In Care Intri In Zona Primilor Senzori De Timpi.
Practic Acest Timp Este Relativ Mic, Probabil 05 Secunde In Care Parcurgi O Distantza Ff Mica Cei 30 40 Cm De Care Am Pomenit.
Dar La Sosire Cand Potzi Sa Ai Mai Mult De 150 170km La Ora In 0,5 Secunde Parcurgi Cam 20 M Atzi Intzeles Cum Vine Treaba?
Deci Tu Potzi Sa Ajungi Primul Dar Sa Constatzi Uluit Ca Esti Pe Locul 2.
La Mine Asa A Fost Cazul ,am Castigat Mansa Cu Vreo 5 6 M
Dar La Cronometru Fata De Acolo Mi-a Spus Ca De Fapt Eu Am Venit Pe Locul 2 Dupa Cronometrul Lor.
Acest Lucru Este Posibil Datorita Faptului Ca Acest Timp De Reactzie Se Adauga La Timpul De Parcurgere A Traseului.
Este Suficient Ca Tu Sa Ai Un Timp De Reactize Mai Mare Cu 0,1 Secunde Fapt Care Ar Impune Sa Castigi Cu Peste 5 6 M Ca Sa Fi Sigur Castigator.
Fratzilor Mie Nu Mi Se Pare Corect!
Voi Ce Credetzi?
|
|
|
27-08-07, 20:09
|
#295
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,392
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Ce sa inteleg ca, conteaza mai mult reactia la start de cat cursa in sine?
|
|
|
27-08-07, 20:14
|
#296
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by LIVIUMARIN
Am Sa Mai Pun O Problema,chestia Asta Cu Timpul De Reactzie ,care Se Adauga La Timpul De Parcurgere Al Traseului.
Acest Timp Este Timpul In Care Parcurgi Cei 30 40 Cm De La Locul De Plecare Din Momentul In Care Se Face Verde Si Pana In Momentul In Care Intri In Zona Primilor Senzori De Timpi.
Practic Acest Timp Este Relativ Mic, Probabil 05 Secunde In Care Parcurgi O Distantza Ff Mica Cei 30 40 Cm De Care Am Pomenit.
Dar La Sosire Cand Potzi Sa Ai Mai Mult De 150 170km La Ora In 0,5 Secunde Parcurgi Cam 20 M Atzi Intzeles Cum Vine Treaba?
Deci Tu Potzi Sa Ajungi Primul Dar Sa Constatzi Uluit Ca Esti Pe Locul 2.
La Mine Asa A Fost Cazul ,am Castigat Mansa Cu Vreo 5 6 M
Dar La Cronometru Fata De Acolo Mi-a Spus Ca De Fapt Eu Am Venit Pe Locul 2 Dupa Cronometrul Lor.
Acest Lucru Este Posibil Datorita Faptului Ca Acest Timp De Reactzie Se Adauga La Timpul De Parcurgere A Traseului.
Este Suficient Ca Tu Sa Ai Un Timp De Reactize Mai Mare Cu 0,1 Secunde Fapt Care Ar Impune Sa Castigi Cu Peste 5 6 M Ca Sa Fi Sigur Castigator.
Fratzilor Mie Nu Mi Se Pare Corect!
Voi Ce Credetzi?
|
IDEEA ESTE CA E DESTUL DE GREU SA VERIFICI AUTENTICITATEA DATELOR DECLARATE ,DE CONCURENTZI,MAI ALES LA NOI IN ROMANIA ,UNDE DEOCAMDATA SUNTEM ,VESNICI INCEPATORI(DIN PACATE).ESTE CA UN FEL DE JOACA DIN PARTEA CELOR CARE ORGANIZEAZA ,NU SI DIN PARTEA CELOR CARE PARTICIPA,ACESTIA PUNAND LA BATAIE MULT SUFLET SI MULTZI BANI,RASPLATA FIIND DE FAPT INFIMA,DAR CE VROIAM SA SPUN ESTE ,CA DACA S-AR PUTEA VERIFICA CORECTITUDINEA DATELOR DECLARATE ,SE PRESUPUNE CA MASINILE SUNT IN CLASA CORESPUNZATOARE SI ATUNCI CRONOMETRUL ,CARE IATA CE SURPRIZE ITZI POATE REZERVA ,AR FI DE PRISOS,METODA DE CONCURS CINE CASTIGA , MERGE MAI DEPARTE AR FI CEA MAI POTRIVITA SI SPECTACULOASA
.ASA CUM S-A PROCEDAT LA BM NICI NU STII CINA A CASTIGAT DE FAPT ,AM EXPLICAT MAI SUS,CUM E TREABA CU CALCULUL TIMPILOR.
ACESTE LINIUTZE LA ORIGINE EU CRED CA ASA ERAU, PLEACA DOI UNUL CASTIGA,SI MERGE MAI DEPARTE
|
|
|
27-08-07, 20:23
|
#297
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by bogo4all
Ce sa inteleg ca, conteaza mai mult reactia la start de cat cursa in sine?
|
IDEEA CARE ESTE,?LA START CAND PLECI DE PE LOC INTR-UN TIMP RELATIV LUNG PARCURGI UN DRUM SCURT SUB O JUMATATE DE METRU,DAR PE TRASEU CAND TE DEPLASEZI CU VITEZA MARE ,IN ACELASI TIMP ,DESPRE CARE VORBEAM MAI INAITE PARCURGI UN DRUM MULT MAI LUNG IN FUNCTZIE DE VITEZA CU CARE TE DEPLASEZI, EX.:
DACA MERGI CU 150 KM PE ORA IN 0,5 SEC PARCURGI 20,8M
LA START PARCURGI 0,3 M
DACA TIMPUL TAU DE REACTZIE A FOST MAI LUNG CU 0,1 SECUNDE ,DIN CAUZA FAPTULUI CA TIMPUL DE REACTZIE SE ADAUGA LA TIMPUL IN CARE EFECTIV AI PARCURS CURSA,CA SA FI DECLARAT INVINGATOR AR TREBUII SA AI UN AVANS DE CEL PUTZIN 5 M APROX.( CAM ATAT PARCURGI IN 0,1 SECUNDE LA 150 LA ORA ,ASTA MAI ALES IN ULTIMELE SECUNDE ALE TRASEULUI,CAND VITEZA ESTE SPRE MAXIM)
ACUM E MAI CLAR?
|
|
|
27-08-07, 20:25
|
#298
|
Inferno Motorsport Member
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,380
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Degeaba atitea reguli daca nu sunt respectate!!!!!! Sper ca data viitoare sa vin cu masina si sa nu plec cu acelasi gust amar.....
|
|
|
27-08-07, 20:25
|
#299
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 348
Member of: [DACIA]
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Quote:
Originally Posted by Yackone
am fost profund dezamagit de cei care au organizat liniutzele...SEMAFOR VARZA-am ratat 2 starturi din 4...am ramas surprins la grupa a1 ca seatul nu s-a calificat desi in calificari a batut cam tot...iar loganul de la ei...mai bine ma abtin...alta chestie in mansele de concurs nu ne-au lasat sa ne dam cum am vrut masina mea fiind net inferioara fata de cele din grupa m-au bagat cu una mult mai buna...eu am vrut sa ma dau cu KhaosQ...ca obiectie motorul de de pe citroenul de la a1 este de 80 de cai...n-am avut pe cine sa conving dar asta este...pe mine m-au pus sa ridic si capota sa le arat si talonul fiindca nu m-au crezut ca e motor de 1124...oricum ciudate grupele...s-a luat in considerare puterea din talon...multe masini aveau cu mult peste grupa din care faceau parte...
alt minus...motociclistii...FOARTE INISCIPLINATI!!!!!...m-au facut cu nervii cu drujbele lor...mai lipseau pustanii cu scuterele
in rest eu m-am simtit bine la baia mare...oamenii foarte ok...
p.s.: KhaosQ promit ca ne dam cand mai vin la baia mare ...sorry ca te-am refuzat dar eram foarte obosit
|
ce are loganul meu ma ? Daca erai tare in clanta trebuia sa vi acolo sa comentezi asa pe forum toti vis mari scule....nu inteleg ce a avut loganul meu ?
__________________
"Urmatorul examen este cel mai greu"
|
|
|
27-08-07, 20:26
|
#300
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 45
|
Re: Pro Street Tuning Event - Baia Mare 26.08.2007
Daca arunci cu noroi in altii, nu te face pe tine mai bun. In loc de critici, mai bine cei care CHIAR se PRICEP la organizarea de asemenea evenimente sa dea sfaturi, sa ia legatura cu organizatorii si la anul sa iasa mai bine. Comparativ cu anii trecuti a fost net superior. Intra-adevar au fost si puncte slabe dar per total a fost ok. Nici la Cluj in primavara nu a fost totul perfect, nici in Oradea in toamna nu va fi. Si inca la nivelul Bucurestiului nu avem cum sa fim (am citit multe critici aduse de membrii 4tuning bucuresteni)
Respect!
Cateva poze.....
|
|
|
|
|