Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > LEGAL RACING BUCURESTI 16 Septembrie orele 20 - NOCTURNA

Reply
 
Thread Tools
Old 07-09-06, 11:00   #46
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by AlecsM View Post
esti sigur??
park vazusem undeva k dak ai si turbo si nos ...se ia in considerare cel mai mare !
Pai exact asta spun si eu . Vorbim aceeasi idee dar nu ne intelegem.
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 11:01   #47
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL View Post
Care e coeficientul pentru turbo.
puterea de fabrica x 1.6
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 11:02   #48
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Nu era intrebare... era completare la ce a spus Alex.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 11:15   #49
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by FastDaemon View Post
Paaaiiii am si eu o intrebare reno5urile alea de ca..t in ce grupa intra? pt k spre ex io am un crx(B 88 FDM) asa si .... am 130 cp in cap no modif yet.Un gtt are 115hp da daca ia laptopu de zece are in jur de 160 cp.Intrebarea mea e ce draq cauta in B un reno 5 gtt de 700 kg 160 cp????
Renault 5 alea de ca..t nu merg singure asa bine, au niste oameni care le-au facut sa mearga bine. Daca tu esti incapabil sa iti faci o masina sa mearga bine asta e treaba ta. Ce zici de CRX cu 600 cai la 650 kile. Spor la crescut cai!
basy is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 11:54   #50
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by basy View Post
Renault 5 alea de ca..t nu merg singure asa bine, au niste oameni care le-au facut sa mearga bine. Daca tu esti incapabil sa iti faci o masina sa mearga bine asta e treaba ta. Ce zici de CRX cu 600 cai la 650 kile. Spor la crescut cai!
spun ca oricine are masina aia merge cu ea numai la curse , are relanti la 3000 rpm si sta la relanti de zici ca are o bujie infundata. Si toate asta la formidabila suma de 23412452345245245 euro.
Nici nu vreau sa imi imaginez cati bani au intrat in acel crx.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 13:37   #51
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Ce-ar fi sa reveniti la subiectul topicului???
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 19:12   #52
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Eu zic ca nu prea e corecta chestia cu coeficientii. Sunt multe masini dezavantajate. Cine credeti ca va castiga dintre un golf 4motion de 115 cai sa zicem si unu de 130?
Bun asta nu se pune ca e prea rara, dar dintre un leon de 150 cai integral si unu de 180 cu tractiune fata?
In acest regulament au fost vizate doar cateva masini din punctul meu de vedere si motivul a fost sa se creasca lupta la clasa 200-250, clasa foarte saraca in masini.
basy is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 19:14   #53
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Coeficientul de integrala se pune daca iti pui tu separat turbo, nos etc sau se pun amandoi?
basy is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 11:15   #54
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by basy View Post
Coeficientul de integrala se pune daca iti pui tu separat turbo, nos etc sau se pun amandoi?
nu se intelege ce intrebi !

coef de integrala se pune dak ai integrala .

daca ai turbo si nos ..se pune doar coef mai mare adik 1.6 pt turbo

daca ai si integrala si turbo ...( atentie : daca masina e aspirata si u ii pui turbo ...atunci se considera ca ai turbo ) se pun amandoua
__________________
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 11:34   #55
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Adica coeficientul de integrala il iau oricum daca imi pun eu sistemul de tractiune integrala separat alaturi de turbo, nos etc pe o masina cu tractiune fata aspirata. Corect? Hai k pricep repede ca sunt baiat destept.
Deci pt o masina care are integrala si turbo coeficientul este de 1,84. Gata am priceput.
P.S. Pana la urma tot tractiunea pe spate e cea mai buna pentru masinile de performanta. Pui niste slickuri, le incalzesti cum trebuie si scoti mai bine ca orice integrala.
basy is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 12:03   #56
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by basy View Post
Adica coeficientul de integrala il iau oricum daca imi pun eu sistemul de tractiune integrala separat alaturi de turbo, nos etc pe o masina cu tractiune fata aspirata. Corect? Hai k pricep repede ca sunt baiat destept.
Deci pt o masina care are integrala si turbo coeficientul este de 1,84. Gata am priceput.
P.S. Pana la urma tot tractiunea pe spate e cea mai buna pentru masinile de performanta. Pui niste slickuri, le incalzesti cum trebuie si scoti mai bine ca orice integrala.
exact asta este motivul pt care mi se pare o aberatie sa se introduca coeficientzi astia
pepy is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 20:05   #57
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Cele mai bune performante le au dragurile cu motor central, dar e din alt film.
Daca ai sti cat s-a calculat la coeficientii astia, sunt bine adaptati pentru masinile de strada altfel sa fie ca la raliu grupele, toti am cazut de acord ca dupa capacitati si turbo se departajeaza si atunci draga pepy ce facea la 2000 cu turbo?
Aveai in fata toate Evourile si toate Stiurile!
Asa cum e acum e cel mai corect posibil adaptat la parcul auto de la noi.
O clasificare profi e prea dura o sa aavem 10 masini in toate grupele care se vor da serios, nu de umplutura.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 11-09-06, 07:58   #58
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

ce se intampla daca o masina are 4x4 si propitarul il dezactiveaza?

i se mai calculeaza coeficientul ?
200SX is offline   Reply With Quote
Old 11-09-06, 09:21   #59
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by ZoliaT View Post
LegalRacing a stabilit noi ceoficienti de corectare pentru incadrarea in grupe

Astfel masinilor le vor fi aplicat un coeficient de echilibrare al grupelor

Iata coeficientii :

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.



Care e parerea voastra ?
prerea mea este..dar cum s-a ajuns la acesti coeficienti?eu zic sa se faca ceva de genul date tehnice furnizate de diversi producatori pentru masini cu greutati si puteri similare si apoi sa se calculeze coeficientii prin regula de trei simple.de ex:
un subaru 4x4 de 1600kg cu 265 cp scoate pe 400 m ..sa zicem 15 sec
si apoi trebuie cautate echivalente si apoi sa se calculeze
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 13-09-06, 00:19   #60
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Eu am o Calibra Turbo 4wd care momentan este stock.....dar sa zicem ca ajung cu ea pe la 300CP .....si cu integrala ma dau la grupa E iar fara integrala la grupa D.....totusi nu mi se pare corect ca o masina de 300CP fwd sa se traga cu masini care au pana in 200CP cum sunt majoritatea de la grupa D.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -