07-09-06, 11:00
|
#46
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Quote:
Originally Posted by AlecsM
esti sigur??
park vazusem undeva k dak ai si turbo si nos ...se ia in considerare cel mai mare !
|
Pai exact asta spun si eu . Vorbim aceeasi idee dar nu ne intelegem.
|
|
|
07-09-06, 11:01
|
#47
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Care e coeficientul pentru turbo.
|
puterea de fabrica x 1.6
|
|
|
07-09-06, 11:02
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Nu era intrebare... era completare la ce a spus Alex.
|
|
|
07-09-06, 11:15
|
#49
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Quote:
Originally Posted by FastDaemon
Paaaiiii am si eu o intrebare reno5urile alea de ca..t in ce grupa intra? pt k spre ex io am un crx(B 88 FDM) asa si .... am 130 cp in cap no modif yet.Un gtt are 115hp da daca ia laptopu de zece are in jur de 160 cp.Intrebarea mea e ce draq cauta in B un reno 5 gtt de 700 kg 160 cp????
|
Renault 5 alea de ca..t nu merg singure asa bine, au niste oameni care le-au facut sa mearga bine. Daca tu esti incapabil sa iti faci o masina sa mearga bine asta e treaba ta. Ce zici de CRX cu 600 cai la 650 kile. Spor la crescut cai!
|
|
|
07-09-06, 11:54
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Quote:
Originally Posted by basy
Renault 5 alea de ca..t nu merg singure asa bine, au niste oameni care le-au facut sa mearga bine. Daca tu esti incapabil sa iti faci o masina sa mearga bine asta e treaba ta. Ce zici de CRX cu 600 cai la 650 kile. Spor la crescut cai!
|
spun ca oricine are masina aia merge cu ea numai la curse , are relanti la 3000 rpm si sta la relanti de zici ca are o bujie infundata. Si toate asta la formidabila suma de 23412452345245245 euro.
Nici nu vreau sa imi imaginez cati bani au intrat in acel crx.
|
|
|
07-09-06, 13:37
|
#51
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Ce-ar fi sa reveniti la subiectul topicului???
|
|
|
07-09-06, 19:12
|
#52
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Eu zic ca nu prea e corecta chestia cu coeficientii. Sunt multe masini dezavantajate. Cine credeti ca va castiga dintre un golf 4motion de 115 cai sa zicem si unu de 130?
Bun asta nu se pune ca e prea rara, dar dintre un leon de 150 cai integral si unu de 180 cu tractiune fata?
In acest regulament au fost vizate doar cateva masini din punctul meu de vedere si motivul a fost sa se creasca lupta la clasa 200-250, clasa foarte saraca in masini.
|
|
|
07-09-06, 19:14
|
#53
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Coeficientul de integrala se pune daca iti pui tu separat turbo, nos etc sau se pun amandoi?
|
|
|
08-09-06, 11:15
|
#54
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [4Rally]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Quote:
Originally Posted by basy
Coeficientul de integrala se pune daca iti pui tu separat turbo, nos etc sau se pun amandoi?
|
nu se intelege ce intrebi !
coef de integrala se pune dak ai integrala .
daca ai turbo si nos ..se pune doar coef mai mare adik 1.6 pt turbo
daca ai si integrala si turbo ...( atentie : daca masina e aspirata si u ii pui turbo ...atunci se considera ca ai turbo ) se pun amandoua
__________________
|
|
|
08-09-06, 11:34
|
#55
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Adica coeficientul de integrala il iau oricum daca imi pun eu sistemul de tractiune integrala separat alaturi de turbo, nos etc pe o masina cu tractiune fata aspirata. Corect? Hai k pricep repede ca sunt baiat destept.
Deci pt o masina care are integrala si turbo coeficientul este de 1,84. Gata am priceput.
P.S. Pana la urma tot tractiunea pe spate e cea mai buna pentru masinile de performanta. Pui niste slickuri, le incalzesti cum trebuie si scoti mai bine ca orice integrala.
|
|
|
08-09-06, 12:03
|
#56
|
Vice Presedinte Speedline Motorsport
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of: [A.C.S. Speedline Motorsport] [Delta Racing Crew]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Quote:
Originally Posted by basy
Adica coeficientul de integrala il iau oricum daca imi pun eu sistemul de tractiune integrala separat alaturi de turbo, nos etc pe o masina cu tractiune fata aspirata. Corect? Hai k pricep repede ca sunt baiat destept.
Deci pt o masina care are integrala si turbo coeficientul este de 1,84. Gata am priceput.
P.S. Pana la urma tot tractiunea pe spate e cea mai buna pentru masinile de performanta. Pui niste slickuri, le incalzesti cum trebuie si scoti mai bine ca orice integrala.
|
exact asta este motivul pt care mi se pare o aberatie sa se introduca coeficientzi astia
|
|
|
08-09-06, 20:05
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Cele mai bune performante le au dragurile cu motor central, dar e din alt film.
Daca ai sti cat s-a calculat la coeficientii astia, sunt bine adaptati pentru masinile de strada altfel sa fie ca la raliu grupele, toti am cazut de acord ca dupa capacitati si turbo se departajeaza si atunci draga pepy ce facea la 2000 cu turbo?
Aveai in fata toate Evourile si toate Stiurile!
Asa cum e acum e cel mai corect posibil adaptat la parcul auto de la noi.
O clasificare profi e prea dura o sa aavem 10 masini in toate grupele care se vor da serios, nu de umplutura.
|
|
|
11-09-06, 07:58
|
#58
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
ce se intampla daca o masina are 4x4 si propitarul il dezactiveaza?
i se mai calculeaza coeficientul ?
|
|
|
11-09-06, 09:21
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Quote:
Originally Posted by ZoliaT
LegalRacing a stabilit noi ceoficienti de corectare pentru incadrarea in grupe
Astfel masinilor le vor fi aplicat un coeficient de echilibrare al grupelor
Iata coeficientii :
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
Care e parerea voastra ?
|
prerea mea este..dar cum s-a ajuns la acesti coeficienti?eu zic sa se faca ceva de genul date tehnice furnizate de diversi producatori pentru masini cu greutati si puteri similare si apoi sa se calculeze coeficientii prin regula de trei simple.de ex:
un subaru 4x4 de 1600kg cu 265 cp scoate pe 400 m ..sa zicem 15 sec
si apoi trebuie cautate echivalente si apoi sa se calculeze
|
|
|
13-09-06, 00:19
|
#60
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?
Eu am o Calibra Turbo 4wd care momentan este stock.....dar sa zicem ca ajung cu ea pe la 300CP .....si cu integrala ma dau la grupa E iar fara integrala la grupa D.....totusi nu mi se pare corect ca o masina de 300CP fwd sa se traga cu masini care au pana in 200CP cum sunt majoritatea de la grupa D.
__________________
|
|
|
|
|